فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

چشم سوم چیست؟

چشم سوم چیست؟
چشم سوم چیست؟

چشم سوم چیست؟ | همه‌ی آدم‌‌ها چشم سوم یا چشم درون دارند که به آن‌ها توانایی می دهد چیزهایی را ورای دید اصلی‌شان درک کنند. آجنا یا چشم سوم بعضی آدم‌ها ضعیف و بسته و برای بعضی دیگر قوی و باز است.

چشم سوم چیست؟

چشم سوم توانایی دیدن چیزهایی است که احتمال دارد در آینده اتفاق بیفتند؛ به عبارتی توانایی دیدن چیزهای نهفته و نادیدنی است.

همه‌ی آدم‌ها به چشم سوم خود دسترسی دارند. به عنوان مثال، وقتی بر اساس ظن و گمانی که دارید عمل می‌کنید، در واقع از چشم سوم‌تان استفاده کرده‌اید. اما این فقط شروع ماجرا است. چشم سوم‌ یک حس است، حسی که می‌توانید آن را پرورش دهید؛ حسی که می‌تواند ناب‌تر و دقیق‌تر از یک ظن و گمان ساده باشد.

چشم سوم با اسامی دیگری نظیر چشم معرفت، چشم بصیرت، چشم دل، چشم درون، تیسراتیل و آجنا نیز شناخته می‌شود. قبل از هر چیزی باید بدانیم که چشم سوم چیست و چه کاربردی دارد.

چشم سوم (که به آن چشم ذهن یا چشم داخلی نیز گفته می‌شود) یک مفهوم عرفانی و باطنی از یک چشم نامرئی است.

فال چکاوک

آجنا به عنوان “اقتدار” یا “فرمان” یا “درک” ترجمه می شود و چشم شهود و عقل به حساب می آید. عضو مرتبط با آن مغز است. وقتی چیزی در چشم ذهن یا در خواب مشاهده می شود ، توسط آجنا دیده می شود. این پل ارتباطی است که معلمان را با شاگردان پیوند می دهد و در عین حال امکان برقراری ارتباط ذهن بین دو نفر را فراهم می کند.

چشم سوم در فرهنگ باستانی هند، آجنا یا چاکرای سوم خوانده می‌شود که ششمین چاکرای اصلی در بدن، بر طبق آئین هندو است. آجنا به ادعای آیین هندو قسمتی از مغز است که می‌توان از طریق فعالیت‌هایی مانند مدیتیشن، یوگا و سایر فعالیت‌های روانی آن را قوی‌تر ساخت؛ همان‌طور که یک عضله را می‌توان قوی‌تر ساخت.

چشم سوم چیست؟ | محل قرار گیری چشم سوم

در آئین هندو این چاکرا، نشان‌دهنده ذهن ناخودآگاه است و ارتباط مستقیمی با «برهمن» دارد. درحالی که یک انسان با دو چشم قادر است دنیای فیزیکی را ببیند، به عقیده پیروان هندوئیسم چشم سوم، قدرت دیدن آینده را هم به انسان می‌دهد. این گروه معتقدند که چاکرای چشم سوم به بینش انسان‌ها متصل است و به آن‌ها توانایی ارتباط با دنیا را می‌دهد و کمک می‌کند که از گذشته و آینده پیام دریافت کنند.

محل قرار گیری چشم سوم

چاکرای آجنا در مرکز پیشانی بین ابروها قرار دارد. این بخش فیزیکی از بدن نیست بلکه بخشی از سیستم پرانیک محسوب می شود. این محل از نظر هندو ها مقدس است که برای ایجاد احترام به آن ، از یک بیندی ( خال هندو) استفاده می کنند. محل چاکرای آجنا با غده کاجی مغز مطابقت دارد.

