فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

طالع بینی ازدواج متولدین مهر

طالع بینی ازدواج متولدین مهر
طالع بینی ازدواج متولدین مهر

طالع بینی ازدواج متولدین مهر | جهت اطلاع از طالع بینی ازدواج متولدین مهر و خصوصیات متولدین این ماه در ادامه این مطلب از فال چکاوک با ما همراه باشید.

مرد متولد مهر

مرد متولد مهر واقعاً مار خوش خط و خالی است، اما معمولاً به بهترین روش ممکن، رفتار می‌کند. او حتی در قرن بیست و یک هم رنگ و بوی عشق مؤدبانه را فراموش نکرده است. اگر ببیند عجوزه‌‌ای، دوشیزه‌ای را تهدید می‌کند، می‌داند چه کار کند. او جذاب و استثنایی به نظر می‌رسد و کلکسیونی از ادکلن و عطر دارد. به یک مرد متولد برج مهر که می‌شناسید، فکر کنید.

مرد دوست داشتنی، سیاستمدار بزرگی است. او از ناراحت کردن دیگران متنفر است. در واقع او طوری رفتار می‌کند که ثابت کند زمان احترام به بانوان (شوالیه گری) به پایان نرسیده است. وی کسی است که در اتوبوس و مترو بلند می‌شود تا شما بنشینید. او خیلی با نزاکت است.

طالع بینی ازدواج متولدین مهر

طالع بینی ازدواج متولدین مهر
طالع بینی ازدواج متولدین مهر

اگر با این شوالیه مهربان ازدواج کنید، گرچه از نظر شما همیشه جذاب خواهد ماند، اما به شکلی محسور کننده با همه دوشیزه‌ها مؤدبانه رفتار می‌کند. او بی‌وفا نیست، فقط نمی‌تواند هیچ صورت زیبایی را نادیده بگیرد. جز لاینکف وجودی او این است که می‌خواهد زیبا و جذاب به نظر برسد. 

اگر پول داشته باشد لباس‌های سفارشی و پیراهن‌ها ابریشمی از جنس عالی می‌پوشد. نه به این دلیل که آن‌ها نشانه موقعیت اجتماعی هستند، بلکه او کسی است که عاشق بهترین‌ها است.

از آن جا که عنصر وجودی او هواست احساسات او بیشتر از ذهنش سرچشمه می‌گیرد تا از قلبش. او فکر می‌کند چون ستاره‌اش ونوس است، پس سرا پا عشق و شور است و نمی‌خواهد بپذیرد که گاهی رفتار سردی دارد. مردان مثبت متولد برج مهر جذاب هستند ولی مردان منفی می‌توانند، نا مرتب کثیف، بی ادب، هرزه و نفرت انگیز باشند. پدر متولد مهر فداکار است. وی به نوازد علاقه زیادی ندارد چون دایماً باید تر و خشک شود.

اما وقتی آنقدر بزرگ شود که زبان باز کند، مورد علاقه بابا خواهد بود راستی یادتان نرود شاید وقت زیادی را به بچه اختصاص ندهد و ترجیح بدهد به جای بازی با بچه، یک گیم گلف یا یک دست تنیس بازی کند. او همان کسی است که شما می‌خواهید.

طالع بینی ازدواج متولدین مهر

زن متولد مهر

زن متولد برج مهر مثل هلویی است که روی دو پا راه می‌رود. برخی از متولدین مهر آنقدر زیبا هستند که نفس آدم بند می‌آید. البته شاید روزی عجوزه‌ای پیر، مخوف و عجیب و غریب هم در بین آن‌ها پیدا کنید.

دختران متولد این برج قشنگترین دختران در کهکشان راه شیری هستند. آن‌ها طبیعت زیبایی دارند. دختر متولد برج مهر طوری لباس می‌پوشد که هم چیز با هم بخواهند. او شیک است، حتی اگر شلوار جین کهنه‌ای بپوشد مطمئن باشید که تمیز است و به پلیور یا تی‌شرتی که می‌پوشیده، می‌آید. او شیفته مد است تا جایی که گاهی طراح لباس می‌شود.

زن متولد مهر می‌خواهد تا جایی که ممکن است با کمترین زحمت، از مهمان‌ها به بهترین نحو پذیرایی کند. اگر روزی با دختری روبرو شوید که بوی خوب شیرینی می‌دهد مطمئن باشید که متولد برج مهر است. او عاشق بوی شیرینی است.

