فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

با فعال سازی چاکرای کف دست آشنا شوید

چکاوک چاکرا دست

فعال سازی چاکرای کف دست

چاکرای کف دست


فعال سازی چاکرای کف دست |همانطور که گفتم بدن ما غیر از هفت چاکرای اصلی، چندین چاکرای فرعی هم دارد. وظیفه آنها مانند چاکراهای اصلی انتقال و ورود و خروج انرژی است. این چاکراها در همه قسمت‌های بدن پراکنده شده‌اند.

فرعی نام گرفتن این چاکراها، به معنای کم‌اهمیت بودنشان نیست. بلکه بعضی از آنها بسیار مهم و قدرتمند عمل می‌کنند.

یکی از این چاکراهای فرعی که شاید مهم‌ترین آنها هم باشد، چاکرای کف دست است. دست ما محل قرارگیری چندین چاکرا است. هرکدام از سرانگشت‌های ما یک چاکرای ریز در خود جا داده است.

اما مهم‌ترین چاکرایی که در دست ما قرار گرفته است، چاکرایی است که در کف دست جا دارد.

چاکرای کف دست، به نسبت ریزچاکراها، چاکرای نسبتا بزرگی است. اما درمقایسه با چاکراهای اصلی، چاکرای کوچکی به حساب می‌آید. البته چاکرای کف دست می‌تواند به نسبت فعالیت، بزرگ یا کوچک شود. چاکرای کف دست از چاکرای ریشه انرژی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: همه آنچه که باید درباره چاکرا‌های بدنتان بدانید!

فعال سازی چاکرای کف دست

چاکرای کف دست چپ ما وظیفه دریافت انرژی و چاکرای دست راست وظیفه انتقال انرژی را برعهده دارد. البته گفته می‌شود چاکرای دست غالب وظیفه انتقال انرژی را برعهده دارد.

یعنی اگر چپ دست هستید، چاکرای دست چپ شما انرژی را به اطراف انتقال می‌دهد.
اهمیت چاکرای کف دست
چاکرای کف دست اهمیت بسیار زیادی در زندگی ما دارد. این دو چاکرا دو مجرای بسیار مهم در انتقال و دریافت انرژی هستند. اگر چاکرای کف دست شما به درستی کار کند، می‌توانید در بدن‌تان تعادل انرژی برقرار کنید.

از طرفی ما در طول عمر با حس لامسه، آنهم از راه لمس با دست، سروکار داریم. هرچه که ما لمس می‌کنیم، می‌تواند به ما انرژی ببخشد یا از ما انرژی دریافت کند.

هرچقدر که در فعال سازی چاکرا کف دست موفق‌تر باشیم، می‌توانیم انرژی بهتری به اطراف ببخشیم یا احساس بهتری دریافت کنیم.

چاکرای کف دست نقش مهمی در روابط انسانی ایفا می‌کند. شما می‌توانید تمام احساسات و انرژی مثبتی که نسبت به طرف مقابلتان دارید را با دست دادن به او منتقل کنید. یا برعکس، احساسات و عواطف طرف مقابلتان را از او دریافت کنید.

چاکرای کف دست برای کسانی که با انرژی کار می‌کنند؛ هم اهمیت زیادی دارد. آنها با استفاده از چاکرای کف دست می‌توانند چاکراهای مسدود بدن را پیدا کنند و بدن را برای عیب‌یابی اسکن کنند. چاکرای کف دست نقش بسیار مهمی در قدرت بخشی به دستهای ما ایفا می‌کند.

پس اگر خواهان ارتباط مثبت و خوب با دیگران و محیط پیرامون خودتان هستید باید روی فعال سازی چاکرای کف دست‌تان کار کنید.

فعال سازی چاکراهای بدن


واقعیت این است که هر چاکرای بدن روشی مخصوص برای فعالسازی دارد. تقریبا نمی‌توان فرمول واحد و یکسانی برای باز کردن همه چاکراهای فرعی و اصلی ارائه کرد.

تنها راهی که برای فعالسازی عمومی چاکراهای بدن وجود دارد این است که چشمانتان را ببندید و سعی کنید جریانی از انرژی را در سرتاسر بدنتان و در نقاط قرار گیری چاکراهای اصلی حس کنید.
چه کارهایی چاکرای کف دست را غیر فعال می‌کند؟
قبل از آنکه از تکنیک‌های فعال سازی چاکرای کف دست صحبت کنیم، بهتر است روی صحبت از کارهایی متمرکز شویم که چاکرای کف دست را غیرفعال می‌کند. چاکرای کف دست در بسیاری از افراد، غیرفعال یا کوچک است. علت این اتفاق چیست؟

ضربه زدن به کف دست، می‌تواند چاکرای دست را غیرفعال کند. ضربات محکم و ناگهانی به کف دست می‌تواند درطول مدت دراز، حتی آسیب‌های جدی به چاکرای کف دستتان برساند.
چگونه چاکرای کف دست را فعال کنیم؟
چاکرای کف دست درعین اینکه بسیار کاربردی و شگفت‌انگیز است؛ به سادگی باز می‌شود. می‌توانید با تمرینات بسیار ساده با کمی ممارست این چاکرا را فعال کنید.

برای فعال سازی چاکرای کف دست تمرینات زیر را دنبال کنید:

فعالیت‌های هنری مرتبط با لمس


یکی از کارهایی که می‌تواند برای فعال سازی چاکرای کف دست بسیار موثر باشد، انجام فعالیت‌های هنری است. فعالیت‌هایی که انجام آنها حس لامسه دست را درگیر می‌کند موثرترند.

کوزه‌گری، نوازندگی، مجسمه‌سازی و.. از جمله فعالیت‌هایی هستند که می‌توانند تاثیر شگفت‌انگیزی در بازکردن چاکرای کف دست داشته باشند.

تمرینات مدیتیشن


همیشه تمرینات مدیتیشن درصدر تمرین‌های اثرگذار در فعال سازی چاکرای کف دست هستند. شما می‌توانید با تمرکز بر قسمت‌های مختلف بدن، چاکرای مربوط به آن قسمت را فعال کنید. برای فعال سازی چاکرای کف دست تمرین زیر را انجام دهید:

روی یک صندلی بنشینید و یا درحالت درازکشیده چشمان خودتان را ببندید. دستهایتان را به هم نزدیک کنید و انگشتانتان را به هم بچسبانید. اما درعین حال کف دستتان را از هم فاصله دهید.

سعی کنید به کف دستتان و انرژی که در آنها وجود دارد متمرکز شوید. این تمرکز را تا جایی ادامه دهید که گرمای بین دستهایتان و کف دستتان را حس کنید. وقتی گرما و نبض کف دستتان را حس کردید، خیال کنید بین دستانتان کره کوچکی از انرژی وجود دارد.

حالا نوبت آن است که احساس انرژی را به تمام سرانگشتانتان منتقل کنید. تا جایی روی سرانگشتانتان متمرکز شوید که گرما و نبض را رویشان حس کنید. اگر توانسته باشید این کار را باموفقیت انجام دهید، یعنی توانسته‌اید فعال سازی چاکرای کف دستتان را با موفقیت انجام دهید.

عبادت، یکی دیگر از روشهای مدیتیشن و مراقبه است که تاثیر زیادی در فعال‌سازی چاکرای کف دست دارد.

برای فال و طالع تک نیت رایگان  چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

ایدی تلگرام : Chaakkavvakk@

تک نیت رایگان در تلگرام