کاربرد‌های چشم سوم

همان طور که گفته شده، چشم سوم یا آجنا پلی ارتباطی بین ضمیر خودآگاه و ضمیر نا خودآگاه، مغز و ذهن و فیزیک و متافیزیک می‌باشد. چشم سوم شاه راهی برای رفتن به فراسوی مکان و زمان می‌باشد. یعنی اینکه زمانی که جسم ما در لحظه حال است نمی‌تواند همزمان در گذشته و یا آینده هم حضور داشته باشد و یا لحظه‌ای که در یک مکان است نمی‌تواند در همان لحظه در یک مکان دیگر نیز حضور داشته باشد. اما این وضعیت در مورد کالبد متافیزکی انسان صدق نمی‌کند.

پس در واقع با چشم سوم می‌توان به تمام مکان‌ها و زمان‌های عالم مادی و ماورایی سفر کرد. به عبارت دیگر چشم سوم دریچه ورود انسان به دنیای معنویت است. چشم سوم همچنین ابزاری برای تله پاتی می‌باشد. تله پاتی یعنی دور آگاهی و ایجاد ارتباط از طریق افکار بدون استفاده از حواس پنجگانه و فعل و انفعالات فیزیکی. اگر چشم سوم فعال باشد می‌توان از طریق تله پاتی ارتباط برقرار کرد. مثل احساسی که از بین عشاق واقعی وجود دارد و ممکن است از فرسنگ‌ها دورتر با هم در ارتباط باشند و این دلیلی به جز امواج مغزی هماهنگ و یکسان در آن‌ها نیست که عاملش عشق است.

چشم سوم چیست؟

چشم سوم چیست؟ | آجنا چیست

با این توضیحات شما می‌توانید برای هر شخصی پیام بفرستید. البته باید بتوانید بر روی چشم سوم خود تمرکز کنید و در این هنگام تصویر شخص مورد نظر را در ذهن خود تجسم کنید و با تجسم خلاق خود او را در حال دریافت پیام ببینید. چشم سوم کانال ارتباطی با ضمیر ناخودآگاه و مرکز نیروی درونی ماست، به همین علت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ضمیر ناخودآگاه عاملی است که می‌تواند ما را به اهداف مان برساند و با برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه می‌توان به تمام خواسته‌ها دست پیدا کرد. از طریق چشم سوم می‌توان با خود برتر ارتباط برقرار کرد. قدرت ذهن، خرد، عقل، درک شهودی و بصیرت در چشم سوم نهفته است.

فال چکاوک

نشانه‌های فعال شدن چشم سوم

۱. عادات غذایی تغییر می‌کند:

یکی از علائم فعال شدن غده‌ی صنوبری و باز شدن چشم سوم، تغییر در الگو‌های غذایی است. شما اکنون از آنچه که می‌خورید آگاهی بیشتری خواهید داشت. به گیاهخواری گرایش پیدا می‌کنید و برای تغذیه تان ارزش بسیاری قائل خواهید بود. شما تمایل پیدا می‌کنید که تنها به مصرف چیزی بپردازید که برای بدن و ذهن شما فایده در بر خواهد داشت.

۲. ایجاد احساس سردرد:

باز شدن چشم سوم ممکن است با سردرد همراه باشد و این امر به ویژه برای کسانی که اولین بار با این موضوع برخورد می‌کنند، نمود بیشتری دارد.

۳. حساس شدن به نور:

وقتی چشم سوم انسان باز باشد قادر خواهید بود که رنگ‌ها و اشیاء را با وضوح و حساسیت بیشتری ببینید و همین امر سبب می‌شود چشمان شما به نور حساس شود.

۴. ارتباط با همه چیز و همه کس:

فعال سازی غده‌ی صنوبری و باز شدن چشم سوم، به شما توانایی برقراری ارتباط با همه چیز و همه کس را خواهد داد. تله پاتی برای شما محقق می‌شود و این غده به شما یک هدیه‌ی روحی بی نظیر را پیش کش می‌کند.

چشم سوم | آجنا

۵. همه چیز تبدیل به انرژی می‌شود:

شما هر چیزی را در عالم هستی به عنوان انرژی تشخیص خواهید داد و شناسایی خواهید کرد. شما می‌توانید مشاهده کنید که انرژی در اطراف شما به حرکت در می‌آید و کل گیتی را علامت گذاری می‌کند. این، باعث ایجاد آگاهی جمعی درون شما خواهد شد.

