فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

چاکرا های اصلی بدن چیست؟ | فال چکاوک

فال چکاوک
فال چکاوک

چاکرای اصلی بدن

چاکرای اصلی بدن |موضوع چاکراهای بدن از موضوعات جذاب و داغ موردبحث میان علاقه‌مندان به علوم روحانی و روانشناسی است. حتماً می‌دانید که همه ما هفت چاکرای اصلی داریم و این چاکراها باید به‌صورت منظم فعالسازی شوند. در این مقاله می‌خواهیم با شما از چاکرای اول و فعالسازی آن حرف بزنیم. اگر دوست دارید از روش‌های فعالسازی چاکرای اول بیشتر بدانید در ادامه با ما در چکاوک همراه باشید.

مطالب بیشتر:

تفسیر گل در فال قهوه|فال چکاوک

تفسیر عنکبوت در فال قهوه | فال چکاوک

چاکرا چیست؟


حتماً می‌دانید در دنیایی که ما زندگی می‌کنیم، چند لایه و بعد وجود دارد. بخشی از ابعاد این دنیا به‌صورت فیزیکی و جسمانی برایمان قابل‌رؤیت و درک هستند. اما ما قادر به درک بخش زیادی از دنیا نیستیم. ما نمی‌توانیم انرژی‌های اطرافمان را درک کنیم. درصورتی‌که در دنیایی از انرژی احاطه‌شده‌ایم.

انرژی مانند همه‌چیزهای دیگری که در دنیا وجود دارد، از دو جنس انرژی‌های مثبت و منفی تشکیل‌شده است. ما باید بتوانیم انرژی مثبت را جذب کنیم تا نیرو بگیریم و بدنمان به‌خوبی کار کند. اما چطور؟

همه ما انسان‌ها چند کالبد داریم. کالبد نفسانی و کالبد روحانی. این اعتقاد در بسیاری از ادیان وجود دارد. اما هندوها از قدیم اعتقاد داشته‌اند که رشته‌هایی مانند رگ‌های خونی در همه قسمت‌های کالبد روحانی ما گسترده شده‌اند که انرژی کیهان را در خود حمل می‌کنند و به همه قسمت‌های بدن می‌کشند.

در این میان قسمت‌های قیف مانندی بر سر راه رشته‌های حامل انرژی قرارگرفته‌اند که در حال چرخش هستند. این قسمت‌های قیف مانند می‌توانند انرژی را از کیهان دریافت کنند یا انرژی بدن را به بیرون انتقال دهند.

نام این قسمت‌های قیف مانند در حال چرخش، چاکرا است. همان موضوعی که به خاطر به این صفحه رسیده‌اید. در بدن ما انسان‌ها هفت چاکرای اصلی و چندین چاکرای فرعی، مانند چاکرای کف دست، وجود دارد که هرکدام وظایفی بر عهده دارند. دقیقاً مانند آنچه اعضای بدن ما انجام می‌دهند. چاکراهای بدن می‌توانند متضمن سلامتی و صحت کارکرد اعضای بدن ما شوند یا حتی باعث ضعف کارکرد آن‌ها شوند.

چاکرای اصلی بدن

چاکرای اولچاکراهای اصلی بدن


همان‌طور که گفتم، هفت چاکرای اصلی در بدن وجود دارد که از قسمت انتهای ستون فقرات شروع می‌شود و تا سر ادامه پیدا می‌کند. در ادامه هفت چاکرای اصلی را به‌صورت خلاصه به شما معرفی خواهم کرد:

چاکرای اول که موضوع اصلی این مقاله است، چاکرای ریشه نام دارد، چاکرای ریشه در قسمت انتهای نخاع یا نشیمن‌گاه وجود دارد و رنگ معرف آن قرمز است.

و چاکرای دوم، چاکرای خارجی لقب گرفته است. چاکرای خارجی در میان تنه واقع شده است و محل دقیق قرارگیری آن، قسمت زیرین ناف است. رنگ چاکرای خارجی، نارنجی است.

و چاکرای سوم به چاکرای خورشیدی معروف استو چاکرای خورشیدی نزدیک چاکرای خارجی قرار گرفت است و حدوداً ۴ انگشت بالاتر از ناف قرارگرفته و رنگ معرف آن زرد است.

و چاکرای چهارم، چاکرای قلب نام دارد. چاکرای قلب در قسمت قفسه سینه قرار دارد. رنگ چاکرای قلب سبز است.

پنجمین چاکرای بدن، چاکرای گلو است. همان‌طور که از نام آن پیداست، چاکرای گلو در قسمت گلوی بدن ما و در کنار غده تیروئید قرار دارد. چاکرای گلو آبی‌رنگ است.

چاکرای ششم، چاکرای چشم سوم نام دارد. چشم سوم در پیشانی و میان دو ابرو قرار دارد. جای آن کمی بالاتر از میان دو چشم است. چاکرای چشم سوم به رنگ بنفش یا نیلی شناخته می‌شود.

هفتمین چاکرا، چاکرای تاج است. این چاکرا در سر قرار دارد و رنگ معرف آن سفید است. البته گاهی چاکرای سر را با رنگ طلایی مشخص می‌کنند.

برای فال و طالع تک نیت رایگان  چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

ایدی تلگرام : Chaakkavvakk@

تک نیت رایگان در تلگرام