فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

طالع بینی ازدواج متولدین بهمن 

گزینش طالع بینی ازدواج متولدین بهمن طالع بینی ازدواج متولدین بهمن
گزینش طالع بینی ازدواج متولدین بهمن طالع بینی ازدواج متولدین بهمن

طالع بینی ازدواج متولدین بهمن | جهت اطلاع از طالع بینی ازدواج متولدین بهمن و خصوصیات متولدین این ماه در ادامه این مطلب از فال چکاوک با ما همراه باشید.

مرد متولد بهمن

مرد متولد بهمن نباید انتظار داشته باشید که در امور عشقی رفتاری مشابه مردان دیگر داشته باشد، یک چنین  انتظاری از یک چنین مردی بدون شک موجب ناامیدی شدید شما خواهد شد. وقتی پای دوستی در میان است، شما می‌توانید به طور نامحدود روی او حساب کنید، اما عشق برای او چیز دیگری است.

رفتار یک پسر جوان متولد بهمن با شما در هیچ صورتی مشابه رفتار پسران دیگر نیست، این رفتار ظاهرا چنان است که یقین دارید کوچکترین علاقه‌ای به شما ندارد و آن وقت یک روز ناگهان می‌بینید که از شما خواستگاری می‌کند، دلیل آن هم خیلی ساده است، آن‌ها حتی با بدترین دشمنان خویش حرف خود را با جمله: « ببین دوست من » شروع می‌کند، برای ایشان هر رابطه‌ای دارای یک قاب بزرگ دوستی است،‌ اما هیچ بعید نیست که در میان این قاب‌های بزرگ یکی دارای یک قاب مضاعف به اسم عشق باشد.

طالع بینی ازدواج متولدین بهمن
طالع بینی ازدواج متولدین بهمن

طالع بینی ازدواج متولدین بهمن 

یکی از دلایل دیر ابراز کردن عشق در متولد بهمن این است که علی رغم علاقه شدیدی که به آگاه شدن به اسرار دیگران دارد، از برملا کردن راز دل خویش خود داری می‌کند. دائما سعی می‌کند آنچه را که در درونش می‌گذارد، مخفی نگاه دارد. به نظر عده‌ای از روانشناسان مرد متولد بهمن از سر در گم کردن دیگران لذت می‌برد.

مرد متولد بهمن ذاتا اجتماعی است و به این دلیل اگر ورزشکار باشد، عضو بی‌نظیری در بازی‌های تیمی خواهد بود، او مقررات حاکم بر رفتار و وظایف گروه‌ها را به خوبی درک می‌کند، برای هر یک از اطرافیان خویش ارزش قائل است، در حالی که فقط برای تعداد محدودی از کسانی که با ایشان برخورد می‌کند، ارزش خیلی خاص قائل است.

اغلب مردان متولد این ماه خودخواه و مغرور هستند، اما دقت کنید که این نقص را به رخ شان نکشید زیرا به هیچ صورتی نمی‌توانند انتقاد را تحمل کنند و این ضعف چنان در ایشان شدید است که اگر فرشته‌ای را که خود در نظر دیگران ساخته‌اند، بشکنیم، به کلی اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهد.

مرد متولد بهمن به عبارت دیگر به صورتی غیر عادی افکاری در سر می‌پروراند که اصلا عملی نیستند، و به این دلیل در طول زندگی راه و روش خویش را مرتبا تغییر می‌دهد. یکی دیگر از اختصاصات او این است که خیلی پرکار به نظر می‌رسد، درحالی که اگر دقت کنیم، متوجه می‌شویم که قسمت اعظم آن فقط هیاهو است نه کار مثبت.

یکی از محسنات او این است که می‌تواند منافع خود را به خاطر منافع دیگران نادیده بگیرد، ‌پس به عنوان شریک زندگی می‌توانید امیدوار باشید که به خواسته‌های شما مطرح خواهد بود، در این جهان پهناور میلیون‌ها نفر زندگی می‌کنند که هر کدام خواسته‌هایی دارند و خواسته هر کس هم برای خودش اهمیت خاص دارد.

