فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

آموزش باز کردن چشم سوم

آموزش باز کردن چشم سوم
آموزش باز کردن چشم سوم

آموزش باز کردن چشم سوم | یکی از کم خطر ترین راه های باز کردن چشم سوم پاکسازی چاکراهای دیگر بدن همراه با چاکرا چشم سوم است.

افرادی که برای باز کردن چشم سوم از مدیتیشن مخصوص به چاکراها استفاده می کنند و به عنوان مکمل از تمرینات سبک برای پاکسازی چشم سوم استفاده میکنند رضایت بیشتری دارند.

باز کردن چشم سوم نیازمند به تمرین و تکرار است. در این مقاله چکاوک به روش های باز کردن چشم سوم به طور کامل می پردازد.

چشم سوم | باز کردن چشم سوم

انسداد انرژی در چاکرای ششم

اگر این چاکرا ضعیف و جریان انرژی در آن راکد باشد، به علت کمبود انرژی در آن قدرت خلاقیت فرد متوقف می گردد، یا آن افکار خلاق هرگز محقق نمی گردد. همراه با این وضعیت عذر و بهانه ای دائمی وجود خواهد داشت که بر اساس آن جهان خارجی به سبب نقائض خود مورد سرزنش قرار می گیرد.

پیامد عملکرد ناهماهنگ چاکرای چشم سوم عدم تعادل است، به طور مثال: پافشاری بیش از حد روی حوزه عقل . تصمیمات زندگی فرد، منحصرا با عقل و منطق صورت می گیرد و فقط آنچه را که با ذهن منطقی اش درک می کند قبول دارد، شخص به آسانی قربانی تفکر روشن فکر خود می شود.

عملکرد دیگر این است که فرد با قدرت ذهنش سعی میکند بر روی دیگران و رویدادها تاثیر بگذارد. در این وضعیت معمولا چاکرای شبکه ی خورشیدی هم معمولا از تعادل خارج است و چاکرای قلب و تاج نیز در حد جزئی رشد یافته است.

روش های باز کردن چشم سوم:

انجام مدیتیشن و مراقبه گری

مدیتیشن و مراقبه عمل دیگری است که موجب ارتقاء قدرت تمرکزتان شده و فکرتان را از چیزهای منفی آزاد و رها می کند. خیلی از افرادی که در تمرکز کردن مشکل داشته و به دنبال آزاد کردن فکرشان هستند با انجام مدیتیشن به این هدف می رسند. به همین خاطر انجام عمل مدیتیشن به تقویت چاکرا ششم و باز شدن چشم سوم کمک می کند. اگر قصد انجام این کار را دارید، در وهله اول به خودتان تقلین کنید که این کار باعث باز شدن چاکرا ششم شما می شود. به طور کلی هر کاری که در پروسه باز شدن چشم سوم انجام می دهید بایستی با هدف و نیت اصلی این کار انجام شود.

آموزش باز کردن چشم سوم | مدیتیشن و مراقبه

به همین خاطر برای تلقین بیشتر می توانید نور بنفش مایل به آبی را میان ابروهایتان تصور کنید که این نور نشان از فعال بودن چشم سومتان دارد. اگر تازه کار بوده و تاکنون عمل مدیتیشن را انجام ندادید، ممکن است در ابتدای انجام این کار ذهن شما به بیراهه رفته و تمرکز لازم را نداشته باشید. در این وضعیت اصلاً عصبی نشوید و با حفظ روحیه خود، با افکارتان همراه شده و به آن سمت و سوی مشخص بدهید.

انجام تمرینات یوگا

مطمئنا همگی از فواید یوگا مطلع هستید. این ورزش بی نظیر می تواند در فعال کردن چشم سوم شما تأثیر بسزایی داشته باشد ! در این ورزش حرکاتی مثل تنفس، تمرکز و حرکت بدنی انجام می شود که برای باز کردن چشم سوم بسیار خوب و کارآمد است.
در اینجا بهترین حرکاتی که می توانید انجام دهید را به شما معرفی می کنیم :
قهرمان نشسته
بایستید و تا نصفه روبه جلو خم شوید
در حالت بچه قرار بگیرید
در حالت سگ مانند به صورت رو به پایین قرار بگیرید
ایستادن بر شانه

استفاده از روش مالش

ابتدا انگشت اشاره خود را بگیرید و سپس در خلاف عقربه های ساعت به دور مکان چشم سوم خود بچرخانید . این کار را به مدت ۵ تا ۱۰ ثانیه انجام دهید. با این کار چشم سوم شما بیدار خواهد شد.

