فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

طالع بینی هندی شش ماه دوم سال

طالع بینی هندی شش ماه دوم سال
طالع بینی هندی شش ماه دوم سال

طالع بینی هندی شش ماه دوم سال | پیش‌گویی و طالع‌ بینی انواع مختلفي دارد،از جمله طالع بینی هندی،طالع بینی چینی،طالع بینی ماه و روز تولد،طالع بینی مصری و ….در گذشته پیشگویانی بودند که ادعا میکردند،میتوانند بر اساس وضعیت ستارگان آینده را پیشگویی کنند. با طالع بینی هندی در این مقاله با چکاوک همراه باشید.

مطالب بیشتر:

طالع بینی هندی مرد متولد مهر

مرد متولد مهر موجودی مادی و طرفدار همه چیزهای خوب و زیبای موجود در دنیاست. به پول علاقمند است و دوست دارد خانه ای زیبا ، اتومبیلی شیک و لباسهایی گران قیمت بخرد و خوب بپوشد و خوب بخورد و خوب بگردد. علیرغم این که ممکن است کمی دمدمی مزاج باشد و خلق و خویش به خاطر برخی مشکلات کاری یا حتی تغییر آب و هوا کمی تغییر کند ولی به طور کلی مردی دوست داشتنی ، مهربان و پرشور و نشاط است.با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سليقه و گاه تنبل و بی‌اعتنا نسبت به زندگی، اگر شوهر متولد مهر داريد هميشه به سر و وضع خود برسيد خانه را تميز و مرتب نگاه داريد. اين مرد به هيچ وجه مايل به رنجاندن ديگران نيست. شما می‌توانيد به خود بباليد که هوشمند‌ترين مشاور جهان را در جوار خود داريد.

طالع بینی هندی زن متولد مهر

زن متولد مهر فردی احساساتی ، دل نازک ، خلاق ، و تیزهوش است. او عاشق جواهرات ، زیورآلات و لباسهای زیبا و شیک است.او به زندگی با دیدی رمانتیک می نگرد و تا حدودی بدبین و منفی باف است. خیلی با احتیاط با دیگران روبرو می شود و از هرگونه تعجیل در رفتار بدش می آید. او آدمی با ملاحظه و متین است و دوست دارد دیگران نیز رفتاری توام با ظرافت و متانت با او داشته باشند.شما بارها در او علایم قدرت، اراده، جديت و تصميم می‌بينید. در هر موقعيتی هوشياری و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می‌سازد و از انزوا و تنهایی نفرت دارد.

طالع بینی هندی مرد متولد آبان

مرد متولد آبان موجود گرم و تند و تیزی است. عاطفی و احساساتی است ولی بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که اغلب اجازه می دهد احساساتش به هوسرانی تغییر شکل بدهد. اگر این موضوع شما را می رنجاند باید خودداری را به طرز ماهرانه ای به او بیاموزید. خوشبختانه این حالت هوسرانی محدود می شود به کسی که او را دوست دارد ، زیرا احساس فطری و ذاتی درستکاری ، او را در جاده مستقیم و باریک عشق نگاه می دارد.تيز هوش، با اراده، خواستار هدف‌های بزرگ، پدری دلسوز و مهربان، مواظب باشيد که هرگز به مرد متولد اين ماه دروغ نگویيد و احساسات او را جريحه‌دار نکنيد و يا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاری نداشته باشيد زيرا که انتقام و عکس العمل خشمگينانه او بسيار سوزنده و خطرنک است.

طالع بینی هندی زن متولد آبان

زن متولد آبان فردی پرتکاپو و فعال است و شخصیتی مستحکم و قوی دارد. او موجودی جذاب ، مغرور ، با اعتماد به نفس است. کمی زود خشم است و ممکن است زود جوش بیاورد و در حین عصبانیت حرفهای ناجوری بر زبان بیاورد. ولی در این گونه مواقع بهتر است او را به حال خود بگذارید تا آرام شود زیرا قلبش پاک است و نیت خاصی از آن گفته ها ندارد.طناز و زيبا، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاه جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس. برای متولد اين ماه اندکی علاقه و يا اندکی تنفر مفهوم ندارد يا عاشق است يا دشمن و در غير اينصورت کاملا بی‌تفاوت و بی‌اعتناست.

طالع بینی هندی مرد متولد آذر

مرد متولد آذر فردی جذاب ، باهوش ، و روشنفکر است که در بین رفقای خود از محبوبیت خوبی برخوردار است. اینگونه مردها معمولا مورد توجه جنس مخالف قرار می گیرند. آنها در واقع نیاز دارند که مورد توجه قرار بگیرند و دیگران آنها را دوست بدارند و مورد لطف و محبت خود قرار دهند. آنها بعد از ازدواج نیز دوست دارند با رفقای مجرد خود رابطه داشته باشند و همچنان به سفرهای دسته جمعی بروند و به ورزش بپردازند.صادق و راستگو، دمدمي مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی‌قيدی و طرفدار تنوع و مسافرت، خطرناکترين شوهر دنيا است. صاحب بزرگترين کلکسيون دوست آشنا در دنياست، به هنگام انتخاب دوست به جای توجه به ظاهر دقت خود را متوجه باطن آنها می‌سازد.