فال چکاوک

زن متولد بهمن

زنان متولد بهمن یا برج دلو بسیار غافلگیر كننده، سریع الانتقال، دارای حس پیشگویی، كنجكاو،‌ غیر قابل پیش بینی، رفیق باز و كم علاقه به آداب و اصول سنتی هستند.

زن متولد دلو بلد نیست كه عشق خود را به شوهرش و فرزندانش نشان دهد، اگر این احتمال وجود دارد كه عاشق این زن شوید، به خاطر بسپارید كه او در امر عشق نیز مثل هر چیز دیگری مجموعه‌ای از تناقضات است و برای اینكه قلب شما شكسته نشود، او را فرزند« قوس و قزح» یعنی رنگارنگ بدانید و در روابط عاشقانه با او منتظر تداوم و ثبات نباشید.

سیاره حاكم بر رفتار او اورانوس و عنصر حاكم بر طبیعت او باد است. به این دلیل با وجود آنكه در عشق خود بسیار جدی و وفادار است، ولی گهگاه بی‌ثباتی‌هایی نظیر« نسیم و باد» در وی مشاهده می‌شود. شما می‌توانید با یک زن متولد برج بهمن رابطه‌ای بسیار شاد و حسنه داشته باشید، به شرط آنكه او را در تعقیب هوس‌های هزارگانه خود آزاد بگذارید و بگذارید به دلخواه خویش با دوستان خود رابطه داشته باشد.

طالع بینی ازدواج متولدین بهمن 

هرگز به این فكر نكنید كه او را به جایی ویا چیزی پای بند كنید. این زن ممكن است ناگهان تصمیم بگیرد به كوه نوردی بپردازد و یا جزو سپاه صلح بشود. او به دنبال ستاره‌ای می‌رود كه ما هرگز آن را ندیده‌ایم. او متعلق به همه كس و همه جاست و در عین حال از آن هیچ كس نمی‌باشد.

برای او پول در مرحله سوم اهمیت قرار دارد. او اهمیت نمی‌دهد كه شما ثروتمندترین مردشهر باشید یا نه، اما در عین حال مایل است كه از نظر مقاومات و حرفه و كار معروف باشید. وقتی شما تور خود را بكار می‌برید تا این پروانه ناآرام را بگیرید، به این نكته مهم توجه داشته باشید كه او هرگز حاضر نخواهد شد زندگی غیر قابل پیش بینی خود را با مردی كه نسبت به او صادق نیست بگذراند.

مبانی اخلاقی یک زن متولد بهمن ممكن است غریب ترین پدیده‌ای باشد كه در زندگی خود با آن مواجه شده‌اید و به كلی با آنچه كه به طور طبیعی از طرف جامعه مورد قبول قرار گرفته است، فرق داشته باشد، اما او بدون اینكه گسیختگی با جامعه پیدا كند، با این مبانی پای بند می‌ماند. او در عین حال به این حقیقت نیز واقف است كه شما هم ممكن است مبانی خاصی برای خود داشته باشید.

طالع بینی ازدواج متولدین بهمن 

اگر در زندگی به دنبال یک زن آرام می‌گردید، دور متولد بهمن ماه را قلم بگیرید، او اگر هر چیز باشد، آرام نیست. برای او عشق جسمانی اهمیت بیشتری از عشق روانی دارد، به عبارت دیگر او در هر لحظه می‌تواند یک عشق افلاطونی را قطع كند. در ضمیر ناخود آگاه این زن همیشه این احساس قدرت وجود دارد كه تعلق خاطر پیدا كردن به یک نفر این خطر بزرگ را به همراه خواهد داشت كه نتواند به عشق واقعی خود یعنی آزادی مطلق وفادار بماند.

اگر شما از نظر علمی، آموزشی، سیاسی، هنری و یا هر رشته دیگری مشهور و سرشناس باشید، دختر متولد بهمن برایتان ایده آل است و مطمئنا بهتر از او پیدا نخواهید كرد مگر آنكه آنقدر بدشانس باشید كه یكی از نوادر متولدین این ماه، یعنی یكی از آن دخترانی كه رفتارشان به شدت موجب تعجب مردم میگردد،‌ سر راهتان قرار بگیرد. استثناء در همه چیزی وجود دارد.

