فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین | طالع بینی ازدواج یا فال ازدواج در میان بخشی از ایرانیان و البته بخشی از انسان‌های جهان بسیار محبوب است. عده‌ای به آن باور دارند و عده‌ای دیگر به‌شدت آن را خرافه می‌دانند. این‌که حقیقت چیست موضوع اصلی این نوشتار نیست، بلکه در ادامه برای متولدین فروردین‌ماه خواهیم گفت که طالع بینی ازدواج‌شان به چه صورت است. با ما در این مقاله از فال چکاوک همراه باشید.

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین


این طالع بینی به ما می‌گوید که اگر شما متولد ماه فروردین هستید و می‌خواهید یک زندگی مشترک خوبی را تجربه کنید، سعی کنید با متولدین فروردین، مرداد، مهر و آذر وصلت کنید، زیرا شما می‌توانید زندگی بسیار خوبی را با همسر خود تجربه کنید و مطمئن باشید که زندگی شما سرشار از هماهنگی خواهد بود و در هر زمان همدیگر را درک خواهید کرد و کمتر پیش می‌آید که در زندگی به اختلاف دچار شوید و اکثر اوقات از صفات خوب یکدیگر لذت می‌برید.

اگر همسر شما متولد ماه‌های اردیبهشت، تیر و اسفند باشد، شما از یک زندگی متوسطی برخوردار خواهید بود و در زندگی خود حاکمیت یکدیگر را تجربه خواهید کرد و در بعضی مواقع از برون گرایی یکدیگر مورد رنج قرار می‌گیرید. در کل ازدواج این ماه‌ها با یکدیگر می‌تواند هم خوب باشد و هم بد، به نوعی میانه‌ای در این رابطه وجود ندارد.

فال چکاوک

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین
طالع بینی ازدواج متولدین فروردین

اگر از متولدین فروردین به دنبال ازدواج هستند، می‌توانند با توجه به خصوصیات و شخصیت‌های خود، به دنبال شریکی با ویژگی‌های زیر بگردند:

  1. افراد خلاق و دارای انگیزه بالا: متولدین فروردین علاقه‌مند به انجام کارهای جدید و متنوع هستند، بنابراین یک شریک خلاق و پرانرژی می‌تواند با آن‌ها سازگاری خوبی داشته باشد.
  2. افراد مستقل و متعهد: متولدین فروردین افراد مستقلی هستند که به دنبال رشد و پیشرفت شخصی خود هستند. بنابراین یک شریک متعهد و پشتکار دار می‌تواند با آن‌ها همراهی خوبی داشته باشد.
  3. افراد با انگیزه به ارتباطات اجتماعی: متولدین فروردین افرادی هستند که ارتباطات اجتماعی خوبی دارند و به دنبال دوستی و ارتباط نزدیک هستند. بنابراین یک شریک با توانایی برقراری ارتباطات موثر می‌تواند با آن‌ها همخوانی خوبی داشته باشد.

با توجه به این ویژگی‌ها، متولدین فروردین می‌توانند شریک مناسب خود را پیدا کنند و یک رابطه پایدار و موفق برقرار کنند.

بهترین همسر برای متولدین فروردین

بهترین همسر برای متولدین فروردین ماهی‌ها، شخصی است که از طرفداران هنر و زیبایی است، با احترام و توجه به احساسات آن‌ها رفتار می‌کند و همچنین از خلاقیت و خوشبختی آن‌ها حمایت می‌کند. این افراد به دنبال یک همسر صادق، مهربان و پشتکار دارند که آن‌ها را در مسیر رشد و توسعه شخصی حمایت کند. همچنین افراد متولد فروردین دوست دارند که همسرشان با آن‌ها به اشتراک گذاری ارزش‌ها، ایده‌ها و اهداف مشترک داشته باشد.

ازدواج با متولدین ماه فروردین:

ازدواج با مرد متولد فروردین

مردي است رك و راست، تند و آتشين مزاج و پر حرارت، عاشق پيشه، حادثه جو، حسود، پرتوقع و رياست طلب كه دوست دارد رهبر و فرمانده باشد. آيا روح اين مرد و باطن مخفي وی را مي‌شناسيد.

اگر در جستجوي يك مرد سربراه، هميشه يكنواخت، و صد درصد مطمئن و امن و امان هستيد، وی را به همسري انتخاب نكنيد. اما اگر طالب فقط عشق و هيجان هستيد، او بهترين مرد دنياست.

او مي‌تواند مدتي شما را غرق در شوق و حرارت بكند و بعد در يك لحظه مثل يك تكه يخ سرد و خاموش بشود. در لحظه‌ای كه در اوج هيجان است، حرفي زنيد و يا كاري بكنيد كه مطابق ميلش نباشد، آنگاه درست مثل چراغي كه كليدش زده بشود، فورا خاموش مي‌شود.

او با ملاحظه كاري و محافظه كاري ميانه خوبي ندارد. شجاع و با اعتماد به نفس است. هميشه جلوتر از ديگران مي‌تازد و حتي گاهي از امكانات خود نيز قدم فراتر مي‌گذارد.

فال چکاوک

مرد متولد برج حمل يك موجود مملو از انرژي و عقايد سازنده است. او هرگز به گذشته فكر نمي‌كند، رفتار و قيافه ظاهري‌اش جوانتر از سنش بنظر مي‌رسد گرچه از بسياري جهات خوش آيند است اما گاهي موجب مي‌شود كه نسبت به سنش قدري جوانتر جلوه كند و اين حالت تا وقتي كه پا به سن بگذارد، در وي باقي مي‌ماند.

