فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

میزان عشق متولدین هر ماه

میزان عشق متولدین هر ماه
میزان عشق متولدین هر ماه

بعضی افراد هستند که با یک نگاه عاشق می‌شوند. برخی دیگر نیز زمان بیشتری را برای عاشق شدن و یا علاقه‌مندی به شخص دیگری، نیاز دارند. به عقیده عده‌ای، این‌که هر شخص به چه سرعت و با چه میزانی عاشق و شیفته شخص دیگری شود، همه وهمه تحت تاثیر علت‌های مختلفی است.طبق علم ستاره‌شناسی، سرعت و میزان عشق متولدین هرماه به برج فلکی که در آن متولد شده‌اند می‌تواند بستگی داشته باشد.

اگر می‌خواهید اطلاعات دقیقی از ویژگی عشق و عاشقی در ماه‌های مختلف کسب کنید با چکاوک همراه باشید.

میزان عشق متولدین هر ماه | فال چکاوک

فروردین

فروردینی‌ها خیلی زود و سریع عاشق می‌شوند. سیاره ماه تولد فروردین، برج حمل است. آنها همیشه در لحظه زندگی کرده و هرگز به بازنگری های مجدد فکر نمی کنند.متولدین ماه فروردین به داشتن عشقی پا برجا و عمیق شهرت دارند و عشق آنها یک عشق خالص قلبی است، یک فروردینی زمانیکه عاشق می شود به این عشق به قدری شور میدهد که تمام قلب و وجودش را با شعله های آن روشن می سازد و به هیچ وجه حاضر نیست عشق خود را با چیز دیگری عوض کند.

اردیبهشت

اردیبهشتی‌ها آهسته و تدریجی عاشق می‌شوند. سیاره ماه تولد اردیبهشت، برج ثور است. اردیبهشتی‌ها همان طور که هستند به نظر می‌آیند. آنها جذب افراد قوی و استوار می شوند. بیشتر از چند بار ملاقات طول می کشد تا آنها ببینند شخص مورد نظرشان می تواند امنیتی که آنها در رابطه می خواهند را برای او فراهم کند یا خیر.عشق در چشمان متولدین اردیبهشت ماه چنان موج می زند که با یک نگاه کردن به چشمانشان می توان شدت عشق را احساس کرد.

میزان عشق هر ماه

خرداد

سیاره ماه تولد خرداد، برج جوزا است، آن‌ها به مرور عاشق می‌شوند.برای آنها قرارهای آشنایی عاشقانه کاملا به معنی بررسی گزینه های مختلف پیش رویشان است.متولدین خرداد تنها توسط ذهن شان هدایت می شوند. بنابراین برای اینکه آنها به عاشق شدن علاقمند شوند، باید از نظر ذهنی تحریک شوند.در مورد عشق هیچ چیزی برایشان غیر ممکن نیست و به خاطرش به ناممکن ترین کارها دست پیدا می کنند.

تیر

سیاره ماه تولد تیر، برج خرچنگ است.آن‌ها افرادی خجالتی بوده ولی عشق فراوانی دارند که نثار شخص مقابلشان کنند و مشکلی نیز با سریع عاشق شدن ندارند. تیر ماهی ها اکثرا به عشق در یک نگاه معتقدند.تیر ماهی ها با وجود حساس و زودرنج بودنشان بسیار فردی عاطفی و مهربان هستند و زمانی که در رابطه هستند محیط آرامی برای شریک عاطفی شان فراهم می کنند.

میزان عشق متولدین هر ماه | فال چکاوک

مرداد

سیاره ماه تولد مرداد، برج اسد یا همان شیر است. جالب است بدانید که نماد اصلی متولدین مرداد ماه، عشق نام گرفته است. به دلیل اینکه افراد متولد مرداد به شدت عاشق ‌پیشه هستند. آن‌ها افرادی پر از شور و اشتیاق بوده و در رابطه با عشق، شخصیت جسوری دارند.مردادی ها اغلب عاشق شخص نامناسبی شده و ممکن است بارها و بارها دلشکسته شوند تا زمانی که نوع فردی که عاشق آن می شوند را تغییر دهند. مردادی ها تحت سلطه خورشید هستند که همین امر موجب می شود آنها از مرکز توجه بودن لذت ببرند

شهریور

سیاره ماه تولد شهریور، برج سنبل است.یک خانم یا آقای شهریوری با احساس است اما ابراز احساسات بلد نیست. برای آرام کردم یک شهریوری از کلمات عاشقانه استفاده کنید و او را بپرستید و عشق خود را بی‌پروا و بدون سانسور به او نشان دهید.یک شهریور ماهی شاید در ظاهر عاشق نباشد، شاید حتی نخواهد که عاشق شود اما اگر روزی برسد که عاشق شود و عاشقی کند دیگر هیچ چیزی جلودارش نیست چرا که همان عشق تا آخرین لحظه عمرش به امانت نگه داشته می شود.

