فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

انواع فال قهوه|فال چکاوک

انواع فال قهوه|فال چکاوک , قهوه یک نوشیدنی تلخ و لذت بخش است. که اکثر مردم جهان از آن استفاده می کنند و نوشیدنی مورد علاقه شان به شمار می رود.

سرگذشت فال قهوه

قهوه معمولا پای ثابت محفل های دوستانه، عاشقانه، مجلس ها و… می باشد. پس از گذشت چندی مردم مصرف قهوه را به یک‌ سرگرمی تبدیل کردند. قهوه دارای ناخالصی ها و مواد غیر حلالی است. که پس از نوشیدن قهوه ته فنجان ته نشین می شود و شکل های متفاوتی به وجود می آورند طوری که عموما سرنوشت فرد را بازگو می کنند.‌ و خیلی از مردم به این تفاسیر اعتقاد دارند. در تعبیر فال قهوه به شکل های تیره ی ته فنجان توجه می کنند. اما برخی دیگر از روی خطوط و شکل های سفید تعبیر خود را بیان می کنند.

آموزش تصویری نحوه گرفتن فال قهوه و تفسیر آن | ساعدنیوز

انواع فال قهوه

عرف گرفتن فال قهوه به دو شکل است. که ما هر دو شکل را در این مقاله به شما توضیح می دهیم.

  • فال قهوه نعلبکی
  • فال قهوه فنجان

فال قهوه با روش نعلبکی

برای گرفتن فال قهوه به این روش کافی است مقداری قهوه را در آب بحوشانید دقت کنید قهوه نباید خیلی غلیظ شود سپس کمی از قوه را بخورید. پس از آن قهوه را روی نعلبکی بریزید. و قهوه را در تمام سطح نعلبکی پخش کنید. برای راحت تر کردن خود کافی است نعلبکی را در چند جهت بچرخانید  و پس از آن نعلبکی را روبروی خود قرار بدهید. و یک خط خیالی از چپ به راست و از بالا به پایین بکشید. طوری که نقطه اتصال این خط ها درست وسط ظرف بیفتد‌.

فال قهوه با روش فنجان

اگر پس از خوردن قهوه خود کسی در اطراف شما است که تعبیر فال قهوه  را می داند و شما قصد گرفتن فال قهوه را دارید کافی است. کمی از قهوه خود را ته فنجان نگه دارید و پس از نیت کردن نعلبکی را روی دهانه فنجان بگذارید و فنجان خود را وارونه کنید  و پس از اندکی صبر فنجان را بردارید و آن وقت است که شکل ها را می بینید امروزه باب شده است که پس از فنجان به سراغ نعلبکی می روند و شکل های به وجود آمده در آن را نیز تعبیر می کنند.

قطعا هر فردی برای یک بار هم که شده فال قهوه را امتحان کرده.و به آن اعتقاد دارند و به کمک آن وقایع زندگی و سرنوشت خود را پیش بینی می کنند. در قسمت های بعدی اشکال را برای شما بیش تر توضیح می دهیم که به تعبیر فال قهوه  شما کمک کند.

تعبیر و تفسیر فیل در فال قهوه - نیوزین

تعبیر فال قهوه بنابر اشکال

شکل هایی مانند آب، آبشار و آب فشان نشان دهنده موفقیت و گشایش در کار می باشند. پس اگر در فنجان قهوه هر کدام از این اشکال را دیدید بدانید در آینده ی نزدیک به موفقیتی دست خواهید یافت. آتش در فال قهوه نماد این است که فرد را دعوت به صبر و شکیبایی می کند و اتش بازی به معنی جنگ و نزاع است. اما آتش فشان یعنی این که در مسائل احساسی و عشقی برای بد تر نشدن اوضاع بهتر است خود را کنترل کنید.

آدم نیز در تعبیر فال قهوه به این معنی است که اگر دسته باشند افرادی به دیدن شما می آیند اما اگر به شکل تاریک و روشن باشد با نزدیکان خود دچار اختلاف می شوید و دیگر اشکال و دیگر تعابیر مختلف…

تعبیر فال قهوه اشکال ساده

طبیعی است که در کف فنجان اشکال ساده ای پدید آیند و جزئیات به خوبی نمایان نباشند. در فال قهوه خط صاف به این معنی است که زندگی آرام و بر وقف مراد است و خط طولانی نشان دهنده ی راه دراز اما با نتیجه ی خوب است. مربع نوید بخش سعادت و عشق است در حالی که مثلث گشایش و شکوفایی اقتصادی را نشان می دهد.

  هم چنین شکل تخم مرغی شکل نیز نشان دهنده ی به دست آوردن ثروت در آینده ی نه چندان دور است. اما شکل صلیب نشانه خوبی نیست و خبر از مرگ یکی از نزدیکان و یا اقوام است. شکل های دیگری مانند ماهی در ته فنجان به وجو

.

.

.

برای فال و طالع تک نیت رایگان  چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

فال و طالع تک نیت رایگان

انواع فال قهوه|فال چکاوک

ایدی تلگرام Chaakkavvakk@

تک نیت رایگان در تلگرام