فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

طالع بینی هندی شش ماه اول سال

طالع بینی هندی شش ماه اول سال
طالع بینی هندی شش ماه اول سال

طالع بینی هندی شش ماه اول سال | پیش‌گویی و طالع‌ بینی انواع مختلفي دارد،از جمله طالع بینی هندی،طالع بینی چینی،طالع بینی ماه و روز تولد،طالع بینی مصری و ….در گذشته پیشگویانی بودند که ادعا میکردند،میتوانند بر اساس وضعیت ستارگان آینده را پیشگویی کنند. با طالع بینی هندی در این مقاله با چکاوک همراه باشید.

مطالب بیشتر:

شخصیت شناسی متولدین هر ماه

طالع بینی چینی متولدین سالهای مختلف در سال ببر

فال شمع

طالع بینی هندی مرد متولد فروردین

مرد متولد فروردین بسیار فعال ، پر شور و شوق و سرشار از انرژی است. او دارای قوه ابتکار و خلاقیت زیادی است. از نظر فکری نیز پرتوان است. ولی کمی بی صبر و تحمل است و در کارهای خود عجول است. خیلی متکی به نفس و یکدنده و لجوج است و کمتر زیر بار حرف دیگران می رود.مردان متولد این برج به دلیل جاذبه جسمی و گیرایی مریخی ، اغلب جذاب هستند. ویژگی آتشین آنها موجب غرور می شود. آنها از خود و وجهه خود بسیار آگاه هستند . از آنجا كه می خواهند همیشه اول باشند.بدست آوردن مرد متولد برج فروردین آسان ولی حفظ او مشكل است . حتماً اگر شما را با گره محدود كرد ، باز هم تلاش كنید تا مسیری درست و حسابی برای دسترسی به او پیدا كنید.

طالع بینی هندی زن متولد فروردین

زنان متولد فروردین کمی حسود هستند و تقریبا هر چیز را فقط برای خود می خواهند. بنابراین اگر می خواهید مورد خشم و غضب او قرار نگیرید سعی کنید در حضور او از دیگران تعریف نکنید و اصولا هرگز او را با کسی مقایسه نکنید مگر آن که به برتری او رای دهید.دختر فروردین در ظاهر سرزنده و زود رنج است اما در باطن بسیار كمال گراست و در یك روز واقعاً گرم بسیار احساساتی است.به همان میزان که مردان متولد فروردین هیجانی و احساساتی هستند ، قطعا زنان متولد فروردین هیجانی و احساساتی نیز میباشند و خود را آزاد و رها از هر وابستگی دست و پا گیری میدانند.زنان فروردینی قطعا این بینش را دارند که چگونه از هیجانات خود در برآورده کردن خواسته هایشان استفاده کنند

طالع بینی هندی مرد متولد اردیبهشت

اعتقاد و وفاداری از خصلتهای مرد متولد اردیبهشت است و انتظار دارد که این ویژگیها را در هر کس که می شناسد ، از خدمتکار گرفته تا همسرش پیدا کند و به همین دلیل خیلی زود گول زنهای با هوش را می خورد او کسی است که با رضایت قلبی با منشی یا خدمتکارش ازدواج می کند .دير ناراحت می‌شود اما اگر ناراحت شود دنيا را به‌هم می‌ريزد. زن شوخ، سياستمدار، مطيع و خانه‌دار را به حد پرستش دوست دارد. آرام، اهل عمل، حساس، محتاط است ولی اصلا رويایی نيست. زود رنج و بد خشم است اما هرگز از خانه‌اش قهر نمی‌کند. دست و دلباز اما حسابگر است

طالع بینی هندی زن متولد اردیبهشت

زن متولد اردیبهشت موجودی قوی و پر انرژی است و رفتاری صادقانه ، صریح و به دور از هرگونه ریا و فریب دارد. همین خصوصیات باعث می شود که مردم خیلی زود شیفته او شوند. او طبیعتی آرام و باوقار دارد و دوست دارد کارهای خود را با تأنی و به طور آهسته انجام دهد و اگر کسی او را وادار به عجله کند آنگاه به زودی از کوره در می رود و عصبی می شود.طبيعت را دوست دارد. مادری سخت‌گير، همسری فداکار و کمک دهنده، عاشق موسيقی و ساز و آواز است. ازبسياری جهات نمک زندگی محسوب می‌شود، دغلباز و ناپاک و اهل فلسفه بافی نيست، در عشق بی‌پرواست، در شيک‌پوشی طرفدار سادگی است، مخالف شتابزدگی است و يک رگ لجبازی دارد.

طالع بینی هندی مرد متولد خرداد

مرد متولد خرداد موجودی شریف ، یکرنگ و صادق است و با فریبکاری و دوز و کلک بیگانه است. او بسیار تیزهوش است و از قریحه هنری خوبی برخوردار است. عاشق مردم است و از صحبت و گفتگو با دیگران بسیار لذت می برد.با ذوق، هنر دوست، غير حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشویی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنايه و آزار است. از شنيدن انتقاد از رفتار عاشقانه‌اش بيزار است

طالع بینی هندی زن متولد خرداد

زن متولد خرداد بسیار صمیمی و خونگرم است و خیلی زود با دیگران طرح دوستی می ریزد. ولی چون از طبیعتی دوگانه برخوردار است ممکن است به همان نسبت که خیلی زود با دیگران صمیمی می شود خیلی زود هم از آنها خسته شده و به دنبال دوست جدیدی برود.

