فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

تعبیر خواب گربه

تعبیر خواب گربه
تعبیر خواب گربه

در مورد گربه از قدیم تاکنون همیشه این موضوع وجود داشت که عده ای آن را شوم می دانستند ولی برخی دیگر آن را نشانی از خوش بختی و اقبال می دانند. هر دو تعبیر از گربه کاملا درست است. اما موضوع زمانی تغییر می کند که به جزئیات خواب خود توجه کنید چرا که تعبیر خواب حیوان مورد نظر هم می تواند نشان از اقبال باشد هم می تواند به شما آسیب بزند و شوم باشد. با چکاوک در این مقاله همراه باشید تا به بررسی تعبیر خواب گربه در ابعاد مختلف بپردازیم.

فال چکاوک

خواب گربه ای که نوازش می‌خواهد

این چیزی است که گربه ها معمولا در دنیای واقعی می‌خواهند و به همین دلیل این خواب نیز خوابی بسیار رایج و متداول است. گربه دور و بر پاهای صاحبش می‌پلکد و عشق و توجه را از او طلب می‌کند. تعبیر این خواب بسیار مثبت است زیرا نشان دهنده شما و آدم‌های پیرامون شما است. دیدن چنین خوابی احتمالا نشان دهنده آن است که شما به دیگران وفاداری و عشق می‌دهید و آن ها به همین دلیل قدردان شما هستند.

تعبیر خواب گربه

خواب بچه گربه

خواب بچه گربه نشان دهنده احساس نیاز به توسعه نفس و استقلال است. بچه گربه در خواب نماد پاکی و بی گناهی در بهترین شکل آن است. بنابراین اگر در خواب خود بچه گربه ببینید، تعبیر آن است که احتمالا باید بندها را باز کنید و رهایی و استقلال بیشتری را تجربه کنید.

تعبیر خواب گربه | خواب بچه گربه

گربه عصبانی و خشن

دیدن گربه پرخاشگر و عصبانی در خواب تعبیر منفی دارد. تعبیر این خواب معمولا آن است که شما در زندگی واقعی خود با تجربه هایی منفی و ناخوشایند روبرو خواهید شد. اگر در خواب ببینید که گربه ای می‌خواهد به شما حمله کند و شما را زخمی‌ کند، شاید دیداری غیر دوستانه و خصومت آمیز را با کسی تجربه می‌کنید یا با کسی رابطه بد و ناخوشایندی خواهید داشت.

چنین خوابی نشان دهنده جنگ و جدل ناشی از سوء تفاهم و تعامل نادرست است. حتی ممکن است. گفتار یا رفتار فردی. به شما آسیب رسانده. و احساس اندوه و زخم خوردگی را در شما باقی بگذارد. اگر گربه ای که در خواب می‌بینید با احتیاط دور و اطراف شما پرسه می‌زند و به شما اعتماد نمی‌کند، تعبیر آن است که میزان منفی گرایی پیرامون شما تشدید خواهد شد.

در صورتی که. در خواب ببینید. گربه بر جایی از بدن شما. خراشی انداخته. نشان دهنده آن است که در واقعیت از جانب یکی از نزدیکان خود مثل همسر یا شریک زندگی‌تان احساس خستگی و رنجش را تجربه خواهید کرد.

دیدن گربه سیاه

از آن جا که از قدیم. گربه سیاه نشان از سحر و جادو بوده. و این باور در بین عام جا افتاده است که گربه سیاه شوم است. اما دیدن این گربه در خواب می تواند کمک خوبی در زندگی شما باشد. گربه سیاه در خواب به معنی ترس و واهمه از پیروی کردن در مقابل باورهای خودتان است. نشان می دهد که شما نمی توانید در تصمیم گیری استقلال داشته باشید و متکی به دیگران هستید. این می تواند به شما کمک کند تا برای مشکل عدم توانایی در مقابله با باورهای خود چاره ای پیدا کنید.

