فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

آهو در فال قهوه

آهو در فال قهوه
آهو در فال قهوه

فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار ساله است زیر شاخه علم پنهان شناسی (نهان شناسی) می‌باشد. می‌توان گفت فال قهوه همواره از پر رونق ترین موارد طالع بینی بوده است و این اشتیاق با گسترش روزانه مصرف قهوه در جهان روز به روز در حال بیشتر شدن است. فال قهوه معمولاً با قهوه ترک انجام می‌گیرد.

فال چکاوک

در بیشتر محافل فال قهوه به دلیل تعداد بالای متقاضیان دیگر زمانی برای تهیه قهوه ترک نمی‌گذارند و با ریختن یک قاشق پودر قهوه در یک فنجان آب جوش و نوشیدن مقداری از آن به طالع بینی می‌پردازند. ابتدا مقداری از قهوه داخل فنجان را می‌نوشند و سپس نعلبکی را بروی فنجان گذاشته و با آداب خاصی در جهت عقربه های ساعت و به سمت قلب خود بر می‌گردانند و بعد فالگیر به تفسیر اشکال داخل فنجان می‌پردازد. در واقع اشکال داخل فنجان حاصل تصویر سازی ذهنی فالگیر می‌باشد و با تصویر سازی آن‌ها بصورت صور فلکی، اجسام، حیوانات و … ابتدا با بیان تک تک این اشکال و تفسیرشان شروع به ارتباط آن‌ها به یکدیگر می‌کند.

فال چکاوک

آهو در فال قهوه
آهو در فال قهوه


آهو در فال قهوه


نماد زیبایی، چابکی و نشاط، هوشیاری، وفاداری و معصومیت و گاها نماد برکت است. نقش آهو در فال قهوه به طور کلی نماد مثبتی است و با توجه به معانی نماد آهو، تقریبا شبیه تعبیر و تفسیر گوزن در فال قهوه است. به طور کلی نقش آهو در فال قهوه نشان از پاکی و صداقت شما یا شخصی که با شما در ارتباط است دارد. همچنین سمبل زیبایی معنوی و ظاهری، بی گناهی و کم‌رویی است. این فال با توجه به نیتی که کرده‌اید و نقش‌های اطراف نقش آهو در فنجان قهوه تعبیر می‌شود.


تعابیر مختلف از آهو در فال قهوه


آهو نقش مثبتی در فال قهوه دارد و تعبیر کلی آن همسر با وفا، در سنت عبری و عربی سمبل بی‌گناهی، زیبائی و کم‌روئی. در طالع خود همسری باوفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.

تعبیر و تفسیر نقش آهو در بالای فنجان قهوه


نقش آهو در بالای فنجان قهوه، مژده شادی و خوشحالی زیاد، خیر و برکت و موفقیت به شما می‌دهد.

و ممکن است دلالت به همسری پاک و درستکار داشته باشد، که سر راه شما قرار گرفته است.

تعبیر و تفسیر نقش آهو در میانه فنجان قهوه


نماد آهو در میانه فنجان قهوه یعنی طولی نمی‌کشد که شما در کاری که انجام می‌دهید به موفقیت و شادی برسید. این نماد هوشیاری و چالاکی شما را در کسب موفقیت نشان می‌دهد. همچنین می‌تواند فردی درستکار و معصوم که به زودی وارد زندگیتان می‌شود و به زندگی شما برکت می‌بخشد، تعبیر گردد.

تعبیر و تفسیر نقش آهو در پایین فنجان قهوه


دیدن نقش آهو در پایین یا ته فنجان قهوه می‌تواند دلالت بر معصومیت و پاکی که در حال از دست رفتن و کمرنگ شدن است داشته باشد. چه در رابطه با خود شما، فرد مورد نظر یا ارتباط شما با شخصی که نیت کرده‌اید. برای بازگرداندن شادی و پاکی باید تلاش کنید تا دچار غم و اندوه و زیان نشوید.

فال چکاوک

آهو در فال قهوه
آهو در فال قهوه

تعبیر و تفسیر نقش آهو به صورت پراکنده در فنجان قهوه

اگر آهو به صورت پراکنده در فنجان قهوه دیدید، نشان دهنده موجی از شادی و خوشحالی در زندگی کاری یا احساسی شما خواهد بود.

سخن پایانی

به طور کلی شکل آهو تفسیر و تعبیری خوبی داشته مگر آنکه در ته فنجان قهوه رویت شود که آن هم هشداری است برای آنکه بیش از پیش مراقب خود و اطرافیانتان باشید تا پاکی  و معصومیتتان از دست نرود.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

تک نیت رایگان در تلگرام