فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

فال شمع با سه نشان |تک نیت رایگان چکاوک

فال شمع با سه نشان |تک نیت رایگان چکاوک , فال شمع یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است .و از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود در این زمینه با ساعدنیوز همراه شوید.

فال شمع هم مانند فال قهوه یا فال تاروت در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده است. اینکه تا چه حد به این مسایل باید به دید خرافات نگریست یا چه تاثیری می توانند در زندگی افراد بگذارند جای بحث دارد. در ادامه با خود فال و به ویژه فال شمع بیشتر آشنا می شویم.

برای فال و طالع تک نیت رایگان  چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

ایدی تلگرام Chaakkavvakk@falladmin

فال سرنوشت

معرفی فال شمع

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که چرا بر روی کیک تولد شمع می گذارند. و یا در مکان های مقدس شمع روشن می کنند؟
شمعی که می سوزد چهار عنصر طبیعت یعنی آب ، باد، خاک و اتش را دارد. و گفته می شود. در هنگام دعا کردن وقتی به شمع در حال سوختن نگاه می کنید به شعور الهی متصل شده و دعا بیشتر به استجابت می رسد.

فال شمع با سه نشانه جن و سرنوشت

فال با سه نشانه بدین صورت است که ابتدا شمع هایی برای شما نشان داده می شود و شما یک دقیقه صبر می کنید تا شمع اول تیک بخورد شمع دوم و شمع سوم نیز به همین صورت انتخاب و صبر می کنید. تا شمع ها تیک بخورد پس از انجام این مراحل چند لحظه صبر می کنید تا فال شمع شما توسط سیستم آماده شود ، پس از انجام آن فال شما با سه نشانه باز می شود و شما می توانید فال خود را مطالعه کنید.
خیر و یا شر بودن نتیجه فال شما بستگی به نیت خود شما دارد.

تعبیر فال شمع

فال شمع از طریق اشکالی که اشک های شمع در آب ایجاد می کند. توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می شود. برخی نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می شود .و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده اند، مثلا گفته می شود:

  • اگر شمع جرقه بزند خبرهای خوشی به شما می رسد و برای اینکه بفهمید چه کسی خبرهای خوش را برای شما می آورد به اشک شمع توجه کنید. اگر اشک شمع از طرف چپ بریزد آورنده خبر زن است و اگر از سمت راست بریزد آورنده خبر مرد است.
  • با دقت در دامن شمع جایی که اشک ها جمع شده می توان اول اسم طرف رو هم پیدا کنید.
  • اگر شمع با شعله آبی بسوزد نشانه این است که در اتاق تنها نیستید. و احتمالا روحی هم در اتاق است.
  • اگر اشک های شمع به صورت گل در بیاید به این معناست. که غریبه ای را ملاقات می کنید که عاشق شما می شود.
  • با سوالی که پاسخش آره یا نه است شمع را روشن کنید اگر اشک از طرف راست بریزد پاسخ بله و اگر از طرف چپ بریزد پاسخ نه است.
  • اگر شمع خود به خود خاموش شود نشانه بداقبالی و یا پایان غیرمنتظره یک ارتباط است اما اگر کسی تصادفی شمع را خاموش کند نشان دهنده این است که به زودی مراسم ازدواجی در پیش دارد.
فال شمع چیست ؟ بررسی انواع فال برحسب موقعیت مکانی و زمانی اشخاص

فال شمع با سه نشانه جن و سرنوشت

فال با سه نشانه بدین صورت است که ابتدا شمع هایی برای شما نشان داده می شود. و شما یک دقیقه صبر می کنید. تا شمع اول تیک بخورد شمع دوم و شمع سوم نیز به همین صورت انتخاب و صبر می کنید. تا شمع ها تیک بخورد پس از انجام این مراحل چند لحظه صبر می کنید تا فال شمع شما توسط سیستم آماده شود. ، پس از انجام آن فال شما با سه نشانه باز می شود و شما می توانید فال خود را مطالعه کنید.
خیر و یا شر بودن نتیجه فال شما بستگی به نیت خود شما دارد.

.

.

.

.

برای فال و طالع تک نیت رایگان  چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

ایدی تلگرام Chaakkavvakk@falladmin

تک نیت رایگان در تلگرام