فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

علائم چشم زخم و حسد

خمیازه های تر و خشک :

خمیازه های تر به خمیازه هایی گفته می شود که همراه با سرازیر شدن اشک از چشم باشد که از نمونه های بارز مبتلایان به چشم زخم شدید می باشد. البته همه ی مبتلایان به چشم زخم این علامت را ندارند [ یا بهتر است بگوییم هر خمیازه ی همراه با اشک نشانه ی چشم زخم است ولی نبود آن دلیل محکمی برای سالم بودن فرد از بیماری چشم زخم نیست].

گاهی خمیازه می تواند بدون اشک هم باشد که به آن خمیازه ی خشک نیز می گویند، خمیازه ی خشک نشان از این میدهد که عامل چشم زخم از اطرافیان به ما اصابت کرده است، اما خمیازه ای که همراه با اشک باشد دال بر این است که علاوه بر اطرافیان، شخص خودش نیز دارد خودش را چشم و نظر می کند. بعضیها وقتی خود را در آینه میبینند احساس غرور میکنند و اصطلاحا از خودشان خوششان می آید.

یا اینکه همیشه دنبال این هستند که مورد تحسین دیگران قرار بگیرند و آنچه دیگران در باب صفات آنها میگویند خود نیز در تنهاییشان تکرار میکنند. این عمل که اعجاب به خود نیز نامیده می شود.

خواب زیاد یا کم خوابیدن و بیخوابی :

بعضیها میپرسند خواب زیاد و بیخوابی متضاد و در مقابل هم هستند و نمیتوانند هر دو از چشم زخم باشند. یعنی شخصی که دچار چشم زخم است یا باید بیخواب شود یا زیاد بخوابد. نمی شود هم به افرادی که زیاد میخوابند بگوییم دچار چشم زخم هستید و در مقابل کسی که بیخوابی و تنش شبانه دارد نیز همین را به او بگوییم.

جواب این سوال در نوع و شدت چشم زخم است. یعنی اگر شخص بیمار دچار بیخوابی یا کم خوابی شود بدین معنیست که چشم زخم همراه با ورود جن و شیطان به جسم فرد می باشد. [به این نوع چشم زخم، ‘چشم همراه شده با شیطان’ یا چشم زخم نوع دو می گوییم که معمولا علاوه بر بیخوابی، وسواس و خمیازه را نیز به همراه دارد.] اما اگر بیمار دچار خواب زیاد شد، بدین معنیست که فقط تیر چشم زخم به شخص اصابت و وارد جسمش شده است و خبری از جن و شیطان به همراه آن نیست.

بیماریهای پوست و مو :

یکی دیگر از شایع ترین علایم چشم زخم و حسد، ظاهر شدن بیماری در پوست و موی فرد می باشد. متداول ترین آنها ریزش مو و خارش پوست است. افرادی که پوست روشن و لطیفی دارند، موهای پر پشت بلند، صاف و براق دارند بیشتر از سایر افراد در معرض چشم زخم قرار دارند. حتی بیماریهایی مانند، زگیل، اگزما، تاول زدن پوست، قارچ، خشکی پوست، موخوره و کچلی ریشه ای ماورایی از چشم زخم دارند.

البته بسته به نوع و شدت چشم زخم این بیماریها متفاوتند، مثلا خارش پوست می تواند در یک یا چند قسمت خاص بدن رخ دهد و نه تمام بدن، یا اینکه ریزش مو معطوف به فصلی از سال باشد و نه تمام فصول.

ولی در کل هر نوع بیماری پوست و مو که توسط درمان پزشکی و شیمیایی درمان نشود، یا درمان و سپس عودت گردد، علت آن ماورایست و تنها علاجش استفاده از درمانهای معنوی می باشد.

اسهال، تهوع، نفخ و باد زیاد در شکم :

نوعی از چشم زخم و حسد بنابر خاصیت شیطانی خود، بعد از اصابت به شخص ، تاثیری مستقیم روی دستگاه گوارش او خواهد گذاشت. این اصابت گاها باعث ایجاد نفخ و حالتهایی مانند تهوع و اسهال در فرد مبتلا خواهند شد.

بعضی ها نیز بعد از اصابت چشم زخم قوی دچار بی اختیاری خروج باد از شکم خواهند شد که طبیعتا این اتفاق برای خیلی از بیماران آزار دهنده و خجالت آور می باشد.

