فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

طالع بینی های فروردین

طالع بینی متولدین فروردین
طالع بینی متولدین فروردین

طالع بینی فروردین | فروردین واژه ای با ریشه پهلوی است. نام نخستین ماه و فصل بهار و روز نوزدهم هر ماه در گاه شماری اعتدالی خورشیدی است. در اوستا و پارسی باستان فرورتینام، در زبان پهلوی فرورتین و در فارسی فروردین (آنچه امروزه هم در بین فارسی زبانان رایج است) گفته شده که به معنای فروردهای پاکان و فروهرهای ایرانیان است. در این مطلب به سراغ طالع بینی های فروردین رفته ایم تا با خصوصیات متولد این ماه بیشتر آشنا شویم؛ همراه ما باشید.

طالع بینی های فروردین

متولد فرودین ماه : نوزاد طبیعت
سمبل : قوچ
شعار : من هستم
ستاره حاکم : مارس (مریخ)
عنصر وجود : آتش
شخصیت : کاردینال
فلز وجود : آهن
سنگ خوش یمن : الماس، یاقوت
رنگ محبوب : قرمز، صورتی روشن
عدد خوش یمن : ۹
گل محبوب : رز سرخ
روز مبارک : سه شنبه
مشهورترین متولدین ماه فروردین : کریستن استورات، رابرت دونی جی آر، جیمز فرانکو
ماه های سازگار با فروردین : شهریور و آبان

طالع بینی زن های فروردین

طالع بینی هندی زن متولد فروردین

دوشیزه های مریخی جذاب هستند و قدرت های ویژه ای دارند و بیش از همتای مردشان در بدست آوردن دل دیگران موفق هستند . این زنان حین ورود به یک اتاق، با صراحت لهجه و صداقت جمع را مجذوب خود می کنند.

بهتر است قبل از آنکه تصمیم بگیرند بچه دار شوند، شغلی برای خود انتخاب کنند تا جنب و جوش و تحرک داشته باشد و بتوانند از این طریق شور و شوق همیشگی خود را ابراز کنند . در غیر اینصورت پس از ازدواج احساس می کنند محدود شده ‏اند ( او در همه حال خواهان آزادی است ) و بحران از اینجا آغاز می شود.

او فمینیست سر سختی است و با چنگ و دندان با شوهرش می جنگد. او زن خانه دار معمولی نیست و هیچ مردی نباید تلاش کند از او زنی خانه دار بسازد. دختر متولد این برج بسیار مستقل است . او همانطور که خود را به دیگران نشان می دهد، مرد مناسبی را برای ازدواج پیدا می کند و ازدواج او از همه حیث تمام و کمال خواهد بود.

دختر متولد فروردین اگر مرد مناسبی را پیدا کند، وقت را تلف نمی کند، پا پیش می گذارد و حتی یک قدم هم به عقب نمی رود. او مثل همتای مردش گاهی خوش شانس است و گاه نیز معشوق رویایی اش همچون خرگوش گریز پا با وضع ناامید کننده ای فرار می کند . متولدین این برج همیشه باریک بین و آگاه نیست و ممکن است با گزافه گویی ( لاف و گزاف) افراد حساس را فراری دهد.

دختر فروردین در ظاهر سرزنده و زود رنج است اما در باطن بسیار کمال گراست و در یک روز واقعاً گرم بسیار احساساتی است این دختر اگر بفهمد شریک او گرگی در لباس بره است، قیافه غم انگیزی پیدا می کند. او خیلی آسیب پذیر است و سعی می کند آن را پنهان کند.

طالع بینی خورشیدی زن متولد فروردین

او بيش از هر زن ديگري در دنيا مي‌تواند بدون مرد زندگي كند. داراي قابليت هاي زيادي است بطوريكه تقريبا از عهده انجام هر كاري از فروشندگي تا نخست وزيري بر مي‌آيد. خوش بين است و خواهان داشتن كاري در خارج از منزل مي‌باشد. عصبانيت هايش ظاهري و مهربانيش عميق و واقعي مي‌باشد.