عشق متولدین هر ماه

مهر

سیاره ماه تولد مهر، برج میزان است.کسی که عاشق عشق است و عمیقا بسیار رمانتیک و عاشق پیشه است. قشنگ ترین صحبت های عاشقانه و پرشور ترین نگاه های پر از عشق تنها از یک متولد مهر ماهی فوران می کند فداکاری هایی که از متولدین این ماه در راه عشق صرف می شود شدت دوست داشتن او را نسبت به طرف مقابلش ثابت می کند.رگ خواب متولدین مهر، عواطف و احساسات لطیف آن‌ها است بر همین اساس شاید بتوان گفت که وفادار ترین ماه تولد مهر است

آبان

سیاره ماه تولد آبان، برج عقرب است.آبان‌ماهی‌ها خیلی آهسته و تدریجی عاشق می شوند.آن‌ها تا زمانی‌که به طور کامل شما را نشناسند، به شما اعتماد نمی‌کنند و روحیات واقعی خودشان را برایتان رو نمی‌کنند. اعتماد و عشق برایشان زمانبر است.آن ها صداقت خاصی در عشقشان دارند و جالب اینجاست بدانید که کسانی را که در عشق صداقت ندارند به خوبی می توانند تشخیص دهند و به آنها اجازه ورود به قلبشان را نمی دهند.

آذر

سیاره ماه تولد آذر، برج کماندار است.از بین تمام برج های فلکی آذرماهی ها به راستی نیاز به داشتن رابطه برای شادی و خوشبختی ندارند. آنها ماجراجو هستند. چه از نظر ذهنی و چه واقعی دوست دارند سفر کنند. آنها کسی را می خواهند که با آنها در این راه همگام شود.دوست دارند که از زندگی کنونی‌شان لذت ببرند و هر چیزی که در ذهنشان میگذرد را عنوان کنند. آذر ماهی ها بسیار در زندگی ریسک می‌کنند

میزان عشق متولدین هر ماه | فال چکاوک

دی

سیاره ماه تولد دی، برج جدی است.اگر شخصی بخواهد قلب متولد ماه دی را بدست بیاورد، باید بتواند او را به هر چیزی که می‌خواهد برساند. این ویژگی بسیار با ارزش است زیرا خیلی‌ها نمی‌دانند که چگونه نیاز‌های خودشان را مشخص کنند. متولدین این ماه یک قلب آکنده از عشق و گرمی در وجودشان دلبری میکند شاید با گذشت سالیان سال هیچ چیز در وجود یک دی ماهی عوض نشود اما عشقی که در وجودشان نهادینه شده است روز به روز شعله ورتر شده و هر لحظه به شدت آن افزوده می شود.

بهمن

سیاره ماه تولد بهمن، برج دلو است. عشق متولدین بهمن بی‌ریا و ساده است. نشانه عشق را بیشتر از هرچیزی در عمل آن‌ها می‌توانید ببینید.آنها عاشق آزادی هستند و آزادانه زندگی کردن را ارج می نهند. در مواجهه با مشکلات پیش آمده در رابطه عاشقانه خود و شریک عاطفی شان بسیار منصفانه عمل کرده. و سازگاری بالایی دارند و به همه قضایا بی طرفانه نگاه می کنند.

اسفند

سیاره ماه تولد اسفند، برج حوت است. اسفندماهی ها به سرعت عاشق شده و به همین دلیل اغلب مستعد دلشکسته شدن، هستند. آنها بیشتر از هرچیز دیگری عاشق ایده عشق هستند. متولدین ماه اسفند در مورد عشق بسیار پرنشاط و جذاب هستند. به نوعی می توان گفت در عشق بی نظیر ترین میباشند. آنها بدون عشق نمی توانند زندگی کنند و رویاهای عاشقانه زیبایی را در ذهن خود می پرورانند. و خوشحالی شریک عاطفی شان بسیار برایشان اهمیت دارد.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

تک نیت رایگان در تلگرام