بدشانسی های مکرر و کاهش رزق و روزی :

نوعی از چشم زخم و حسد بنابر خاصیت شیطانی خود، بعد از اصابت به شخص ، تاثیری مستقیم روی دستگاه گوارش او خواهد گذاشت. این اصابت گاها باعث ایجاد نفخ و حالتهایی مانند تهوع و اسهال در فرد مبتلا خواهند شد.بعضی ها نیز بعد از اصابت چشم زخم قوی دچار بی اختیاری خروج باد از شکم خواهند شد که طبیعتا این اتفاق برای خیلی از بیماران آزار دهنده و خجالت آور می باشد.

بدشانسی های مکرر و کاهش رزق و روزی :

علاوه بر جادو و طلسم، چشم و حسدهای سنگین نیز باعث ایجاد سد جلوی رزق و روزی و بخت و اقبال ما می شوند. از آنجایی که چشم زخم باعث تضعیف همزاد فرشته در فرد خواهد شد، با ورود موکل شیطانی چشم و حسد به داخل جسم، همزاد شیطانی ما با او همدست شده تا بخت و روزی ما را ببندند.

هر چه انسان بیشتر معتقد و با خدا باشد چشم زخم و حسد بیشتر روی او تاثیر مخرب خواهد داشت تا او را نسبت به رحمت خداوند نا امید سازند. معمولا افرادی که در ابتدای امر کار و کاسبی خوبی داشتند ولی بعد از یک مدت دچار رکود یا ورشکستگی میشوند در این دسته قرار میگیرند.

پس چرا یک عده هستند روز به روز اوضاع مالی آنها بهتر و بیشتر می شود اما هیچ چشم و حسدی جلودارشان نیست؟

اگر شخصی همزاد شیطانی امورش را بدست گرفته باشد و آن شخص همیشه از همزاد شیطانی خود در ارتکاب گناه اطاعت کند، چشم زخم و حسد روی او کارگر نیست. چون طبیعتا شیطان به شیطان ضرر نمیرساند. [شیاطین فقط به مومنان یا میانه رو ها ضربه میزنند.] جهت آشنایی با معنی و تعریف حقیقی همزاد اینجا کلیک کنید.

بی اشتهایی یا اشتهای زیاد :

از دیگر علایم و نشانه های چشم زخم، غذا خوردن بیش از اندازه یا بی اشتهایی و کم غذا خوردن است. همانطور که در مورد چهارم گفتیم، چشم زخم تاثیر مخرب مستقیم بر روی دستگاه گوارش انسان میگذارد. شخص مبتلا ، احساس نوعی سیری کاذب و بی میلی به غذا خواهد شد.

این امر در کودکان بیشتر مشاهده می شود. ولی در بزرگسالان بیشتر اشتهای زیاد غالب می شود و شخص هرچه میخورد سیر نمی شود. البته این امر در کودکان نیز مشاهده شده است، یک کودک سه یا چهار ساله بعد از مبتلا شدن به چشم زخم قوی، مشاهد شد که اندازه ی یک انسان بالغ غذا میخورد ولی اضافه وزنی پیدا نمیکند.

 بیماری های چشم :

حدود ۸۰ درصد از اطلاعاتی که از پیرامون بدست می آوریم بوسیله چشم و دیدن حاصل می شود. چشم ، این عضو حساس بدن همیشه در معرض بیماری و مشکلات قرار دارد. بیشتر بیماریهایی که به چشم مربوط می شوند و درمان پزشکی روی آن ها جواب ندهد ، عاملی ماورایی [چشم و حسد] دارند.قرمزی، عفونت، التهاب و حساسیت چشم ، خارش چشم ، آبریزش زیاد از چشم ، ضعف بینایی و دید کم، شب کوری و کور رنگی، مگس پران و جرقه در چشم [در مگس پرانی چشم، شخص احساس میکند چیزی شبیه مو یا بال مگس در میدان دیدشان قرار میگیرد، در جرقه ی چشم اما، شخص خطوط درخشان صاعقه مانند یا اجسام ریز درخشنده را در میدان دید خود مشاهده میکند]، خشکی چشم، قوز قرنیه، دوبینی و… از جمله بیماریهای چشمی هستند که در وهله ی اول به علت اصابت چشم زخم قوی در فرد ایجاد می شوند و بعدها تعریف پزشکی پیدا می کنند.معمولا افرادی که دارای چشمهای رنگی یا درشت و زیبا هستند بیش از سایرین به این نوع بیماریها دچار می شوند. به این گونه افراد توصیه میشود قبل از انجام درمان پزشکی – شیمیایی ، از درمان معنوی استفاده کنند. چون تا زمانی که عامل ماورایی در جسم باقی باشد ، درمان پزشکی جواب نخواهد داد یا اگر جواب بدهد بعد از مدتی بیماری عود خواهد کرد. اما بعد از درمان معنوی، دوا و درمان پزشکی بیشتر جواب خواهد داد.