سپس چشمان خود را ببندید و یک چشم را در وسط دو چشم خود تجسم کنید. سپس با استفاده از آن چشم به بالا و پایین، چپ و راست نگاه کنید و سپس چرخش از پایین به بالا و بالا به پایین را انجام دهید و سپس با آن چشم چند پلک بزنید.

بعد از اینکار احساساتی در ناحیه وسط ابروهایتان ایجاد میشود که به معنی تحریک چشم سوم شما است. این تمرین را به مدت چند هفته انجام دهید تا به مرور زمان قدرت چشم سوم خود را افزایش دهید.

آموزش باز کردن چشم سوم | تکنیک مالش

استفاده از تکنیک ۲.۴۷۸

این تکنیک باید در یک مکان کاملا آرام و ساکت انجام شود. ابتدا باید نفس عمیق بکشید تا احساس تغییر حالت مثل خلسه را داشته باشید.

این تکنیک به این شکل است که ابتدا به مدت ۴ ثانیه از طریق مجرای بینی نفس میکشید. در حالی که زبانتان در پشت دندان هایتان قرار دارد و سپس ۷ ثانیه نفستان را حبس می کنید. و بعد برای بازدم به مدت ۸ ثانیه نفستان را از طریق دهانتان بیرون می دهید و زمانی که احساس کردید به آرامش روحی رسیده اید به چشم سوم خودتان نگاه کنید، تغییری را احساس می کنید که بسیار عالی است. انجام این تمرین در روزهای ابتدایی ۲ دقیقه در روز توصیه می شود ولی به مرور زمان باید آن را افزایش دهید.

خانه خود را از بوی خوش پر کنید

یکی دیگر از راه هایی که برای باز کردن چشم سوم مفید است، پر کردن خانه و محل زندگی تان از بوهای معطر و خوش بو است.

سعی کنید همیشه وسایل و لباس ها و حتی بدن خودتان را با استفاده از روغن های معطر خوش بو نمایید.

به عنوان مثال می توانید از روغن ها و عطر های زیر استفاده کنید:

صندل
بابونه رومی یا آلمانی
گریپ فروت
جوز هندی

رنگ درمانی

رنگ چاکرای ششم ترکیبی از آبی و بنفش است که رنگی نیلی را به وجود می آورد.

شما باید با افزودن این رنگ ها به محیط زندگی خود، چشم سوم خود را تقویت کنید و به مرور زمان باعث فعال کردن چشم سوم خود شوید.

به عنوان مثال میتوانید لباس خود را از رنگ بنفش تشکیل دهید و از جواهراتی مثل گردنبند و دستنبند به رنگ آبی استفاده نمایید.

سابلیمینال

یکی از راه هایی که به کمک آن می توانید چشم سوم یا همان چاکرای ششم خود را باز کنید، استفاده از سابلیمینال است. سابلیمینال ها فایل های صوتی هستند که دارای امواج خاصی از نت های موسیقی بوده و تاثیرات عمیقی روی فکر و ذهن افراد می گذراند. از جمله فواید استفاده از سابلیمینال برای باز کردن چاکرا ششم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بهبود قدرت بینایی و شنوایی و تقویت احساس پنج گانه افراد
تقویت توانایی های متافیزیکی فرد و تقویت ادراک وی
دریافت الهامات و شهود از اتفاقات خارجی. و قدم گذاشتن در ورای محدودیت های مادی دنیا

آموزش باز کردن چشم سوم | سابلیمینال


تقویت عملکرد غده هیپوفیر و غدد وابسته به آن در مغز
رهایی از احساسات شدید و نگرانی های بی مورد
درک بهتر زندگی و کاهش زود رنجی در افراد
تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود وضعیت اعصاب
بهبود قدرت حافظه و ارتقاء سطح فکری افراد
باز کردن چاکرا ششم با صرف هزینه اندک
امکان استفاده از این روش در تمام مکان ها
سهولت در انجام کار و نداشتن دستور العمل های پیچیده

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

تک نیت رایگان در تلگرام