طالع بینی ازدواج متولدین بهمن
طالع بینی ازدواج متولدین بهمن

فال چکاوک

خصوصیات اخلاقی مرد متولد بهمن


دارای دوستان زیادی است، از اقرار به نقطه ضعف‌های خود منزجر است. حسود و سوظنی نیست، هارت و پورت و هیاهو دارد. دیر ازدواج می‌کند و در بیماری وسواس است. ذاتآ اجتماعی است و افکاری را در سر می‌پروراند که اصلآ عملی نیستند. عشق اول خود را برای تمام عمر در خاطر نگه می‌دارد. متولدین این ماه عموماً خوشرو، خوش قلب و خیرخواه هستند. اینان اغلب هنرمند بوده یا علاقمند به هنر هستند. این افراد از والدین و همان طور از فرزندان خود نفع می‌‎برند.

اغلب سفر‌های دور از وطن در طالع دارند. گاه فرصت‎‌ی روحی و معنوی خوبی نصیبشان می‌شود. بعضاً در مقابل بدخواهان مظلوم واقع می‌شوند. اغلب به رنگ سبز تمایل دارند. همچنین سفر حج در طالع آن‌ها دیده می‌شود. اغلب این افراد تمایل به داشتن دو همسر دارند. اما به یکی دلبستگی بیشتری خواهند داشت. متولدین این ماه هرگاه از چهارده سالگی به سلامت بگذرند، و به طور کلی چهار خطر را در زندگی پشت سر بگذارند، عمر طبیعی خواهند داشت. روز پنجشنبه برای این افراد خوش یمن است. انگشتر یاقوت و فیروزه و همین طور لباس‌های رنگی برای این افراد مناسب است.

خصوصیات اخلاقی زن متولد بهمن

زنان بهمن ماهی افرادی کنجکاو، غافلگیر کننده، دارای حس ششم قوی، رفیق باز و بی علاقه به آداب و رسوم سنتی و قدیمی هستند. آن‌ها از نظر ظاهری بسیار فریبنده و زیبا هستند. شفافیت زنان بهمن ماهی زبانزد است، آن‌ها خودشان را زندگی می‌کنند و از پنهان کاری و دورویی بیزارند. شادی، خشم و عشق زنان بهمن ماهی از ظاهر آن‌ها مشخص است. آن‌ها بسیار شیک و در انتخاب لباس و آراستن ظاهر بسیار با وسواس عمل می‌کنند و همیشه پوشش خاصی دارند.

معمولا نسبت به محیط اطراف خود بی‌تفاوت هستند، اگر یک به این زن علاقمند شدید، انتظار هر گونه به تفاوتی را از سوی او داشته باشید، معمولا افراد خوش بینی هستند، اما باید دقت کنید که از این ویژگی آن‌ها سواستفاده نکنید. اگرچه یک زن بهمن ماهی بی جهت به کسی بدبین نمی‌شود، اما تحمل خیانت را از سوی شریک زندگی خود به هیچ عنوان ندارد. ضرب المثل «از دل برود هر آنکه از دیده برفت» برای یک زن بهمنی همیشه صادق است.

در صورتی که متوجه خیانت از سوی شریک زندگی خود بشود، به راحتی از او می‌گذرد. نمی‌تواند عشق خود را به شریک زندگی و فرزندانش بصورت مستقیم ابراز کند، اما دلی مملو از محبت نسبت به آن‌ها دارند. همیشه دوست دارد آزاد باشد و از حسادت، سوظن، حالت تملک، محافظه کاری بیش از اندازه و انتقاد بیزار است. این زن معمولا اهل مادیات نیست و همیشه این استرس را دارد که عشق و دوست داشتن یک فرد ممکن آزادی دلخواه را از او بگیرد.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

×

ارتباط با منشی استاد چکاوک

× ارسال پیام به منشی استاد چکاوک
تک نیت رایگان در تلگرام