فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

دعای افزایش رزق و ثروت

دعای افزایش رزق و ثروت
دعای افزایش رزق و ثروت

دعای افزایش رزق و ثروت | افزایش رزق و روزی. در کل به دو بخش. اصلی وابسته است که یکی مربوط به رفتار و عمل و تلاش فرد است و دیگری دعاها و ذکرهایی است که در قرآن و احادیث آمده است. در همین راستا توصیه هایی از طرف امامان معصوم. مبنی بر خواندن برخی از سوره ها به ما برای ثروتمند شدن و کسب روزی فراوان شده است. که در این بخش از چکاوک شما را با ادعیه های مختلف و مهمترین و برجسته ترین روایات ائمه اطهار آشنا می کنیم.

دعای افزایش رزق و ثروت

آیات شریفه ذیل به عنوان دعای رزق و روزی. خوانده. می‌شود. این آیات به اذن و اراده باریتعالی. وسعت دهنده رزق و روزی و خنثی كننده و از بین برنده اثر چشم زخم و نظر. و هر گونه سحر و طلسمی است. كه موجب. بسته شدن رزق. و روزی است.

این آیات را برای کثرت رزق و روزی و رونق وضعیت اقتصادی و گشایش کار خود بخوانید و یا بنویسید و با خود به همراه داشته باشد:

«وَمَا مِن دَآبّةٍ فِی الأرْضِ إِلاّ عَلَى اللّهِ رِزْقُهَا وَیعْلَمُ مُسْتَقَرّهَا وَمُسْتَوْدَعَهَا كُلّ فِی كِتَابٍ مّبِینٍ» [هود:۶]
«إِنّ رَبّكَ یبْسُطُ الرّزْقَ لِمَن یشَآءُ وَیقْدِرُ إِنّهُ كَانَ بِعِبَادِهِ خَبِیراً بَصِیراً» [الإسراء:۳۰]
«وَفِی السّمَآءِ رِزْقُكُمْ وَمَا تُوعَدُونَ*فَوَرَبّ السّمَآءِ وَالأرْضِ إِنّهُ لَحَقّ مّثْلَ مَآ أَنّكُمْ تَنطِقُونَ» [الذاریات:۲۲-۲۳]
«مّا یفْتَحِ اللّهُ لِلنّاسِ مِن رّحْمَةٍ فَلاَ مُمْسِكَ لَهَا وَمَا یمْسِكْ فَلاَ مُرْسِلَ لَهُ مِن بَعْدِهِ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَكِیمُ» [فاطر:۲]
«وَالضّحَىَ * وَاللّیلِ إِذَا سَجَىَ * مَا وَدّعَكَ رَبّكَ وَمَا قَلَىَ * وَ لَلآخِرَةُ خَیْرٌ لَّكَ مِنَ الأُولَى‌ * وَلَسَوْفَ یعْطِیكَ رَبّكَ فَتَرْضَىَ * أَلَمْ یجِدْكَ یتِیماً فَآوَىَ * وَوَجَدَكَ ضَآلاّ فَهَدَىَ * وَوَجَدَكَ عَآئِلاً فَأَغْنَىَ * فَأَمّا الْیتِیمَ فَلاَ تَقْهَرْ * وَأَمّا السّآئِلَ فَلاَ تَنْهَرْ * وَأَمّا بِنِعْمَةِ رَبّكَ فَحَدّثْ».

دعای افزایش رزق و ثروت | دعای افزایش روزی

دعای رزق و روزی فراوان از رسول اکرم (ص):

هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد. یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود.
ان شاء الله یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین. بعد از این دعا حمد و توحید و قدر و آیة الکرسی را بخواند و بعد برخیزد و رو به قبله حاجت بخواهد.

فال چکاوک

ختم سوره واقعه جهت افزایش رزق و روزی:

جهت افزایش رزق روزی از شب شنبه. هر شب سه بار سوره مباركه واقعه را بخوانید. و در شب جمعه ۸ مرتبه این سوره را بخوانید. و این عمل را پنج هفته. بجای آورد. و قبل از. هر بار. خواندن. سوره این دعا را بخواند:

اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیباً مِنْ غَیرِ كَدٍّ اِسْتَجِب ْ دَعْوَتَنَا مِنْ غَیرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَینِ بِحَقِّ الامَامِین الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِكَ یاارحم الراحمین .

دعای افزایش رزق و ثروت | ذکر افزایش مال و ثروت

ذکری برای افزایش رزق:

مرحوم کشمیری. به نقل از مرحوم قاضی کیمیا. آورده است:

اگر کسی افزایش رزق و روزی بخواهد باید ذکر اللّهُمَ اَغنِنِی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِفَضِلکَ عَمَّن سِواک را بسیار بگوید . از حضرت استاد. بهجت. نقل شده. در آغاز و پایان ذکر ،صلوات بفرستد.مثلاً اگر میخواهد ۱۱۰مرتبه بگوید،ابتدا صلوات بفرستد بعد ۱۱۰ بار ذکر را بگوید و باز صلوات بفرستد .
برای گشایش رزق و روزی در هر روز ۷۷ مرتبه بگوید:یا غَفور یا وَدود
جهت افزایش رزق دعای :اللهم اَغْنِنِی بحَلالِکَ عَنْ حَرامِکْ و بِطاعَتِکَ عَنْ مَعْصیَتِکْ و بِفَضْلِکَ عَمَّنْ سِواکَ را به صورت مداوم بخوانید.

دعای افزایش رزق و ثروت

برای افزایش رزق و روزی به مقدار کم و به صورت مداوم صدقه بدهید.
برای افزایش روزی این ذکر را لا إلهَ إلاَّ اللهُ المَلِکُ الحَقُّ المُبینُ. [ ١٠٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح بگویید.
برای افزایش روزی این ذکر را یَا رَازِق یَا فَتَّاحُ یَا وَهَّابُ یَا غَنِیُّ یَا مغنِی یَا بَاسِط ُ. [ ١٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح بگویید.
برای افزایش روزی این ذکر را سُبْحَانَ اللهِ العَظیمِ وَبِحَمْدِهِ، أسْتَغفِرُ اللهَ وأُتوبُ إلیهِ وَأسْأَلُهُ مِنْ َفضْلِهِ. [ ١٠ مرتبه] بعد از نماز صبح بگویید.

دعای افزایش رزق و ثروت | دعای افزایش روزی

دعا جهت توسعه رزق از امام جواد عليه السلام:

يا من يكفى من كل شى ء و لا يكفى منه شىء اكفنى ما اهمنى

دعا جهت گشایش روزی و ادا قرض:

ابو بصیر نقل می کند: به حضرت صادق (علیه السلام) از حاجت خودم شکایت کردم. و از آن حضرت خواستم که به من دعایی جهت رزق بیاموزد

حضرت صادق (علیه السلام) فرمود:در نماز شب، وقت سجده (در روایت دیگر:در سجده آخرِ رکعتِ هشتمِ نافله شب) این دعا را بخوان:یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطی وَ یا خَیْرَ مُرْتَجیً اُرْزُقْنی وَ اَوْسِعْ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لی رِزْقاً مِنْ قَبْلِکَ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ. حضرت این دعا را به من تعلیم فرمود، از وقتی که من آن را خواندم، دیگر محتاج نشدم.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

تک نیت رایگان در تلگرام