او موجودی جذاب ، روشنفکر ، بذله گو و شوخ است که حس مالکیت بسیار پر قدرتی دارد وقتی که با او پیوند زناشویی بستید باید منتظر حس حسادت و سوءظن های گاه و بیگاه او باشید.

زنی با چند شخصيت گوناگون، با قوه تخيل بالا، خوش سر و زبان و با سليقه، ماجرا دوست و بی‌ثبات، خيلی بيش از اينکه طالب عصبانيت شما باشد به شفقت شما نياز دارد. عاشق تغيير و تحول است.

طالع بینی هندی

طالع بینی هندی مرد متولد تیر

مردان متولد تیر عکس ظاهر بدعنقی که دارند ، سخت پوستانی دوست داشتنی هستند . وقتی به متولد تیر فکر می کنید ، خرچنگ را از یاد نبرید . هیچ وقت درباره او بر اساس ظاهرش قضاوت نکنید . بیشتر مردان متولد برج تیر آرام ، احساساتی ، شیفته آشپزی هستند.او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترين مطالب را در کوتاهترين جملات بيان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بيزار است. اگر قلبش جريحه دار شود فورا به لاک خويش فرو می‌رود. هيچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

طالع بینی هندی زن متولد تیر

زن متولد تیر از اینکه مورد انتقاد و ایراد قرار بگیرد به شدت تنفر دارد و اصلا دوست ندارد از طرف کسی تمسخر شود. او همواره تشنه محبت و توجه دیگران است و تحمل این را ندارد که از طرف دیگران طرد شود. در واقع این خصوصیات ناشی از این امر است که اعتماد به نفس او ضعیف است. یعنی دائما در این هراس قرار دارد که مبادا به اندازه کافی زیبا ، زرنگ ، تیزهوش و جذاب نباشد.صبر و از خودگذشتگی او برای کسانيکه دوستشان دارد حد و مرزی ندارد.

طالع بینی هندی مرد متولد مرداد

مرد متولد ماه مرداد به زندگی خانوادگی و دوستان خود علاقه دارد. بنابراین سعی کنید او را با مردمی که دوستشان دارد احاطه کنید. هرچه تنوع دوستان بیشتر باشد بهتر است. او نظم و ترتیب را تحسین می کند.يک شير ژيان و سر کش، يک عاشق پاکباز، يک دوست واقعی و يک پدر نمونه، بی عشق نمی‌تواند زندگی کند، دل او از آئينه پاکتر و روشنتر است اما خشم او هم طوفانی هم سهمگين خواهد بود. اغلب آدم‌های کارآمدی هستند به نحوی که اغلب کارهای منزل را شخصا و با مهارت تمام انجام می‌دهند.

طالع بینی هندی زن متولد مرداد

موجودی مغرور و کمی متکبر است و طبیعت او ایجاب می کند که خود را برتر از دیگران بداند. البته دیگران نیز با رضایت خاطر چنین مقامی را به او تقدیم می کنند زیرا او را برازنده چنین مقامی می دانند. نقطه ضعف اصلی زن متولد مرداد این است که تشنه و اسیر تملق و ستایش دیگران است و در مقابل تعریف و تمجید مردم به زودی نرم می شود.باهوش، گرم و جذاب، شيک پوش، با شخصيت، خواهان تجمل، رياست طلب، دوستدار تعريف و تمجيد و کدبانو، در دوستان تاثير بسيار مطلوب بر جای می‌گذارد.

طالع بینی هندی مرد متولد شهریور

برخی از مردان متولد برج شهریور کمی سرد و بعضی دیگر مشخصا سرد و بی روح هستند. برای مرد متولد این برج سخت است که خود را از نظر عاطفی متعهد کند چون می ترسد کنترل اوضاع از دستش خارج شود. او احساسات خود را به طریقی معتدل و دقیق بیان می کند. سیارهء او – مریخ – سبب می شود بیش از قلب از طریق ذهن احساس کند. بسیاری از آنها وقتی روش منطقی را انتخاب می کنند ، احساس امنیت بیشتری دارند.آتش عشق اين مرد بسيار کم‌شعله اما جاودانه و با حرارت است. مجموعه‌ای است از کمال و هوش و ثبات قدم. برانگيختن احساساتش کار دشواری است. او می‌تواند سال‌های سال بدون اينکه قلبش برای کسی بتپد زندگی کند.

طالع بینی هندی زن متولد شهریور

او کمی خجالتی است و زیاد اهل خودستایی و تظاهر نیست و از سخنرانی در میان جمع هراس دارد و دست و پای خود را گم می کند. اما این زن بسیار حساس و تیزهوش است و به راحتی فریب چاپلوسی های دیگران را نمی خورد. از ناسزاگویی و گستاخی و تندخویی دیگران ناراحت می شود و همواره دوست دارد که با او مودبانه و ملایم رفتار کنند.

زن متولد شهریور از مردهایی که به سر و وضع خود توجهی ندارند و بی انضباط و نامرتب هستند بدش می آید. او انسانی کمال طلب است و حس تشخیص بسیار پر قدرتی دارد.بسيار احساساتی، بی‌ريا و تزوير، خوش‌قلب، خواستار عشق حقيقی و وفادار به همسر و خانواده. سعی کنيد از جر و بحث با او پرهيز نمایيد. در هيچ کاری زياده‌روی نمی‌کند و خوب می‌تواند از خود مراقبت کند.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

تک نیت رایگان در تلگرام