فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

طلسم عشق شدید

طلسم عشق شدید

طلسم عشق شدید

طلسم عشق شدید شاید گاهی آسانترین و کوتاه ترین راه برای رسیدن به خواسته تان باشد. ما در سایت چکاوک برای پاسخ به برخی از نیازهای کاربران دعاهایی مثل طلسم عشق شدید را گردآوری کرده ایم تا دسترسی آسان به خواستتان را داشته باشید. توجه داشته باشید که این دعا زمانی موثر است که در کنار دعا شما مهارت ارتباطی قوی داشته باشید. اگر شخصی بخواهد هرچه سریع تر معشوق خود را نزد خود احضار کند و او را برای همیشه کنار خود داشته باشد می تواند از طلسم عشق شدید استفاده کند. توجه به این مسئله که طلسم عشق شدید باید در امر حلال استفاده شود ضروری است. این طلسم بسیار قوی است که باید متنی که در زیر آمده است را روی کاغذ بدون خط نوشته و در آتش بیندازید:

« اه اه اه اه اه اه اه اع ل ها اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع که فلان بنت فلان (نام فرد مورد نظر و نام مادرش) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و مادرش ) الساعــه الساعــه الساعــه العجل العجل العجل العصا العصا العصا الساعــه الساعــه الساعــه النار النار النار »
طلسم محبت و تسخیر قلب دعای بسیار پر طرفداریست که بسیار اثر گذار است.به کمک طلسم محبت و تسخیر قلب در قلب معشوقتان نفوذ کرده و به هدف خود که جلب محبت او است میرسید. برای خواندن دعا برای تسخیر قلب معشوق باید ابتدا ۱۴ صلوات بفرستید و بعد ذکر را بگویید:

اَللهُمَّ انَتَ القادِرُ وَ اَنَا المَقدُور فَمَن یَدَعُ المَقدُورَ اِلَّا القادِرُ یا رَبِّ یا رَبِّ یا رَبِّ
بعد از اتمام ذکر،۱۴ صلوات دیگر بفرست.

قویترین طلسم محبت از راه دور


قویترین| طلسم محبت از راه دور کمک میکند تا قلب معشوق خود را تسخیر کنید و محبت او را نسبت به خود چندین برابر کنید. قویترین طلسم محبت از راه دور را نوشته در زیر فرش بگذارید.

«طسوم طسوم سوم سوم علوم علوم کلوم کلوم حیوم حیوم قیوم قیوم قیوم دیوم سبحان من بذکره تطمئن القلوب اطمئن قلب هر کدام را که قهر کرده است اسم او و اسم مادرش را بنویسد بمحبة اسم دیگری را که طالب صلح است بنویسد اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبة یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبة موسی فی قلب آسیة بنت مزاحم و یا من ادخل محبة محمد فی قلب خدیجة بنت خویلد ادخل محبة (اسم طالب ) فی قلب ( اسم مطلوب ) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم .»

دعای سریع الاجابه| برای محبت شخص مورد نظر


این دعا برای محبت شخص مورد نظر کمک میکند تا قلب معشوق خود را تسخیر کنید و محبت اورا نسبت به خود چندین برابر کنید. این دعا برای محبت شخص مورد نظر حتی زمانی که کدورت و فاصله پیش آمده. تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود. دعای سریع الاجابه برای محبت شخص مورد نظر را ۱۱ مرتبه بخواید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد:

عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَّةً واللهُ غَفورٌ رَحیم

دعای سریع الاجابه محبت زن و شوهر


دعای سریع الاجابه محبت زن و شوهر از دعاهای بسیار قوی است که مهر و محبت بین زن و شوهر را تحکیم می کند. این دعا برای جلب محبت تاثیر فراوانی دارد که کمک می کند تا هرگونه قهر و کدورت و دلخوری از بین برود و تبدیل به آشتی و محبت شود. دعای سریع الاجابه محبت زن و شوهر را سه مرتبه همراه با اخلاص و نیت قلبی به هر چیز خوراکی بخوانید و بدمید و به نیت افزایش مهر و محبت به محبوب خویش بخورانید:

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .

طلسم عشق شدید

دعای محبت فوری خواندنی



این دعا خواندنی باعث جلب محبت معشوقتان میشود و کمک میکند تا علاقه شدید تر شود. دعای محبت فوری خواندنی از دعاهای فوری و سریع الاجابه برای شدید شدن محبت می باشد. بهتر است این دعا سه بار در روز به مدت ۴۰ روز خوانده شود:

“عَلِیُّ بْنُ مُوسَى بْنِ طَاوُسٍ الْحُسَیْنِیُّ فِی کِتَابِ أَمَانِ الْأَخْطَارِ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ الدُّعَاءِ لِسَعْدِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بِإِسْنَادِهِ عَنْ زُرَارَةَ قَالَ قُلْتُ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع عَلِّمْنِی دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ وَ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ حَمَّادٍ الْأَنْصَارِیِّ بِإِسْنَادِهِ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع أَنَّهُ سَأَلَهُ سَائِلٌ أَنْ یُعَلِّمَهُ دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ”

دعای محبت فوری


این دعا بسیار قوی و سریع الاجابه است و باعث می شود تا قلب معشوقتان تسخیر کنید. دعای محبت فوری محبت معشوقتان را خیلی سریع جلب می کند و کمک میکند تا علاقه بینتان شدید شود.دعای زیر را بر روی یک چیز شیرین مانند خرما – شکلات و … ۳ بار بخوانید و بدمید و به طرف بدهید تا بخورد محبت آن شخص با شما طوری می شود که حتی فکرش را هم نمی کردید

یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ

دعای محبت بسیار قوی



دعای محبت بسیار قوی باعث جلب محبت مرد میشود و کمک میکند تا علاقه شدید تر شود. این دعا از دعاهای فوری و سریع الاجابه برای شدید شدن محبت زن و شوهر می باشد. بهتر است این دعا را بر دو تکه شیرینی یا قند یا نبات یا لیوانی شربت و یا زولبیا بخواند و به همسر دهد تا بخورد.

“عَلِیُّ بْنُ مُوسَى بْنِ طَاوُسٍ الْحُسَیْنِیُّ فِی کِتَابِ أَمَانِ الْأَخْطَارِ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ الدُّعَاءِ لِسَعْدِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بِإِسْنَادِهِ عَنْ زُرَارَةَ قَالَ قُلْتُ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع عَلِّمْنِی دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ وَ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ حَمَّادٍ الْأَنْصَارِیِّ بِإِسْنَادِهِ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع أَنَّهُ سَأَلَهُ سَائِلٌ أَنْ یُعَلِّمَهُ دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ”

دعای محبت فوری بین دو نفر


دعای محبت فوری بین دو نفر کمک میکند تا عشق و علاقه ی فراوان به زندگی خود بیاورید. این دعا قلب مرد را تسخیر کرده و محبت او را جلب می کند. گفته شده این دعا را بر دو تکه شیرینی یا قند یا نبات یا لیوانی شربت و یا زولبیا بخواند.و به مرد دهد تا بخورد.

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَةِ الشَّریفَة بِالمَحبَّة الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانة و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَةِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم

تک نیت رایگان در تلگرام