فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

شخصیت شناسی متولدین هر ماه

شخصیت شناسی متولدین هر ماه
شخصیت شناسی متولدین هر ماه

شخصیت شناسی متولدین هر ماه | شاید برای شما هم بسیار جذاب باشد تا درباره طالع بینی ماهی که در آن متولد شده اید. بیشتر بدانید . ماه ها و متولدین آنها بسیار با یکدیگر متفاوت هستند و ویژگی های مختلفی دارند که آنها را از یکدیگر متمایز می کند. خصوصیات متولدین ماه ها را در چکاوک بخوانید.

مطالب بیشتر:

طالع بینی عشق با خطوط کف دست

طالع بینی ازدواج شش ماه اول با ماه های دیگر

فال سرنوشت بر اساس ماه تولد

فروردین

مقابل آنها محکم و با اراده ظاهر شوید و همیشه آنها را تحسین کنید و بر این مسئله که به وجودشان افتخار می کنید، تاکید کنید. هرگز پاپیچ آنها نشوید و در کارهای خصوصی شان دخالت نکنید و آنها را مورد انتقاد تخریب کننده قرار ندهید. دوستانشان را بپذیرید و از آنها بیهوده و بی اساس خرده نگیرید.آنها پرجنب و جوش ، فعّال ، عجول ، رک و بی‌پروا و زود عکس‌العمل نشان می‌دهد. لایق و کاردان ، عاشق قدرت ،بی‌صبر و طاقت ، قادر است مدّتها تنها باشد ، اهل امر و نهی ، طرّاح ، اهل هیجان ، حادثه‌جو ، پرتوقّع ، با اعتماد به نفس ، سازنده ، به گذشته فکر نمی‌کند ، جوانتر از سنش ، شایسته ، ماجراجو ، روشنفکر ،دقیق ، اشتباه خود را نمی‌پذیرد ، با مدیریّت عالی ، متنفّر از مداخله دیگران ، فعّال و جنجالی و با شهامت هستند.

اردیبهشت

حس حسادت اردیبهشتی ها را تحریک نکنید. متولدین اردیبهشت تابع احساسات و عواطف درونی شان هستند و همزمان به احساسات طرف مقابل شان نیز احترام کامل می گذارند.اردیبهشتی‌ها یک حس آرامش و پایداری را به رابطه می‌دهند. آنها میانه رو ، رفیق و دوست بسیار شیرین ،شیک پوش ، علاقه‌مند به موسیقی ، قدر شناس ، مخالف عجله ، دارای تحمّل زیاد ، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد،خیلی قانع ، صبور و آرام ، پرتحمّل ، عاشق مالکیّت ، حسود ، متعصّب ، اهل اعتدال و با محبّت هستند.

شخصیت شناسی متولدین هر ماه

خرداد

اگر مایلید ارتباط تان را با آنها حفظ کنید، باید گاه و بیگاه آنها را به حال خود رها کنید. در حقیقت آنها را از آزادی طبیعی شان محروم نسازید. همیشه چیزهای تازه و جدیدی برایشان فراهم آورید تا دچار یکنواختی در یک ارتباط نشوند. در غیر این صورت. به محض کسل شدن از طرف مقابل شان دل زده می شوند. آنها اهل تنّوع ، واقعا باهوش ،غیر پایدار ، عاشق کارهای فکری ، کنجکاو ، پرانرژی ،دارای شخصیّت دوتایی ، بی‌ثبات ، دمدمی مزاج ، هرگز کار را تمام نمی‌کند ، عاشق مسافرت ، معاشرتی ، سر به هوا ، زرنگ ، قابل تطبیق با هر محیط ، نا آرام ، در جستجوی مطالب جدید ، واقعا با سلیقه ، ماهر ، دارای قدرت فکری زیاد ، آدم شناس ، عاشق برنامه‌های کوتاه‌مدت هستند