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین
طالع بینی ازدواج متولدین فروردین

ازدواج با زن متولد فروردین:

«عشق از زندگي جدا بوده است» بدون شك منظور افرادي غير از زن‌های متولد فروردين ماه است. نمي‌دانم به كسي كه عاشق يك چنين زني باشد، بايد تبريك گفت و يا به حالش متاسف بود. ممكن است تصور كند كه عشق همه‌ی چيز زندگي است. در حالي كه او چنان مجذوب دنياي خاص خويشتن است كه در عمل فقط آنرا همه‌ی چيز زندگي مي‌داند.

او بيش از هر زن ديگري در اين دنيا مي‌تواند بدون مرد زندگي كند. طبيعي است كه زندگي بدون مرد، مفهومش زندگي بدون احساسات عاشقانه نيست.

او هميشه دلش مي‌خواهد و شايد بتوان گفت نيازمند به آن است كه قلب مهربان و خواب‌های طلايي‌اش به خاطر او بتپد و به همين دليل هم هميشه يك چنين موجودي در ذهنش وجود دارد و موجودي كه ممكن است مربوط به سال‌هايي بس طولاني گذشته و يا سال‌هاي بسيار دور آينده باشد.

فال چکاوک

اما به هر حال او درشب‌هاي مهتابي بهار به اين عشق رو يايي خود مي انديشد و يكبه جالب آنكه بر غم وجود يك چنين آرزوي عميقي اگر يك چنين شخصي وجود خارجي نداشته باشد، كمبود آنرا احساس نمي‌كند زيرا هميشه در ضمير ناخود آگاهش معتقد است كه هر كاري را که يك مرد مي‌تواند بكند، خودش قادر است بهتر از آن را انجام بدهد.

زن متولد فروردين خودش راهش را در زندگي باز مي‌كند و مايحتاج زندگيش را خودش فراهم مي‌آورد و از حقش دفاع مي‌كند.

بنظر او انجام كارهايش به دست خودش خيلي سريع‌تر ازآن صورت مي‌گيرد كه به انتظارديگري بنشيند و طبيعي است كه يك چنين خصوصياتي به مزاج مغرور مردها خوش آيند نيست.

ازدواج با زن متولد فروردین

زن متولد فروردين مثل مرد متولد اين ماه خواهان رهبري وپيشتازي است و اين خواسته شامل تمايل او به برداشتن اولين قدم در امور عشقي نيز مي‌گردد. دختران متولد اين ماه هميشه تعدادي عاشق سينه چاك در اطراف خود دارند و با وجود اين هميشه در تخيلات خود دنبال كسي مي‌گردند كه جزو اين عده نباشد.

اين درست نمونه كاملي از خصوصيات اخلاقي يك متولد ماه فروردين است و او حتي پس از اينكه در زير ضربات خرد كننده حوادث به كلي عاجز شد و تنها طفلش از دنيا رفت و مردي كه دوستش مي‌داشت و جايش را براي خاطر او به خطر انداخته بود، تركش كرد، باز قادر است بگويد كه: « باشد و فردا هم براي خودش روز ديگري است » و اين براي آمدنش انتخاب كرده است.

زني با قدرت فراوان كه مي‌تواند بر همه‌ی غمنامه‌ای يك نقطه پايان بگذارد و قادر به ايفاي كامل نقش يك زن است و يعني فرو ريختن اشك در موقع لزوم و به عهده گرفتن نقش مرد به هنگامي كه مردي در زندگي او وجود نداشته باشد.

طبيعي است داشتن يك چنين خصوصيات تهاجمي چندان جالب نيست و اما خوش بيني و اميد او به آينده روشن، ضامن معتبري براي سعادتمند شدنش مي‌باشد. زن متولد فروردين، درصورت مساعد بودن زمينه در ابراز عشق پيشقدم مي‌شود و بگذاريد او بفهمد كه دوستش داريد و اما خيلي هم دنبالش نرويد.

ازدواج با زن متولد فروردین

وفاداري او به عشق تا زماي كه شما به آن پاي بند باشيد، شگفت انگيز است زيرا وي اصولا موجودي رمانتيك مي‌باشد. او به هيچ صورت مايل نيست كه شكار بشود و اما اگر ديد كه شما تعقيبش نمي‌كنيد ، مایوس مي‌گردد كما اينكه او از مردي كه بخواهد به طور كامل بر وي مسلط باشد، گريزان و از مردي هم كه خودش را روي پاهاي او بيندازد، روگردان و بيزار است.

متولد فروردين قبل از آنكه بگذارد گرمي عشق سراسر وجودش را در بر گيرد، مي‌خواهد با دل مرد دلخواهش دست و پنجه نرم كند تا دراين كشاكش طعم قدرت مردانه وی را بچشد. او به طرز باور نكردني رويايي است.

او مي‌تواند از خطاي دوستانش چشم بپوشد، مال و وقتش را صرف ديگران كند، اما وقتي پاي دل به ميان آمد، ناگهان موجود ديگري مي‌شود. آنچه كه از آن اوست. اين امر قاطعيت مطلق دارد.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فـال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

×

ارتباط با منشی استاد چکاوک

× ارسال پیام به منشی استاد چکاوک
تک نیت رایگان در تلگرام