فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد
طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد | جهت اطلاع از طالع بینی ازدواج متولدین مرداد و خصوصیات متولدین این ماه در ادامه این مطلب از فال چکاوک با ما همراه باشید.

مرد متولد مرداد

مرد متولد مرداد عاشق زیبایی است و هر کجا با زیبایی یا زیبارویی مواجه شود،‌ از او تعریف می‌کند. اگر شما زنی هستید که این کار حس حسادت شما را بر می‌انگیزاند، متأسفانه باید بگویم که چاره‌ای جز دندان روی جگر گذاشتن و تحمل کردن ندارید.

همچین مردی،‌ اگر زنش او را به علت چشم چرانی و یا گرم گرفتن با زن‌های دیگر ترک کند. ( به شرط آن‌ که واقعا زنش را دوست داشته باشد) به شدت ناراحت می‌شود، و روحا و جسما صدمه می‌بیند. به طوری که هیچ بعید نیست که حتی دچار حمله قلبی هم بشود و چون تحمل کند،‌ برای بازگرداندن این زن از کلیه امکانات خود استفاده می‌کند و طبق معمول همیشه هم موفق می‌شود.

مرد متولدین مرداد

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد
طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

این‌ها نکاتی هستند که شما اگر شوهر متولد مرداد دارید، باید در نظر بگیرید و اگر با یک چنین شخصی دوست یا نامزد هستید،‌ بهتر است که قبل از ادای کلمه بله ببینید که آیا می‌توانید این خصوصیات او را تحمل کنید یا خیر.

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

البته این بدان مفهوم نیست که طالب موقعیت‌های خوب اجتماعی نیست،‌ درست بر عکس،‌ اما برایش خیلی مشکل است زنی بگیرد که حتی فقط در یک مورد برتر از او باشد.

اگر مرد متولد مرداد از این نظر در کار خود اشتباه کند، عکس العمل عجیبی از خود نشان می‌دهد و آن این است که محبت‌ها و تعریف و تحجیدهای همسرش را نوعی ترحم می بیند و آن وقت غرورش جریحه‌دار می‌گردد و طوفان‌های متعدد بر پا می‌شوند، و یا بر عکس مانند موجودی مفلوک می‌گردد که راه علاجی به نظرش نمی‌رسد.

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

زن متولد مرداد

صدایش ممكن است بسیار دلنشین و دوست داشتنی باشد و چشمان وی پیوسته مخمور و پراحساس است. در وهله اول چنین به نظر می‌رسد كه موجودی رام،‌ سر به زیر و بی‌آزار است، اما احتیاط را از دست ندهید.

اولین قدمی كه شما به سوی دختر متولد مرداد بر می‌دارید، باید همراه با هدیه‌ای باشد.نوع این هدیه مهم نیست، همین قدر كه گران قیمت و شیك باشد و شما به هنگام تقدیم آن لباس مرتب به تن داشته باشید و ظاهرتان از هر نظر آراسته باشد،‌ كفایت دارد. استفاده از كلمات معمولی، عامیانه بدون شك مانند دیواری بین شما و او فاصله می‌اندازد.

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد
طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

خصوصیات اخلاقی مرد متولد مرداد

متولدین مرد این ماه عموماً دارای طبعی گرم و خشك بوده خوشرو و مهربان هستند. گاه زود خشمگین می‌‎شوند ولی زود آرام می‌‎گیرند. اینان افرادی خوش گذران هستند. گاه مورد تهمت قرار می‌گیرند، اما چون با گذشت هستند، از آن می‌‎گذرند. اینان معمولاً در زندگی راه راست در پیش می‌گیرند و كمتر به انحراف كشیده می‌شوند. اغلب افرادی با عزت و دارای طبعی بلند هستند. بعضاً به مقامات بالا می‌‎رسند. در زندگی زناشویی، اغلب در اختلاف هستند، اما از فرزند خیر و نفع می‌‎بینند. روزهای یكشنبه، روز خوبی برای آنان است. در ضمن انگشتر عمیق با آن‌ها سازگار است.

خصوصیات اخلاقی زن متولد مرداد

متولدین زن این ماه طالع بلندی دارند. اینان ذاتاً خوش بیان، خوش طبع، بلند بالا و اغلب لاغر می‌باشند. اینان در اوایل زندگی با مشكلات و رنج مواجه می‌‎گردند، اما هر چه جلو‌تر می‌روند، به آرامش و آسایش دست می‌‎یابند. به خصوص پس از ازدواج، اغلب زندگی خوبی خواهند داشت و همواره در رفاه و آرامش به سر خواهد برد.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

×

ارتباط با منشی استاد چکاوک

× ارسال پیام به منشی استاد چکاوک
تک نیت رایگان در تلگرام