فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

قو در فال قهوه

قو در فال قهوه
قو در فال قهوه

مروری بر تاریخچه فال قهوه و چگونگی رواج یافتن آن

انسان ها همیشه برای آگاهی از مسائلی که از آنها بی خبر هستند، اشتیاق فراوانی از خود نشان می‌دهند.

یکی از روش های رایج برای پیشگوئی آینده، فال قهوه است. پیشینه این هنر به قرن ها پیش و چین باستان بر می‌گردد.

بد نیست اشاره کنیم عرب ها تا چند صد سال کشت و تولید قهوه و نوشیدنی آن را در انحصار خود داشتند. اما بعدها، دراواخر قرن ۱۸ میلادی قهوه به یکی از نوشیدنی های محبوب اروپای غربی و آمریکا تبدیل شد.

قو در فال قهوه

فال قهوه چیست و چگونه انجام می شود؟


خواندن نشانه ها و شکل هایی که در ته فنجان قهوه وجود دارند. و تفسیر آنها و نسبت دادنشان به وقایع گذشته، حال یا آینده افراد عموما با نیروی ذهنی صورت می‌پذیرد.

فال چکاوک


ریشه فال قهوه در اروپا


همان طور که گفتیم اعراب صدها سال راز کشت و دم کردن قهوه را مخفی کرده و در انحصار خود نگه داشته بودند. آنها ابتدا قهوه را به صورت سبز و غیر بوداده دم می‌کردند که یک نوشیدنی شبیه چای به شمار می‌رفت. بیشترین استفاده این نوشیدنی را هم زنان عرب برای کاهش درد دوران قاعدگی داشتند.

معنی و تعبیر قو در فال قهوه در بالا و پایین فنجان و چند قو چیست؟

نقش قو در فال قهوه

قو نماد، زیبایی،خوشبختی، رفاه و وفاداری است. تا حدی که وفاداری شما زبان به زبان میچرخد و مورد حسرت اطرافیانتان قرار می‌گیرد .
اگر شما یک قو را در فنجان قهوه خود مشاهده کرده اید این بدان معنی است که وفاداری شما به دوستان و خانواده بیش از هر چیز دیگری است و به همین دلیل است که شما یک زندگی زیبا دارید که بسیاری از مردم به شما غبطه می‌خورند.

تعبیر قو در بالای فنجان قهوه


مشاهده قو در بالای فنجان قهوه نشانگر این است که شما فردی وفادار و وظیفه شناس هستید و به همین دلیل به راحتی در زندگی پیشرفت می‌کنید. وفاداری شما باعث شده است که در محل کار خود ارتقاء پیدا کنید،

برای خانواده‌تان رفاه و آسایش را فراهم کنید. سعی کنید این خصوصیات را از دست ندهید.


قو در فال قهوه

تعبیر قو در میانه فنجان قهوه


وجود قو در میانه فنجان قهوه بیانگر این است که باید به کار و تلاش خود ادامه دهید، چون به زودی ثمره تلاش خود را خواهید دید. به یاد داشته باشید که در زندگی همیشه وفادار و وظیفه شناس باشید. رفتار و کار‌های شما باید برای کارفرما، خانواده، دوستان و خودتان خوشایند و رضایت بخش باشند. این موضوع، کلید موفقیت است.


تعبیر قو در پایین فنجان قهوه


دیدن قو در پایین فنجان قهوه نشانه بدی است. این وضعیت نشان می‌دهد که انگار هیچ کس به شما اعتماد ندارد، زیرا فردی صادق و وظیفه شناس نیستید. شما باید رفتار خود را اصلاح کنید، در غیر این صورت در زندگی به جایی نخواهید رسید. سعی کنید اعتماد دیگران را به دست آورید

فال چکاوک


معنی چند قو در فنجان قهوه


رویت چند قو در فنجان قهوه نشان دهنده وظیفه شناسی و وفاداری صاحب فال است. که موجب بروز اتفاقات خوب و خوش شده است. زیرا با داشتن چنین خصوصیات پسندیده ای به تمام آرزوهای خود خواهد رسید.

کلام آخر


مشاهده قو در فال قهوه بیانگر این موضوع است که داشتن دو خصلت وفاداری و وظیفه شناسی می‌توانند شما را به موفقیت و آرامش در زندگی برسانند.لطفا نظرات و پرسش‌های خود را درباره این مقاله با ما و دیگر مخاطبان چکاوک به اشتراک بگذارید.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فـال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

تک نیت رایگان در تلگرام