فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

چاکرا درمانی چکاوک

چاکرا درمانی چکاوک

چاکرا درمانی چکاوک , چاکراها منافذی در بدن هستند که انرژی حیات یا پرانا از طریق ان به بدن ما انتقال می یابد و بدین صورت ما حیات پیدا می کنیم.
انرژی ظریف پرانا از طریق چرخ های انرژی که همان چاکراها هستند در بدن ما وارد می شوند. انرژی وارد شده در بدن در چاکراها هضم می گردد و بدین طریق مثل سیستم گوارش بدن ما می توانیم از این انرژی ظریف و مغذی استفاده کنیم.
چاکراها بر روی سلامتی بدن نقش زیادی دارند.

باز شدن چاکراه ها توسط چکاوک

چاکرا درمانی چکاوک , قبل از باز شدن چاکراها باید آنها را تمیز و پاکسازی کرد. اقدام به باز کردن قبل از پاکسازی می تواند مشکلاتی را برای فرد ایجاد کند که گاهی به آن برون ریزی می گویند.

پس برای اینکه دچار برون ریزی نشوید ابتدا لازم است چاکراها را پاکسازی کنید. با باز کردن چاکراهای بدن قدرت درونی شما چند برابر خواهد شد.

خطرات باز نشدن چاکراه
پس با پاکسازی و باز کردن آنها می توانید از شر بسیاری از مشکلات و بیماریها راحت شوید، بهتر نفس بکشید، سیستم ایمنی تان پر قدرت می شود. در برابر ویروس ها و میکروب ها ایمن شوید. متوجه شده اند کسانیکه چاکراها باز دارند بیماری در آنها به شدت کاهش پیدا میکند.

چگونه چاکرای کف دست را فعال کنیم؟

درچاکرا درمانی چکاوک, چاکراها روش های اختصاصی برای فعال کردن چاکرای کف دست دران قرار گرفته است. با باز کردن چاکرای کف دست شما قدرت درمانگری پیدا میکنید و میتوانید بیماری های دیگران را با استفاده از چاکراها کف دست بهبود بخشید.

انواع طالع بینی

انجام انواع فال،طالع بینی،پیشگویی، تک نیت، سرکتاب ،دعا و طلسم نویسی

با تعیین وقت قبلی توسط استاد چکاوک

انواع طالع بینی

تک نیت رایگان در تلگرام