زن متولد مهر

اگر می‌خواهید به قلب او راه پیا کنید یک شیشه عطر و یک دسته گل به او هدیه دهید. فراموش نکنید که رنگ گلبرگ‌ها با رنگ بسته عطر جور باشد. او از هماهنگی رنگ‌ها لذت می‌برد. این دختر معمولاً یک دسته گل نزدیک سوراخ بینی‌اش می‌گیرد.

اگر روزی او را با کثیف‌ترین و ژولیده‌ترین لباس‌ها دیدید، بدانید که او حتماً دچار بحران شده است و مشکل اصلی او بگو مگو با شریک زندگی است. زن متولد این برج ذاتاً مادر نیست هرچند که بیشترین تلاشش را می‌کند. با این همه او مادری است که یک دفعه ناپدید می‌شود. زن مهر باید یاد بگیرد که مهر و محبت را از خانه شروع کند. در مواقع نادر که در خانه به سر می‌برد مادری دوست داشتنی است. وقتی بچه‌ها زبان باز می‌کنند، خوشحال‌تر می‌شود. او بچه‌ها را از سنین پایین با کتاب آشنا کرده و از ذهن آن‌ها ذهنی خلاق می‌سازد.

طالع بینی ازدواج متولدین مهر

خصوصیات اخلاقی مرد متولدین مهر

مردان مهر ماهی دارای طبعی گرم و تر هستند. عموماً خوش خلق، جوانمرد و مورد توجه مردم هستند. در قضاوت منصف بوده و هرگاه دروغ بگیند، صدمه خواهند دید. از تجارت سود خوبی خواهد برد. اما شراكت‎ با آن‌ها سازگار نیست.

با هر كس شراكت كنند، ضرر خواهند دید. همچنین مال حرام با آنان سازگار نیست. متولدین این ماه اغلب در شكم یا سینه نشانی دارند كه نیك است. بعضاً در كف دست چپ و در خط عمر نقط‌ه‎ای دارند كه علامت توقف و خطر است. با صدقه و احسان، می‌‎توانند رفع خطر كنند. عیب مشخص این افراد، زودباوری آنان است. گاه اسیر نفس عماره می‌شوند و حتی ممكن است مورد تهمت قرار بگیرند. مردان متولد مهرماه اگر چه اغلب خویشتندار و سلط بر خود هستند. روزهای جمعه و شنبه روزهای خوبی برای آنان است. همچنین انگشتر یاقوت و فیروزه برای آنان مناسب است.

طالع بینی ازدواج متولدین مهر

طالع بینی ازدواج متولدین مهر
طالع بینی ازدواج متولدین مهر

خصوصیات اخلاقی زن متولد مهر

زن مهر آمده است که او معاشرت با دیگران را بسیار دوست دارد و از این کار لذت می‌برد. به همین دلیل زنان مهرماهی اصلاً تنهایی را نمی‌توانند تحمل کنند و کمتر زمانی ممکن است آن هم به اجبار تنها باشند. زنان متولد مهر به‌طور طبیعی دوستان و آشنایان زیادی دارند و همین امر اجازه نمی‌دهد هیچ‌وقت تنها بمانند. بااین‌حال، به خودش سختی نمی‌دهد و اگر مهمان داشته باشد سعی می‌کند با زحمت کمتر پذیرایی خوبی انجام دهد.

ناگفته نماند او ترجیح می‌دهد حتی یک بیسکوئیت ساده را در ظروفی لوکس و شیک بچیند و از مهمانان خود با زیبایی خاصی پذیرایی خواهد کرد. شاید اگر روزی به‌طور اتفاقی با یک دختر متولد مهر آشنا شوید بوی شیرینی را از او حس کنید، زیرا زنان متولد مهر بسیار عاشق شیرینی هستند. از طرفی اگر می‌خواهید قلب یک دختر متولد مهر را تسخیر کنید کافی است یک شیشه عطر با بوی شیرین و یک دسته گل زیبا به او هدیه دهید.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

×

ارتباط با منشی استاد چکاوک

× ارسال پیام به منشی استاد چکاوک
تک نیت رایگان در تلگرام