طالع بینی هندی زن متولد آذر

زن متولد آذر موجودی واقع بین و اهل منطق است و هر کاری را سعی می کند به طور سنجیده انجام دهد. در برخورد با مسایل و مشکلات زندگی هرگز نهراسیده و جنبه های تلخ زندگی را برای خود عمده و بزرگ نمی کند. یعنی همان قدر که از خوبیها و لذایذ زندگی به شادی و شعف می آید از زشتیها و مظالم ناراحت می شود. بنابراین به طور کلی نه می توان گفت خوشبین است و نه بدبین. بنابرین واقع بین بهترین صفتی است که زیبنده اوست.اهل منطق و واقعيت، مهمان دوست، بی‌ريا و پول خرج کن، زبان متولد اين ماه نيشدار و پر کنايه است اما قلبش پاک و صميمی و بی‌رياست. بيشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار و پول و ماديات.

طالع بینی هندی مرد متولد دی

مرد متولد دی فردی زیرک است و در دنیای کسب و کار بسیار هشیار است. احتمال دارد کمی بدخلق ، درونگرا و محتاط باشد. اگر شما با زمان پیش بروید ، کتابهای مهم و اساسی و مجلات را مطالعه کنید ، به اندازه کافی مواد و مصالح لازم را برای گفتگو با او دارید که بتوانید توجهش را حفظ کنید و احترامش را جلب نمایید. چون او موجودی اهل عمل است ، از اتلاف وقت خشمگین می شود. اگر شما یک برنامه خوب و مخصوص برای کارهای خود تهیه دیده و به آن پایبند باشید ، او شما را تحسین خواهد کرد.قدرت‌طلب، خانواده‌دوست، خوددار و سرد، در عرصه عشق کم‌حرف و کم‌تظاهر، مقام را به ثروت ترجيح می‌دهد. ابراز عشق و علاقه را بايد به وی ياد بدهيد. مرد اين ماه هرگز از روی هوس ازدواج نمی‌کند.

طالع بینی هندی زن متولد دی

زن متولد دی موجودی است پیچیده و درکش مشکل است. او قلبا آرام و جدی است. شما نباید سعی کنید در اولین ملاقات علاقه و توجه خود را به او تحمیل کنید. جاه‌طلب، کدبانو، منظم، کمی لجباز و زودرنج، هميشه آراسته و خوش‌لباس، هدف نهایی او هميشه تامين زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعيت‌های چشمگير است. از نظر اجتماعی فوق‌العاده مبادی آداب و بانزاکت است.

طالع بینی هندی

طالع بینی هندی مرد متولد بهمن

سیاره ماه بهمن اورانوس است که باعث می شود مرد متولد این ماه طبیعتی منفعل و گوشه گیر داشته باشد و دچار سوء تفاهمات گوناگون شود. گرچه به نظر می رسد که انگیزه های او تا حدودی اسرارآمیز است ، لیکن شما نباید توضیحاتی از او بخواهید که خودش میل ندارد بدهد. برای آشنایی با او باید نیمی از راه را خودتان بروید.دارای دوستان زيادی است، از اقرار به نقطه ضعف‌های خود منزجر است. حسود و سوظنی نيست، هارت و پورت و هياهو دارد. دير ازدواج می‌کند و در بيماری وسواس است. ذاتا اجتماعی است و افکاری را در سر می‌پروراند که اصلا عملی نيستند. عشق اول خود را برای تمام عمر در خاطر نگه می‌دارد

طالع بینی هندی زن متولد بهمن

زن متولد بهمن اگر محیط و شرایط مشوق او باشد ، از شهرت خیلی خوشش می آید. او صفاتی نزدیک به نبوغ دارد. از نظر فکری و روحی معمولا ثابت قدم و با وقار است و همیشه می داند مقصود و هدفش چیست. گرچه در مسایل عشقی به آسانی نوسان پیدا می کند ، لیکن موجودی با محبت است و علاقه خودش را نشان می دهد ، البته او را به آسانی نمی توان به دست آورد. او هرگز خود را به پای شما نخواهد افکند ، زیرا معمولا کمی سرد و کناره جوست.بسيار غافلگير کننده، دارای حس پيش‌بينی، کنجکاو، رفيق‌باز و کم‌علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسيار جدی و وفادار است اما قادر به ابراز آن نيست. او متعلق به همه جا و همه کس است اما در عين حال از آن هيچکس نمی‌باشد.

طالع بینی هندی مرد متولد اسفند

مردی که در برج حوت متولد شده است خیلی رمانتیک و عاشق پیشه است ولی اگر تغییر جهت دهد و بخواهد به عنوان یک ماهی برخلاف جریان آب حرکت کند آنگاه تبدیل به مردی فعال و آرمانگرا می شود که قلل ترقی و کمال را یکی بعد از دیگری طی کرده و به شهرت و ثروت دست می یابد.به هيچ عنوان حد وسط ندارد، يا منفی کامل است يا مثبت کامل، از کم کاری و خونسردی او نرنجيد، هفته‌ای دو سه بار به او بگویيد دوستش داريد. متعصب نيست و هرگز به قضاوت نمی‌نشيند و تا زمانی‌که به مطلبی پی نبرده باشد نظريه‌ای ابراز نمی‌دارد.

طالع بینی هندی زن متولد اسفند

زن متولد اسفند قدرت و جاذبه عجیبی برای جلب توجه دارد. شما بدون اینکه دقیقا بدانید چرا ، خود را فریفته او می یابید. یک کلید برای شناخت شخصیت او ، ترس شدیدش از فقر و تنفرش از این است که روزی از نظر مالی به کمک اشخاص بیگانه محتاج بشود. ورای هر نوع جاذبه ای که شما ممکن است داشته باشید ، او می خواهد مطمئن بشود که شما باهوش ، جاه طلب ، کوشا و ساعی هستید.از بسياری جهات بی‌نظير است. ناراحت‌‌ترين مردها در جوار زن اسفند احساس آرامش می‌کنند. سخت رويایی و خيالباف است.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

تک نیت رایگان در تلگرام