تعبیر خواب گربه | دیدن گربه سیاه در خواب

دیدن گربه سفید

دیدن گربه سفید در خواب نشان دهنده برخی از مشکلاتی است که در آینده ای نزدیک با آن ها روبرو خواهید شد. این خواب نشان دهنده آن است که کسی یا چیزی به شما آسیبی می‌رساند و این وضعیت برای شما چندان راحت و آسان نخواهد بود.

بازی کردن با گربه ها در خواب

دیدن چنین خوابی چندان عجیب و غریب نیست. اگر در خواب تعدادی گربه را در حال بازی ببینید، تعبیر آن است که شما باید کمی ‌خود را رها کنید، به مسافرت بروید یا به یادگیری چیز جدیدی بپردازید تا کمی ‌طعم و لذت به زندگی خود وارد کنید.

تعبیر خواب گربه

تعبیر خواب گربه از منظر امام صادق

دیدن این حیوان در خواب پنج تعبیر دارد. اول دزدی. دوم جنگ و خصومت با اشخاص. سوم زنی دلسوز و مهربان. چهارم بیماری. و پنجم سخن چینی. که هر کدام بسته به جزئیات خواب تعبیر می شود.همچنین ایشان در مورد گربه سیاه می گویند نشان از فراخواندن شما به شنیدن ندای درونتان است.

تعبیر خواب گربه از نظر محمد ابن سیرین

از نظر ابن سیرین دیدن گربه در خواب، تعبیرش یک مرد نا صالح و بدکردار، و دزد است. اگر مردی با چنین شخصیتی اطراف شماست، از او دوری کنید.
اگر در خواب دیدید که گربه وارد خانه شما شد، تعبیرش این است که دزدی به خانه شما خواهد زد.
دیدید که گربه وارد خانه شما شد و چیزی خورد، تعبیرش این است که دزد چیزی از وسایل شما را خواهد برد.
اگر در خواب دیدید که گربه ای را کشتید، تعبیر آن این است که دزدان را به قتل خواهید رساند و بر آنها پیروز خواهید شد.
ابن سیرین نوشته که گربه توصیف یک مرد دزد و بد کردار است زیرا گربه ویژگی های مردانگی ندارد و دارای صفاتی است که در زنان بیشتر از مردان وجود دارد.

تعبیر خواب گربه | دیدن گربه در خواب

دیدن گربه در خواب از نظر آنلی بیتون

اگر در خواب گربه ای مشاهده کردید که، بسیار لاغر و زشت و کثیف بود، دلیل بر آن دارد که، اخباری خوبی در راه نیست، دوست یا آشنایی در آستانه مرگ است.اما اگر این گربه لاغر و کثیف را از خود دور کردید، نشانه خوبی دارد و خبر از آن می دهد که، دوست یا خانواده شما، بعد از بیماری طولانی، معالجه می شود.
تعبیر خواب راندن گربه از خود. نشانه ای نیکوست و شما بر مشکلات غلبه می کنید. شما ثروتمند و نامدار می شوید.
اگر دختری، خواب ببیند. گربه ای را در آغوش گرفته است. نشانه خیانت دیگران به او خواهد بود.
اگر خواب ببینید گربه ای به شما حمله کرده است، نشان می دهد که، دشمنان شما در تلاش هستند تا اعتبار و اموال شما را غارت کنند.
اگر خواب گربه‌ای که به شما چنگ می‌زند ببیند، نشانه این می باشد که دشمن شما اموالتان را از چنگتان بیرون می آورند. ثروتی که شما برایش بسیار زحمت کشیده اید از شما غارت می کنند.
شنیدن صدای گربه در خواب. به دوستی اشاره دارد که، قابل اطمینان نیست
دیدن خواب گربه و مار تعبیر بد دارد و نشان دهنده آغاز دعوا می باشد

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

تک نیت رایگان در تلگرام