 افت تحصیلی :

معمولا افرادی که سخت کوش، زرنگ و باهوش هستند و همیشه نمرات تحصیلی آنها بالا باشد، بعد از اصابت چشم زخم، رفته رفته نسبت به درس و تحصیل بی علاقه می شوند. اگر بی علاقه نشوند ، دچار ضعف حافظه و فراموشی می شوند، طوری که اگر روزی ۱۵ ساعت هم درس بخوانند، سر جلسه امتحان چیز زیادی بخاطر نمی آورند. البته جادو نیز می تواند این کار را بکند ولی دلیل اصلی آن چشم زخم های قوی و تلنبار شده است.

 کسلی و بی حالی :

افرادی که دوست دارند همیشه خواب یا در رختخواب بصورت دراز کشیده باشند، تمایلی به کار کردن و بیرون رفتن ندارند و همیشه کسل و بی انرژی هستند ، اینها نیز دچار چشم زخم قوی شدند.

تکرر ادرار :

از آنجایی که بیشتر آلودگی ها و انرژی های منفی از طریق ادرار از بدن خارج می شوند، طبیعیست که با ورود انرژی منفی [از جمله چشم زخم] به بدن، سیستم دفاعی شروع به خنثی کردن و راندن آنها به سمت مثانه می کند. با پر شدن مثانه شخص احساس نیاز به دفع ادرار پیدا خواهد کرد. حال هر چه میزان ورود این انرژی های منفی به جسم بیشتر باشد، میزان و تکرر ادرار نیز بیشتر خواهد بود. [البته اینها به شرطی ست که آزمایشات پزشکی، بیماری خاصی را در دستگاه ادراری شخص نشان ندهند]

وجود مورچه و موریانه در منزل :

خانه هایی که از در و دیوارش مورچه و سایر خزندگان و حشرات میبارد بدون شک تحت تاثیر چشم و حسد های قوی قرار گرفته است. شاید بعضی ها بگویند که مورچه ها بیشتر اطراف بقایای مواد غذایی ریخته شده روی کف زمین یا شیرینیجات جمع می شوند و ارتباطی به چشم و حسد ندارند، یا در خانه هایی که بهداشت و نظافت روزانه انجام نمی شود جمع می شوند.بله اینها همه قابل قبول هستند اما این را هم بدانیم که مورچه ها، موریانه و سایر حشرات موذی با توجه به سیستم بدنی که دارند، به شدت تحت تاثیر انرژی های منفی و شیطانی قرار میگیرند.

وقتی تیرهای نامرئی چشم و حسد دیوارهای یک منزل را بشکافند و وارد منزل شوند، منافذ و سوراخ های نامرئی ایجاد شده توسط آنها، مانند یک نیروی مکنده ی قوی عمل کرده و تمام عوامل مخرب در اطراف خانه را به داخل خانه می کشد.یکی از این عوامل مخرب همین مورچه، موریانه و سایر حشرات سمی و غیر سمی هستند که از علائم چشم زخم و حسد می باشند.ذات و فلسفه ی وجودی حسد و چشم زخم این است که ما دچار زوال نعمت و آوراگی شویم، بیمار یا بی خانمان شویم ، آرامش و آسایش نداشته باشیم. پس هر عاملی که می تواند به این هدف کمکی بکند، هرچند کوچک، وارد آن خانه می شود. از جمله این حشرات موذی که هم می توانند دیوارهای خانه را دچار سستی و ترک خوردن کنند و هم آرامش و آسایش را از اعضای آن خانه بگیرند.

