فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

چاکرا درمانی چیست؟ | چاکرا درمانی چکاوک

چاکرا درمانی چیست؟ | چاکرا درمانی چکاوک, چاکراها مراکز تمرکز انرژی در بدن هستند. چاکرا یک اصطلاح سانسکریت است و این لغت به معنی “چرخ” یا “دیسک” است. چاکراها چرخ‌های دوار انرژی یا نور در بدن هستند.

چاکرا درمانی چیست

هنگامی که چاکراها مسدود شوند، فرد باید با مشکلات و رنج ناشی از این مسدود شدن زندگی کند. و نمی‌تواند به هسته این چاکراها دسترسی پیدا کند. چاکراها چرخ دنده‌های داخلی هستند. که حرکت می‌کنند و انرژی را به سمت بالا و پایین هسته تنظیم می‌کنند و در زمان مسدود شدن به درستی عمل نمی‌کنند. این امر باعث ایجاد حالت تدافعی، ناراحتی و در نهایت بیماری، اعتیاد یا رفتارهای ناکارآمد می‌شود.

در صورت نیاز برای گرفتن انواع طالع به صورت آنلاین با استاد چکاوک و گرفتن وقت با منشی در ارتباط باشید.

جهت تعیین نوبت و ….. به آیدی زیر تلگرام با منشی در ارتباط باشید Chaakkavvakk@ 

چاکرا چیست؟ | چاکرا درمانی چکاوک

چاکرا درمانی ، چاکرا تراپی و یا به قول برخی‌ها درمان چاکراها به جسم، روان انسان و جریان نیروی زندگی در نتیجه فعالیت‌های گذشته نگاه می‌کند. از آنجا که هر یک از چاکراها حاوی یک کلید .مهم برای باز کردن قفل نیروی زندگی هستند، چاکرا تراپی از ریشه کن کردن این برنامه‌های ناخودآگاه، انتقال انرژی به مکان‌های جدید بدن استفاده می‌کند. و نه تنها درک و آگاهی را به ارمغان می‌آورد، بلکه باعث حس زندگی و آزادی بیشتر می‌شود.

فواید چاکرا درمانی

چاکرا تراپی به آزادسازی انرژی‌های مسدود شده یا گیر افتاده .در هر کدام از چاکراها کمک می‌کند تا بدین ترتیب توازن و سلامتی را در بدن، ذهن و روح انسان ایجاد کند.

باز شدن چاکراه ها توسط چکاوک

چاکرا درمانی چکاوک , قبل از باز شدن چاکراها باید آنها را تمیز و پاکسازی کرد. اقدام به باز کردن قبل از پاکسازی می تواند مشکلاتی را برای فرد ایجاد کند که گاهی به آن برون ریزی می گویند.

پس برای اینکه دچار برون ریزی نشوید ابتدا لازم است چاکراها را پاکسازی کنید. با باز کردن چاکراهای بدن قدرت درونی شما چند برابر خواهد شد.

خطرات باز نشدن چاکراه
پس با پاکسازی و باز کردن آنها می توانید از شر بسیاری از مشکلات و بیماریها راحت شوید، بهتر نفس بکشید، سیستم ایمنی تان پر قدرت می شود. در برابر ویروس ها و میکروب ها ایمن شوید. متوجه شده اند کسانیکه چاکراها باز دارند بیماری در آنها به شدت کاهش پیدا میکند.

چگونه چاکرای کف دست را فعال کنیم؟

درچاکرا درمانی چکاوک, چاکراها روش های اختصاصی برای فعال کردن چاکرای کف دست دران قرار گرفته است. با باز کردن چاکرای کف دست شما قدرت درمانگری پیدا میکنید و میتوانید بیماری های دیگران را با استفاده از چاکراها کف دست بهبود بخشید.

در صورت نیاز برای گرفتن انواع طالع به صورت آنلاین با استاد چکاوک و گرفتن وقت با منشی در ارتباط باشید.

جهت تعیین نوبت و ….. به آیدی زیر تلگرام با منشی در ارتباط باشید Chaakkavvakk@ 

چاکرا چیست؟ | چاکرا درمانی چکاوک

تک نیت رایگان در تلگرام