طالع بینی متولدین فروردین

طالع بینی زن فروردین با ماه های دیگر

فروردین با فروردین : ( خوب ) سازگاری مثبت واقع بینی و آگاهی به صفات مثبت یکدیگر
فروردین با اردیبهشت : (متوسط) خودپسندی و میل به حاکمیت از ویژگی های مشترکشان می باشد
ازدواج فروردین با خرداد : (بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش
ازدواج فروردین با تیر : ( متوسط ) برون گرا ایده آلی است امکان مشکل وجود دارد
فروردین با مرداد : (خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد
ازدواج فروردین با شهریور : ( بد ) یکی پاک سرشت و انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب
فروردین با مهر : ( بسیار خوب ) افرادی منصف و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد
ازدواج فروردین با آبان : ( بد ) آزادیخواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا
فروردین با آذر : ( عالی ) کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات با ارزشان است
ازدواج فروردین با دی : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند مرموز و محافظه کار می باشند
فروردین با بهمن : ( بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند
فروردین با اسفند : ( متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد

طالع بینی مردهای فروردین

طالع بینی هندی مرد متولد فروردین

سیاره مریخ به آنها عضله و هیکل عالی بخشیده و از آنجا که به هوای آزاد علاقه زیادی دارند، حتی در زمستان هم پوستشان برنزه است. موهای این مردان آتشین معمولاً روشن بور است و اگر پوستشان روشن باشد کک مک های ملیحی دارند. بزرگترین موهبتی که مرد متولد فروردین از آن برخوردار است به ابروهایش مربوط می شود که شبیه شاخ های قوچ است.ویژگی آتشین آنها موجب غرور می شود. آنها از خود و وجهه خود بسیار آگاه هستند.
از آنجا که می خواهند همیشه اول باشند، هم در عشق و هم در تجارت برای خود مسابقه اجرا می کند. آنها به شریکی احتیاج دارند که با هوش باشد و کارها را به درستی سامان دهد تا بتوانند با توافق، با یکدیگر زندگی کنند و یک تیم واقعی باشند چون او از خطر نمی هراسد.

او گاه دوست دارد خود نمایی کند و از شریکش همچون دارایی با ارزشی مواظبت کند . به همین دلیل زنی را دوست دارد که عالی به نظر برسد . مرد مریخی پدر خوبی است و تا جایی که ممکن است سعی می کند بچه ها را به گردش ببرد.
سرش هیچ اشتباهی نمی تواند مرتکب شود. اما به محض آنکه خانم او را تحقیر کند ، با غم و غصه هایش تنها می شود و گاه به جای جمع و جور کردن تکه های خرد شده شخصیتش ، اینجا و آنجا به دنبال وقفه واستراحت می رود. او گاهی نگرشی کاملاً کودکانه به عشق و زندگی دارد ، و بیش از آنکه با آنها روبرو شود ، از آنها فرار می کند.

طالع بینی خورشیدی مردان متولد فروردین ماه

مردی است رک و راست، تند و آتشین مزاج و پر حرارت، عاشق پیشه، حادثه جو، حسود، پرتوقع و ریاست طلب که دوست دارد رهبر و فرمانده باشد. آیا روح این مرد و باطن مخفی وی را می شناسید.
مرد متولد این برج رابا جملات جالبی توصیف کرده اند. «رعد وبرق، مشعل پرنده، منبع نیروهای صادق و رک و راست» او برای زن می‌تواند یک آن بسیار هیجان انگیز و گرم و ایده آل باشدو یک آن دیگر سرد و یخ و بی تفاوت وگریزان.

اگر در جستجوی یک مرد سربه راه همیشه یکنواخت، و صد درصد مطمئن و امن و امان هستید، وی را به همسری انتخاب نکنید. اما اگر طالب فقط عشق و هیجان هستید، او بهترین مرد دنیاست.
او می تواند مدتی شما را غرق در شوق و حرارت بکند و بعد در یک لحظه مثل یک تکه یخ سرد و خاموش بشود. در لحظه ای که در اوج هیجان است ، اگر حرفی بزنید و یا کاری بکنید که مطابق میلش نباشد ، آنگاه درست مثل چراغی که کلیدش زده بشود ، فورا خاموش می‌شود. او با ملاحظه کاری و محافظه کاری میانه خوبی ندارد.