شخصیت هر ماه

تیر

متولدین تیر ماه برای دست یابی و رسیدن به خواسته خود. به دنبال عشق و محبت خالص، حقیقت و ابدی هستند. آنها از دریافت گل و هدایای مختلف لذت زیادی می برند. به آنها توجه زیادی نشان دهید؛ آنها از اینکه ساعات طولانی را با همسر یا عزیزان شان در محیطی صمیمی و گرم سپری کنند، خیلی به وجد می آیند. آنها خیلی حسّاس ، سریع الانتقال ، رویایی ، عاشق خانه و خانواده ، منزوی ، عاشق مهتاب ، عاشق فرزند ، علاقه مند به کشاورزی ، گاهی آرام و گاهی طوفانی ، خجالتی ، بسیار با سلیقه و شیک پوش ، پشتیبان اقوام ، دارای قویترین احساسات ، بهترین آشپز ، علاقه زیاد به گل ، با وفا ، رفیق باز ، صرفه جو و اقتصادی ، پر محبّت ، متنفّر از انتقاد ، باهوش ،گاهی خوب و گاهی بد، خیالاتی ، مادیّگرا و پول پرست ، رک گو ، خودخواه ومغرور هستند

مرداد

متولدین مرداد ماه برای رسیدن به خواسته های خود. مایل اند همواره و تحت هر شرایطی مورد تایید و تحسین قرار بگیرند. و محبت و حمایت محض طرف مقابل شان را طلب می کنند. همیشه اطمینان حاصل کنید که از زیبایی و کمالات آنها به حد کافی تعریف کنید. آنها عاشق دریافت گل و هدایای مختلف هستند و مایل اند همیشه و در همه حال، کانون توجهات افراد را به خود اختصاص دهند. آنها پر محبّت ، متنفّر از دروغ ، واقعا قدرتمند ، ثابت قدم ، عاشق شهرت ، بسیار مغرور ، سر حال و بشّاش ، خودخواه و جاه طلب ، بد پیله ، خود بزرگ بین ، مقتدر ، مؤدّب ، فعّال و کوشا ، با ثبات و پایدار ، قوی و با اراده ، اهل معنویّات، خود نما ، عاشق تعریف و تمجید ، با جرأت و شهامت ، رهبر و فرمانروا ، زود گول می خورد ، پر انرژی ، بلند نظر ، صدّیق و مهربان ، سخاوتمند هستند.

شخصیت شناسی متولدین هر ماه

شهریور

متولدین شهریور ماه برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود. با احتیاط کامل، سنجیده، عقلانی و تدریجی عمل می کنند. آنها خواهان مشاهده حد کمال در طرف مقابل شان هستند و در کنار آنها، صبر و شکیبایی را یاد خواهید گرفت و به همان شکل با آنها باید رفتار کنید. از آنجایی که آنها از به هم ریختگی، بی نظمی و شلوغی بیزارند باید همیشه محل زندگی شان را تمیز و مرتب نگه دارید. آنها کمال گرا ، صبور و آرام ، عاشق سلامت خود ، متّکی به نفس ، خونسرد و خوددار ، قابل انعطاف ، وسواسی ، پر انرژی ، مبتکر ، اهل اعتدال و میانه روی ، کمک رسان ، اهل انتقاد ، معتمد ، وفادار ، با ایمان ، رام نشدنی ، بی ریا و بی تزویر ، خوش قلب ، ثابت قدم هستند.

مهر

اگر می خواهید راهی به قلب آنها باز کنید، باید میزان علاقه تان را نسبت به انواع هنرها و موسیقی افزایش دهید. در این صورت مورد تحسین آنها قرار خواهید گرفت. همیشه و در همه حال به آنها توجه داشته باشید و از نقاط قوت شخصیت او تعریف کنید. قبل از شروع هرکاری، عقیده و نظر آنها را بپرسید. آنها اهل اعتدال ، حامی وپشتیبان همسر ، شیرین بیان ، صلح جو ، علاقه مند به فضا ، آرام و متین ، بسیار منطقی، بی آلایش ، عاشق اصالت ، علاقه مند به موسیقی ، اجتماعی ، مؤقّر ، بد پیله ، خجالتی ، پر از احساس و اهل مشورت هستند.

