فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

انواع فال و طالع بینی | چکاوک

فال چکاوک
فال چکاوک

فال و طالع بینی

فال و طالع بینی به معنای پیشگویی گذشته، حال و آینده اشخاص توسط واسطه می باشد. که از سالیان دور در میان افراد جامعه رواج دارد و از اهمیت خاصی برخوردار است. فال گیری به روش های مختلفی انجام می شود که از جمله آن ها می توان به فال حافظ، فال قرآن و.. اشاره نمود. در مقاله چکاوک سعی بر این کرده ایم تا شما را به طور کامل با فال و فال گیری و انواع آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

انواع فال قهوه|فال چکاوک

فال تاروت انجل|فال چکاوک

پیگیری تک نیت رایگان

فال چیست؟


فال و فال گیری به معنای طالع، بخت ونیز پیشگویی و عاقبت بینی اشخاص می باشد. شگون به معنای زبان یا به دل نیک آوردن.پیش بینی خوش بینانه می باشد. که از راه و روش های نهانی یا فرا طبیعی محسوب می شود.


پیشینه ی فال و طالع بینی


از قدیم تا به امروز در میان مردم از اهمیت خاصی برخوردار است که با روش های مختلقی از جمله فال کف بینی، شانه بینی، ماسه بندی و … انجام می شود. فال گیری اولین بار در شهر سیپار توسط شخصی به نام شمس که مورد. قبول و ستایش افراد آن جا قرار داشته. انجام شده است.

ایدی تلگرام : Chaakkavvakk@

در طی زمان در زندگی اجتماعی و سیاسی یونانیان پیش ‌گویی و تفأل نقش مؤثری داشته است. بعد ها در میان ایرانیان گونه ‌های فال و فال‌ گیری رواج پیدا نموده است. از جمله نمونه های فال گیری توسط ایران می توان به فال به دیدار و چهره ‌زدن، فال به بد شگونی صدای برخی پرندگان مانند جغد و کلاغ، فال نخود، فال پاکت و برتر از این‌ها استخاره با قرآن کریم اشاره نمود.


ایرانیان معمولاً در جشن ها، شادی ها، اعیاد و مناسبت های خاص و یا برای نیت های خاص و گرفتاری های شخصی به دیوان خواجه مراجعه و فال گیری انجام می دهند. اولین بیت غزل بعد نیز شاهد یا تایید کننده فال گیری می باشد. البته ناگفته نماند که روش های متعدد دیگری نیز برای اینکار وجود دارد که هر شخص براساس اعتقادات قلبی خویش عمل می کند و هیچ روش مدونی ندارد.


فال و طالع بینی

فال چوب


…فال.چوب یا فال ابجد نوع دیگری از فال می باشد. این نوع فال یکی از قدیمی ترین انواع فالگیری است که آن را به دانيال نبي و سپس به امام جعفر صادق نسبت مي دهند.

فال شیخ بهایی
از جمله فال های پر طرفدار است که با نام فال حاجت یا فال آرزو نیز شناخته می شود.

فال حافظ


فال حافظ ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی، نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند ابتدا نیت کرده و سپس به صورت تصادفی صفحه ای از کتاب حافظ را می گشاید. و با صدای رسا شروع به خواندن آن می نماید. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند. هنگام فال گرفتن. فاتحه ای می خوانند. و سپس کتاب حافظ را می بوسند. آن گاه با ذکر اورادی آن را می گشایند و فال خود را می خوانند.


سخن پایانی


فال از انواع مختلفی برخوردار می باشد که هریک شرایط خاص خود را دارند. شما برای فال گیری باید به واسطه ای مراجعه نمایید که صلاحیت فال گیری را داشته باشد و از راستگویی و درستکاری او مطمعن باشید.

برای فال و طالع تک نیت رایگان  چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

ایدی تلگرام : Chaakkavvakk@

تک نیت رایگان در تلگرام