طالع بینی فروردین

چکاوک

طالع بینی مرد فروردین با ماه های دیگر

ازدواج مرد فروردینی و زن فروردینی : ازدواج این دو را خوب توصیف کرده‌اند. این دو به صفات یکدیگر به‌خوبی آشنا هستند و درعین‌حال نقاط ضعف هم را می‌شناسند. مرد فروردینی می‌تواند آن عشقی که زن فروردینی خواهان آن است را به او بدهد و درعین‌حال زن فروردینی هم می‌تواند وفای مورد طلب مرد فروردینی را تقدیم او کند.
ازدواج مرد فروردینی و زن اردیبهشتی : هر دوی این افراد میل به سلطه و حاکمیت دارند و همین ممکن است ازدواج آن‌ها را چندان خوب از کار درنیاوَرَد. چالش‌ها در ازدواج فروردینی‌ها و اردیبهشتی‌ها زیاد هستند و برای آن‌که این زوج بتوانند زندگی مناسبی داشته باشند، لازم است که چشم‌شان را روی تفاوت‌ها ببندند و درعین‌حال نقاط مثبت زندگی‌شان را پیش چشم داشته باشند.
ازدواج مرد فروردینی و زن خردادی : ازدواج این دو را عموماً مناسب نمی‌دانند، مگر آن‌که واقعاً هر دو بتوانند تغییراتی در رفتارشان ایجاد کنند. معمولاً سرکشی زنان خردادی نمی‌تواند با میل به تسلط مردان فروردینی متناسب و سازگار شود.

ازدواج مرد فروردینی و زن تیرماهی : مردان فروردینی تا حد زیادی درون‌گرا هستند، این در حالی است که زنان تیر ماهی زنانی برون‌گرا و اجتماعی اند، شاید این مسئله مقداری مسئله‌ساز شود. در کل اگر متولد تیرماه هستید و قرار است با مرد فروردینی ازدواج کنید، بهتر است از مشاوره‌ی مشاوران مجرب و کاردان بهره ببرید.

ازدواج مرد فروردینی و زن مردادی : در طالع بینی ازدواج مرد فروردینی این ازدواج را خوب توصیف کرده‌اند. صفات مرد و زن فروردینی و مردادی با هم سازگار است و احتمالاً زندگی مشترک مناسبی را تجربه خواهند کرد.
ازدواج مرد فروردینی با زن شهریوری : زن شهریوری معمولاً حسود است و بسیار به خودش اهمیت می‌دهد؛ درعین‌حال مرد فروردینی ساده‌دل و پاک‌سرشت است. ازدواج مرد فروردینی و زن شهریوری را خوب توصیف نکرده‌اند. اگر زن شهریوری هستید، بهتر است پیش از ازدواج با مرد فروردینی خوب فکر کنید و البته از مشاوره استفاده کنید.

ازدواج مرد فروردینی با زن مهرماهی : ازدواج این دو را عموماً خوب توصیف کرده‌اند. هم ازدواج مردِ فروردینی با زن مهرماهی و هم ازدواج زن فروردینی با مرد مهرماهی در طالع بینی ازدواج متولدین فروردین به عنوان ازدواجی حسنه معرفی شده‌است.
ازدواج مرد فروردینی با زن آبانی : همواره گفته‌اند که آبان‌ماهی‌ها و فروردین‌ماهی‌ها نباید با هم ازدواج کنند. گاهی حتی آن‌ها را مثال آب و آتش خوانده‌اند.
طالع بینی ازدواج مرد فروردینی با زن آذرماهی : آذرماهی‌ها می‌توانند شریک‌های زندگی مناسبی برای فروردینی‌ها باشند. در طالع‌بینی‌های ازدواج، رابطه‌ی این دو را خوب توصیف کرده‌اند و نوشته‌اند کمترین اختلاف و مسئله در میان فروردین‌ماهی‌ها و آذرماهی‌ها وجود داشته‌است.

ازدواج مرد فروردینی با زن دی‌ماهی : برخلاف مرد فروردینی که روراست و دور از حیله است، زن دی‌ماهی مرموز است و چندان نمی‌تواند با مرد فروردینی سازگار باشد.
ازدواج مرد فروردینی با زن بهمنی : رابطه‌ی فروردین‌ماهی با بهمن‌ماهی متوسط است. گاهی می‌تواند بسیار بد و گاهی می‌تواند بسیار خوب باشد. در کل کسانی اند که می‌توانند تا حدی با کنار زدن جزئیات، زندگی خوبی داشته باشند، خصوصاً اگر به مرد فروردینی فرصت سلطه و حاکمیت داده شود.
طالع بینی ازدواج مرد فروردینی با زن اسفندماهی : ازدواج این دو هم دقیقاً گاهی می‌تواند ازدواجی مناسب و خوب و گاهی می‌تواند ازدواجی بد و فاجعه باشد. چنان‌چه خانمی اسفندماهی هستید بهتر است قبل از ازدواج با مرد فروردینی، به همراه او چند جلسه به نزد مشاور بروید.

سخن آخر

امیدواریم از خواندن طالع بینی های فروردین نهایت استفاده را برده باشید. به ما بگویید که کدامیک از این خصوصیات با شما یا فروردینی های اطرافتان مطابقت دارد؟

برای فال و طالع تک نیت رایگان  چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام : _pishgoo_

تک نیت رایگان در تلگرام