 بیمار شدن اعضای خانواده :

خانواده ای که اعضای آن سالم و تن درست باشند ولی بعد از یک مدت دچار بیماریهای لا علاج مانند سرطان و… بشوند اینها نیز تحت تاثیر چشم و حسد قرار گرفته اند. می بایست قبل از اقدام و انجام درمان پزشکی ، درمان معنوی را انجام بدهند. چون همانطور که قبلا گفتیم، تا زمانی که عامل ماورایی در فرد وجود داشته باشد درمان پزشکی جواب قطعی نخواهد داد یا بیماری به اشکال دیگری عود خواهد کرد. اما بعد از درمان معنوی و خارج کردن تیرهای چشم و حسد، درمان پزشکی موفق تری خواهیم داشت.

کم شدن دید و بازدیدها :

از دیگر علائم چشم زخم و حسد این است که اگر یک زمانی مهمانی و دید و بازدید در خانه ی ما زیاد بود ولی بعد از یک مدت رفت و آمدها به شدت کم بشود دلیلش حسد ایجاد شده بر روی خانه ماست. چون شیاطین طبق طبیعت خود از هر نوع کار خیری جلوگیری میکنند و چون در دید و بازدید عمل صله رحم صورت میگیرد ، آنها جلوی این امر را میگیرند.

مواردی که چشم زخم روی آنها اثر میگذارد

ذهن انسان :

روی حافظه، تمرکز، هوش، فهم و استعداد اثر میگذارد.


رزق انسان :

مال و امول، راه های کسب در آمد، شغل و پست و مقام و..


زیبایی های ظاهری انسان :

پوست و مو، چهره، رنگ پوست، اندام


دین و ایمان انسان :

قرائت قرآن، خشوع در عبادات، استقامت و پافشاری در عبادت و دوری از گناه


اخلاق و رفتار انسان :

ادب، حیاء ، راستگویی، تواضع، مهربانی و..


زندگی مشترک انسان :

موفقیت خانوادگی، سازش و تفاهم، بارداری و تولد، تربیت فرزندان


عمر انسان :

طول عمر، نسبت سن به چهره و ظاهر


جسم انسان :

نشاط و شادابی ، قدرت جسمی، سلامتی و عافیت، مهارتهای فردی، دسپخت و دستخط و… همچنین چشم و حسد می توانند روی حیوانات، نباتات و حتی جامدات مانند ماشین، ملک، وسایل منزل و حتی گوشیهای موبایل نیز اثر منفی داشته باشد.

اجنه و شیاطین :

جن ها نیز میتوانند ما را چشم و نظر کنند. با توجه به اینکه خلقت آنها از نظر ظاهری زشت و بد ترکیب است ولی خلقت انسان در “احسن تقویم” و بهترین شکل صورت گرفته است ، ظاهر انسان همیشه مورد توجه اجنه و شیاطین قرار می گیرد و عاشق انسانها می شوند.چون اجنه نیز مانند انسانها به زیبایی گرایش دارند و جذب زیباییها می شوند. علامت آشکار این نوع از چشم زخم خواب دیدن چشم یا چشمهایی که به شخص نگاه می کنند.از نظر شدت، چشم زخمی که از طرف جن حاصل شود به مراتب قوی تر از انسان است و می تواند اثرات مخرب تری داشته باشد.

حیوانات :

بعضی از حیوانات می توانند با نیرویی که در چشمان خود دارند به انسان ها ضرر برسانند.

در روایات و احادیث بیشترین خطر چشم در حیوانات را به مارها اختصاص دادند و حتی گفته اند بعضی از مارها آنقدر نیرو در چشمان خود دارند که می توانند حتی جنین را سقط کنند یا باعث نابینایی در یک فرد بشوند.همچنین گفته شده مارهایی که دم کوتاهی دارند یا مارهایی که خال و خط سیاه روی خود دارند از خطرناکترین مارها در زمینه نیروی چشم زخم هستند.بعد از مار سگ قرار دارد و بعد از سگ، گربه ها هستند.همچنین روایت شده هر گاه مشغول غذا خوردن بودیم و سگ یا گربه ای جلوی ما نشست و چشم به ما دوخت حتما از غذای خود به او بدهیم تا اثر چشم او دنبال لقمه ی ما نباشد و باعث ضرر رساندن به ما نشود.

تک نیت رایگان در تلگرام