فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

طالع بینی عشق با خطوط کف دست

طالع بینی عشق با خطوط کف دست
طالع بینی عشق با خطوط کف دست

طالع بینی عشق با خطوط کف دست | کف بینی با خواندن خطوط کف دست شروع میشود. در کف بینی، سه خط اصلی وجود دارد کـه خط زندگی، خط سر « خط عقل و خرد» و خط قلب «خط عشق» هستند.

خط عشق کف دست یا همان خط قلب از لبه ی کف دست از سمت انگشت کوچک تا انگشت اشاره ادامه پیدا می کند. این خط معمولا کیفیت نگرش هر انسان را به عشق ، میزان عمیق بودن عشق ، ساده و پیچیده بودن عشق شما را نشان میدهد.به طور کلی اگر این خطوط بدون شکست و منحنی تا انگشت اشاره ادامه پیدا کنند نشان دهنده این است که شما زندگی عاشقانه و احساسی دارید. اگر در انتهای این خطوط دو یا سه شاخه وجود داشته باشد می تواند خیلی بهتر باشد و نشان دهنده این باشد که شما انسانی مسئولیت پذیر ،مهربان و در میان دوستانتان محبوب هستید.

خط عشق

مطالب بیشتر:

طالع بینی ازدواج شش ماه اول با ماه های دیگر

طالع بینی ازدواج شش ماه دوم با ماه های دیگر

فال سرنوشت بر اساس ماه تولد

طول خط عشق

خیلی بلند:

اگر خط کف دست شما طولانی باشد، از یک لبه تا لبه ی بالایی ادامه دارد این نشان دهنده این است که شما خیلی فرد ساده ایی هستید.در کار شما می توانید فرد موفقی باشید شاید که در معرض سختی های زیادی باشید.در جنبه ی عشق و عاشقی شما چه آقا باشید چه خانم معمولا فرد عاشقی هستید و تغییرات زیادی را در زندگی خود تجربه کرده اید.و به شدت فرد احساسی هستید که هنگام اتفاق عاطفی بسیار شکسته و آزرده خاطر میشوید.

کوتاه:

اگر خط کف دست شما کوتاه باشد (اندازه انگشت کوچک)نشان دهنده این است که شما انسانی خودمحور و بی رحم می باشید و در آینده ممکن است که تنها شوید

طالع بینی عشق با خطوط کف دست

از لبه پایینی تا وسط انگشت اشاره:

اگر خط کف دست شما در وسط انگشت اشاره قرار گرفته است،نشان دهنده ی فراوانی عشق،داشتن انتظارات بالا و رویاهای بزرگ می باشد

از لبه پایینی تا زیر انگشت اشاره:

اگر خط کف دست شما در زیر انگشت اشاره قرار گرفته است،نشان دهنده ی عشق کامل و واقعی می باشد.

شکل و منحنی های خط عشق:

منحنی

اگر خط عشق شـما بـه سمت بالا انحنا داشته باشد نشان می دهد کـه شـما مهارت کلامی بالایی دارید. زمانی کـه فرد مورد علاقه خود را می بینید، در خلق فضای عاشقانه و صحبت از عشق خود برای او عالی هستید.

اگر این خط بـه سوی پایین انحنا دارد، نشان دهنده شخصیت منفی و ضعیف اسـت. طبق معمول حس بدی بـه دیگران می دهید زیرا احساسات عاشقانه خود را ابراز نمیکنید. بنابر این رابطه عاشقانه یا ازدواج‌تان بالا و پایین‌هاي زیادی دارد.

راست

خط عشق راست نشان میدهد کـه شـما فردی با ثبات، محتاط، آرام، مهربان و خوش برخورد هستید. در روابطه عاشقانه خجالتی هستید و نقشی غیر فعال در رابطه دارید. اگر این خط واضح بوده، طول آن متوسط باشد و شکستگی نداشته باشد، میتوانید خانواده‌اي با ثبات و هماهنگ داشته باشید

طالع بینی عشق با خطوط کف دست

دست هاي خود را در کنار هم قرار دهید و مشاهده نمایید که خط عشق دست شما شبیه کدام یک از تصویر هاي زیر هست. سپس با مطالعه توضیحات تصویر می‌توانید تا حدی به رازهای عاشقانه ي وجود خود پی ببرید.

خطوط هر دو دست در یک راستا قرار دارند

خطوط همراستا

اشخاصی که خط عشق هر دست‌شان در یک راستا قرار دارد، در اساس عواطف خود راسخ بوده و به روابط پایدار و طولانی مدت علاقه بیشتری نشان میدهند. آنها کاملا منطقی میباشند و از چرخش هاي ناگهانی در رابطه خوششان نمی‌آید.

همینطور باید گفت که آنها انسان هاي حساس با شخصیت هاي آرام و نرم میباشند و به خوبی میتوانند عقاید دیگران را درک نمایند.

خط دست چپ پائین تر است

خط عشق دست چپ پایین تر

این افراد ترجیح میدانند شریک عاطفی شان از خود آنها بزرگ‌تر و فهمیده تر باشد. آنها در عشق پیروز و احساساتی میباشند و عمده پایبند ازقوانین اجتماعی نیستند. این اشخاص در اکثر مواقع به حس ششم خود اعتماد میکنند که تقریبا همۀ وقت هم درست هست

خط دست راست پائین تر است

خط عشق دست راست پایین تر

این افراد عشق را عمده جدی نمیگیرند و به همین خاطر خیلی هم دنبال رابطه هاي جدی نیستند. اما وقتی فردی را برای زندگی یا عشق ورزی پیدا کنند، بدون شک یا از خودشان کوچکتر هست یا فرهنگ و ملیت جداگانه اي دارد. این اشخاص بسیار معتمد به نفس میباشند و اکثر با چشمان خود عاشق می‌شوند. همینطور باید گفت کاملا مستقل و هدفمند میباشند و می‌توانند به آسانی بر مشکلات غلبه کنند.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

تک نیت رایگان در تلگرام