۶. احساس یکی بودن با طبیعت:

با اضافه کردن فرکانس‌های بیشتر به روح خودتان در هنگام فعال سازی غده‌ی صنوبری و باز شدن چشم سوم، قادر خواهید بود تا با نیرو‌های بیشتری از طبیعت همگام سازی شوید و طبیعت را با خود پیوند بزنید.

چشم سوم چیست؟

۷. عمیق‌تر شدن درک و احساسات:

همه چیز زنده‌تر به نظر می‌رسد، حتی هوایی که در اطراف شما جریان دارد. شما می‌توایند احساس کنید که این هوا شما را لمس می‌کند، به نوازش شما می‌پردازد و یا حتی با شما ارتباط برقرار می‌کند. هر احساس و درکی بار‌ها قدرتمندتر از گذشته قابل درک خواهد بود و زندگی بسیار لذت بخش‌تر می‌گردد.

۸. احساس نیاز به تغییر در مسیر زندگی:

در طول زمان فعال سازی غده‌ی صنوبری و باز شدن چشم سوم ممکن است یک تمایل قوی برای تغییر شغل و حرفه تان، روابط، عادت‌ها و مسیر زندگی گذشته در شما بوجود آید.

۹. آگاهی از مسیر آینده:

اکنون دیگر هدف و افسانه شخصی خود را به خوبی می‌شناسید و به همین دلیل است که دیگر نیازی به پیگیری کار‌های نامناسب ندارید.

۱۰. بالا رفتن قوه ادارک:

اکنون شما به سطح بالاتری از ادراک دست پیدا کرده اید و همه‌ی آن چیز‌هایی که در گذشته هوش و حواستان را تیره و تار می‌کردند دیگر وجود نخواهند داشت. اکنون شما قادرید تا نمایی فراتر از ماتریالیسم و ماده را مشاهده کنید.

چشم سوم چیست؟ | نشانه فعال بودن چشم سوم

۱۱. آشکار شدن قدرت‌های درونی:

قدرت‌های درونی تان بروز پیدا می‌کنند و شما را قادر به انجام اعمال و وظایفی خواهند کرد که در زندگی گذشته تان فقط رویای آن‌ها را می‌دیده اید.

۱۲. افزایش ظرفیت‌های ذهنی:

افق‌های ذهنی شما گسترش می‌یابد و توانایی استثنایی‌ برای تمرکز پیدا خواهید کرد و هر چیزی که ذهن شما را تیره و تار می‌کند، از بین خواهد رفت. شما در مورد آنچه که می‌خواهید و در مورد احساس هایتان، روشن خواهید شد. احساسات و عقایدتان دیگر شما را در دو راهی قرار نمی‌دهند.

چشم سوم چیست؟

۱۳. افزایش قدرت شهود:

قدرت شهود شما به طرز قابل توجهی افزایش خواهد یافت. قبلا سیگنال ضعیفی از درونتان دریافت می‌کردید. شما نمی‌توانستید این سیگنال‌ها را تفسیر کنید، و به جای این که شما را به سوی سرنوشت تان هدایت کنند موجبات گمراهی شما را فراهم می‌کردند. اما هنگامی که چشم سوم شما باز می‌شود، بدن شما در مسیر بسیار بهتری با روحتان هماهنگی پیدا خواهد کرد. حالا می‌توانید ترس را پیش بینی کنید و با دقت بسیار شگفت انگیزی آینده را پیش گویی کنید.

چشم سوم

۱۴. ذهن مردم را می‌خوانید:

در گذشته شما قادر بودید فقط ظاهر آدم‌ها را ببینید، اما الان می‌توانید به صورت باطنی نیز افراد را مشاهده کنید و افرادی که به ظاهر خوب و با ایمان هستند را شناسایی کرده و نقاب آنان را بردارید. حتی می‌توانید قبل از اینکه کسی از شما سوالی کند، جواب آن را حدس بزنید و او را به حیرت آورید!

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

تک نیت رایگان در تلگرام