شخصیت شناسی متولدین هر ماه

آبان

متولدین آبان ماه گاهی نسنجیده و آنی عمل می کنند. در واقع، به همان سرعتی که دل می بازند، سریع تر دل می کنند. آنها در ظاهر آرام ولی در باطن خروشان ، انتقام جوی شدید ، پر انرژی ، واقعا کوشا ، عاشق ماورالطبیعه ، عاشق مسائل مرموز، هر کاری را به پایان می رساند ، مشکوک و کنجکاو و تودار، دارای افکار تخیّلی و ایده آل ، زیبا ، حسود ، موقع شناس ، جاه طلب ، خشن ، قابل اعتماد، متنفّر از دروغ ، با وقار ، منطقی ، ماجراجو هستند.

آذر

متولدین آذرماه برای دست یابی به اهداف و خواسته های خود، به دنبال یادآوری های مداوم هستند. به آنها آزادی کامل دهید و با چون و چراهای بی دلیل و غیرمنطقی خود، هرگز مانع پیشرفت و موفقیت شان نشوید. آنها خوش ذات ، صادق ، کم دقّت ، خوش بین ، منطقی ، مهمان دوست ، ولخرج ، رک گو ، اهل سؤال و جواب ، دمدمی مزاج ، برای دوست هر کاری می کند ، عاشق شهرت و افتخار ، خونگرم ، با معلومات ، سریع الانتقال و باهوش و خوش گذران هستند.

دی

متولدین دی ماه برای رسیدن به اهداف. و خواسته های خود در زندگی. ابتدا باید فکر و ذهن شان را سر و سامان دهند تا توجه و حواس شان روی موضوع خاصی متمرکز شود. آنها با‌ شرف و با ‌وجدان ، خودکفا و سودجو ، دارای حس مسئولیّت زیاد ، دشمن ولخرجی و اسراف ، حسابگر ، مخالف تجمّلات ،صاحب شأن و مقام ، سازمان دهنده خوب ، تقریبا سیاستمدار ، کوشا و مطمئن و خونسرد ، تودار ، مالک همسرخود ، حسود و بدبین ، متنفّر از طلاق ، دارای عدم اعتماد به نفس کافی ، قدرت طلب و خانواده دوست هستند.

شخصیت شناسی متولدین هر ماه

بهمن

آنها از چیزهای پیش بینی نشده و غیرمترقبه لذت می برند و دوست دارند که گاه و بیگاه غافلگیر شوند. متولدین بهمن در کل از هر چیز نامتعارف و منحصر به فردی به وجد می آیند. آنها از صحبت و گفت و گو لذت می برند. آنها بسیار حسّاس ، استوار و ثابت قدم ، عاقل و تودار ، بدون ریا و تزویر ، انسان خوب ، دانا ، خونسرد ،رک گو ، روی خودش بیش از دیگران حساب می کند ، مستقل ، منطقی ، عاشق بشریّت و انسانیّت ، فکر دیگران را می‌خواند و ثابت قدم هستند.

اسفند

متولدین اسفند ماه برای رسیدن به خواسته های خود. به وفور تغییر عقیده می دهند و از این شاخه به آن شاخه می پرند. تحت هر شرایطی باید با آنها احساساتی و عاطفی برخورد کنید. آنها بسیار حسّاس و رؤیایی ، دارای حسّ ششم ، خیلی ظریف و نرم عمل میکند ، اهل آرامش و ملایمت ، همیشه موافق ، سازش‌کار و دارای تخیّلات شدید ، اصلا واقع بین نیست سازگار ، زود رنگ عوض می کند ، احساساتی، قابل انعطاف ، دارای افکار غیر واقعی و غیر منطقی ، بسیار متین و آرام و کم عصبانی می شوند.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

تک نیت رایگان در تلگرام