فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

فال شمع

فال شمع
فال شمع

فال شمع به چه صورت است و تعبیر آن چگونه است؟

اساس فال شمع بر شکل هایی است که اشک های شمع در آب ایجاد می کند . این فال نیز از جمله فال هایی است که امروزه در بین بخصوص جوانان محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

فال شمع هم مثل فال تاروت و قهوه ، محبوبیت بسیار زیادی دارد .اینکه آیا باید به این موضوع ، به عنوان خرافات نگاه کرد یا اینکه در زندگی ما موثر است ، خودش جای بحث دارد.

فال چیست

به معنی پیش بینی و یا پیش گویی کردن درباره ی آینده ی یک نفر از راه هایی غیر از راه های طبیعی است.

گذشته به فال نیک ، مروا ، و به فال بد ، مرغوا میگفتند. البته هر دو مورد معنی یکسان ” مرغ آوا ” را دارند. ایرانیان قدیم آواز و جهت حرکت پرندگان را فال می زند .

اگر پرنده ها از دست راست می رفتند خوش یمن بود . همچنین اگر پرنده ها از دست چپ آواز می خواندند نیز همین معنی را می داد.

فال گرفتن فقط در کشور ما نیست. بلکه در همه ی کشورهای جهان وجود دارد .مثلا فال قهوه و یا فال تاروت در اروپا از جمله فال های بسیار مهم و معتبر هستند .یا فال ” ای چینگ ” که در چین شهرت دیرینه دارد.

یا فال بودای هندی که حتما درباره ی آن شنیده اید. در کشور ما ایران هم فال حافظ از جمله فال های قدیمی و اصیل ایرانیان است.البته که فال های دیگری مثل همین فال شمع ، فال سال تولد ، فال حروف ابجد ، فال عطسه ، فال اعداد ، فال چای ، فال قهوه ، فال روزانه ، و …در کشورمان گرفته می شود .

اما قدیمی ترین همه ی آنها فال حافظ و همچنین استخاره با قرآن مجید است .البته اگر بتوان استخاره را جزو دسته ی فال ها دانست.

فال شمع

پس در این صورت ، فال را برای اطلاع از آینده استفاده می کنیم .ولی مگر این نیست که آینده از پیش تعیین نشده است و تقدیر هر شخصی در دستان خودش است ؟ از طرفی هم چطور پیش گویی های بزرگ در تاریخ انسان ها وجود دارد ؟

به راستی فال چه کار می کند ؟ فال ، ما را از ضمیر ناخود آگاه خودمان که در درونمان مخفی شده آگاه می سازد .همه ی دانشمندان بر این باورند که هر چیزی که در ذهن خودمان باور داریم و به آن فکر می کنیم.

بعد از مدتی در دنیای واقعی ما بروز خواهد یافت .در حقیقت فال نیز باعث می شود ذهنیت خود را روشن کنید.

تفاوت فال شمع با دیگر فال ها چیست

آیا تاکنون به چند نکته دقت کرده اید ؟در مکان های روحانی و مقدس شمع روشن می کنند.در روی کیک تولد شمع روشن می کنند .گفته می شود لحظه ی فوت کردن شمع آرزو کنید. به راستی تاکنون به چرایی این مسئله دقت کرده اید ؟

شمع روشن ، شامل چهار عنصر مهم از جمله ( آب ، آتش ، باد ، خاک ) است . به ترتیب پارافین شمع که ذوب می شود ، عنصر آب است و شعله ی شمع که دارای حرارت است عنصر آتش می باشد .

همینطور موم شمع دارای عنصر خاک است ، اگر در جایی که این چهار عنصر ( آب ، آتش ، باد ، خاک ) بطور یکجا حضور دارند ، دعا کنید .یعنی در جایی که یک خلقت کامل وجود دارد .در برآورده شدن حاجت دعا کننده بسیار موثر است.

فال چکاوک

می گویند هنگام دعا ، زمانی که به شمع سوزان می نگرید . به شعور باری تعالی نزدیکتر بوده و دعا به سادگی به عالم بالا خواهد رفت و اگر عاقبت نیکی برایتان باشد برآورده می شود.

یکی از اصول یوگا این است و مدیتیشنی ها می گویند . اگر زمانی که عصبی هستید و حالت روحی خوبی ندارید ، چراغ ها را خاموش کرده و یک یا چند شمع روشن کنید. کنار آنها در حالت چهار زانو بنشینید.

چشم هایتان را ببندید و دعا کنید . پس از آن چشم خود را باز کرده و دقایقی به شمع و قطراتی که از کنار آن می ریزند بنگرید.چند نفس عمیق بکشید و لحظاتی به خداوند متصل شوید.

آموزش تعبیر فال شمع

تعبیر فال بر اساس شکل هایی است که هنگام آب شدن شمع در آب بوجود می آورد.برخی از این افراد علاوه بر شکل هایی که شمع ایجاد می کند . به رنگ نور شمع نیز مرتبط دانسته و موضوعات خاصی را مطرح می کنند مثلا :

میگویند که اگر شمع جرقه بزند ، حتما اخبار خوش به شما خواهد رسید. برای آنکه مشخص شود چه فردی آن خبر خوش را به شما می دهد باید به اشک شمع توجه نمود.

در صورتی که از طرف چپ اشک بریزد ، آن خبر خوش توسط یک خانم به شما خواهد رسید .اگر از سمت راست اشک بریزد ، آن خبر خوش از طرف یک آقا خواهد بود.

پایین شمع به جایی که اشک ها ریخته شده ، نگاه کنید. می توانید اسم اول فرد را نیز پیدا کنید. پس تا اینجا ، خوش بودن خبر ، مونث و مذکر بودن خبر و همینطور اینکه معلوم شد که چطور اسم اول فرد را پیدا کنید.

فال شمع

اگر شعله ی شمع به رنگ آبی باشد بدین معنی است که شما در اتاق تنها نبوده و احتمالا روحی هم در آنجا حضور دارد.

درصورتی که اشک ها به شکل گل بشوند ، یعنی غریبه ای را خواهید دید که عاشقتان می شود.

می توانید با یک سوال که پاسخ بلی یا خیر دارد شمع را روشن کنید .اگر اشک های شمع از طرف راست ریخت ، پاسخ مثبت است و اگر از طرف چپ ریخت پاسخ منفی خواهد بود.

درباره ی خاموش شدن شمع اینطور تعبیر می شود که درصورتی که شمع خودش به خودی خود خاموش شود ، به یک پایان بد مرتبط است. ولی اگر یک نفر اتفاقی شمع را خاموش کند ، نشان می دهد که مراسم ازدواجی به زودی برایش اتفاق می افتد.

در آخر بدانید که همه ی رویداد های نیک و زشت تنها از نظر خداوند متعال مشخص است .این یک نعمت بزرگ است که نظام طبیعت زیبا بماند.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_

تک نیت رایگان در تلگرام