فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

طالع بینی ازدواج با خطوط کف دست

طالع بینی ازدواج با خطوط کف دست
طالع بینی ازدواج با خطوط کف دست

طالع بینی ازدواج با خطوط کف دست | کف‌ بینی مانند طالع بینی، یکی از راه‌های پیش گویی عشق و ازدواج است. کف بین‌ها براساس خطوط کف دست به شما می‌گویند که در چه سنی ازدواج خواهید کرد، آیا به کسی که عاشقش هستید می‌رسید یا خیر، آیا زندگی موفقی خواهید داشت، تعداد فرزندانتان چندتا خواهد بود و…
در کف بینی خطوط مختلف معانی مختلفی نیز دارند، خط ازدواج کوتاه و بلند، منحنی رو به بالا و پایین، چنگالی شکل، شکسته، جزیره‌ای ، پنجره‌ای و …، هر کدام به شکلی، بیان کننده آینده رابطه شما هستند. با چکاوک همراه باشید تا به بررسی خط ازدواج در کف دست بپردازیم.

طالع بینی ازدواج با خطوط کف دست | فال چکاوک

خط ازدواج در کف دست

خط ازدواج خط کوچکی ست که به صورت افقی زیر انگشت کوچک دست شما کشیده شده است خطی که درست بالای خط قلب قرار گرفته است.

طول، شکل و زنجیره خطوط اطراف خط ازدواج معانی مختلفی برای زندگی زناشویی خواهد داشت گاهی ممکن است مفهوم خط ازدواج شما نشانه تکرار ازدواج و یا مسائل ناراحت کننده دیگری باشد اما همین ابتدا باید بگوییم که تمامی این تعاریف در حد یک کف بینی ساده است و قدرت انسان در کنترل برخی از اتفاقات بسیار بیشتر از علم کف بینی است.

باید گفت تعداد و شکل خط ثروت در کف دست افراد مختلف متفاوت است بعنوان مثال برخی از افراد چندین خط در این قسمت دارند در حالی که برخی دیگر هیچ خطی به عنوان خط ازدواج کف دستشان ندارند.

طالع بینی ازدواج با خطوط کف دست | فال چکاوک

بدون خط ازدواج

اگر خط ازدواج ندارید، به این معناست که شما میلی به عشق ندارید. شما میلی به جنس مخالف ندارید یا جذب آن‌ها نمی‌شوید. معمولا اهمیت زیادی به ازدواج نمی‌دهید و میل جنسی ندارید. در عوض، بیشتر دوست دارید روی سرگرمی‌ها و شغل تمرکز کنید. اگر سن‌تان از ۲۰ کمتر است، ممکن است خط ازدواج نداشته باشید. زمانی که بزرگ‌تر می‌شوید و افراد جنس مخالف بیشتری را می‌بینید.، خط ازدواج ظاهر می‌شود. اگر ازدواج کرده‌اید و خط ازدواج ندارید، به احتمال زیاد علاقه‌ای به شریک خود ندارید.

بیش از یک خط ازدواج

به طور کلی، اکثر افراد بیشتر از یک خط ازدواج دارند. بر اساس تعداد خطوط ازدواج نمی‌توان دقیقا گفت یک فرد چند ازدواج خواهد داشت.

خط ازدواج صاف و بلند

این خط نشانه زندگی مشترک طولانی مدت با عشق عمیق است .شما فردی هستید که سعی می کنید زندگی خانوادگی پر شور و شادی داشته باشید.

اگر خط ازدواج شما نزدیک به خط خورشید و یا عبور کرده از آن باشد علاوه بر زندگی مشترک موفق خوش شانسی بعد از ازدواج به سراغ تان خواهد آمد.

طالع بینی ازدواج با خطوط کف دست | فال چکاوک

خط ازدواج کوتاه

اگر خط ازدواج شـما کوتاه اسـت، نشانه بی‌علاقگی شـما بـه جنس مخالف اسـت. اگر سطحی اسـت، تحمل دنبال کردن جنس مخالف را نداشته و بـه سختی عاشق میشوید. در اکثر موارد، اگر چنین خطی دارید، احتمالا دیر ازدواج میکنید.

خط ازدواج چنگالی شکل

اگر خط در ابتدا بـه صورت چنگالی و بـه شکل “Y” باشد، علامت خوبی نیست و جدایی و طلاق را نشان میدهد. اگر چنگال بزرگ نباشد، موقعیت خیلی بد نیست و ممکن اسـت فقط مدتی بـه هم بریزد. بنابر این، تا حدی، بـه معنای ارتباط بعد از جدایی اسـت.اگر خط در انتها تقسیم شود، بحران ازدواج و جدایی را نشان میدهد. ممکن اسـت تمام زندگی رابا سردرگمی طی کنید. ممکن اسـت بـه سو هاضمه نیز دچار شوید. بـه علاوه، زندگی شغلی شـما تا قبل از ۵۵ سالگی خیلی رضایت‌بخش نیست.

خط ازدواج

خط ازدواج منحرف به سمت پایین

انحراف رو به پایین خط ازدواج می گوید که شریک زندگیتان زودتر از شما خواهد مرد.

اگر انحراف این خط به سمت پایین بدون برخورد به خطوط دیگر باشد حوادثی همچون تصادف و یا زلزله علت تنهایی شما به واسطه از دست دادن همسرتان خواهد بود اما اگر انحراف در خط ازدواج متمایل به سمت خط غرب باشد به دلیل مشکلات و اختلافات ایجاد شده در زندگی مشترک همسرتان را از دست خواهی داد. به هر حال انحراف به سمت پایین خط ازدواج یعنی دور شدن از همسر و شریک زندگی یا با طلاق و یا با حوادث.

طالع بینی ازدواج با خطوط کف دست | فال چکاوک

خط ازدواج منحرف به سمت بالا

یکی از بهترین خطوط ازدواج خط این شکلیست خطی که نشان میدهند شما در زندگی مشترک به سمت پیشرفت و موفقیت حرکت خواهید کرد.

فردی که چنین خطی در کف دستش دارد می تواند با مدیریت عاطفی و مالی خوب شریک بسیار خوبی برای زندگی مشترک باشد و ازدواج با او خوشبختی و خوش شانسی به همراه دارد.

علامت x در خط ازدواج

علامت X در خط ازدواج علامت مشکل در ازدواج و مسائل عشقی اسـت. شـما بحث، مخالفت، دعوا و جدایی رابا شریک خود دارید. و ممکن اسـت زمانی کـه ازدواج‌تان پر از بحث و دعواست، وارد مثلث عشقی شوید.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

تک نیت رایگان در تلگرام