فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند
طالع بینی ازدواج متولدین اسفند

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند | جهت اطلاع از طالع بینی ازدواج متولدین اسفند و خصوصیات متولدین این ماه در ادامه این مطلب از فال چکاوک با ما همراه باشید.

مرد متولد اسفند

مرد متولد اسفند ماه به هیچ عنوان حد وسط ندارد یا منفی كامل یا مثبت كامل است.

اگر می‌خواهید همسر مرد متولد اسفند شوید از او زیاد انتقاد نكنید، از كم كاری و خونسردی او نرنجید و حتما هفته‌ای چند به او بگویید كه دوستش دارید.

اگر مرد متولد اسفندی بر سر راه شما قرار دارد این احتمال است كه روزی هر دو دارای یک نام خانوادگی شوید.

سخت مراقب باشید، زیرا در صورت وقوع یک چنین رویدادی برای شما حد وسط وجود نخواهد داشت یا آینده‌ای بسیار درخشان خواهید داشت و یا به كلی آن را در هم خواهید ریخت.

قبل از آنكه تصمیم نهایی خود را اتخاذ كنید، بهتر است اطمینان پیدا كنید كه او قادر به درک و بهره برداری از موقعیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مناسب زندگی خود می‌باشد یا نه؟

اگر او را قادر به انجام یک چنین كاری دیدید، می‌توانید مطمئن باشید كه به قول معروف نانتان در روغن خواهد بود و شما یكی از خوشبخت ترین زنان روزگار خواهید شد.

چرا که همسری نصیب شما می‌شود كه از ثروت و شهرت چیزی كم نخواهد داشت.

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند
طالع بینی ازدواج متولدین اسفند

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند

منش زندگی او چنان است كه به طور مرتب رو در روی موقعیت‌های بی‌نظیر قرار می‌گیرد و اینجاست كه باید قاطعانه تصمیم بگیرد و با تصمیمی راسخ بر روی تمام رویاهایی كه مانع پیشرفت و موفقیت او می‌گردند خط بطلان بكشد اما اشكال كار در این است كه برخی از متولدین این ماه اصلا قادر به تشخیص موقعیت‌های مناسب نمی‌باشند.

بعید نیست مرد متولد اسفندی كه شما می‌شناسید از این گروه باشد.

از سوی دیگر باید با صراحت گفت كه اگر او مثلا تا سن ۳۰ سالگی نتوانسته باشد بار خود را ببندد. و از موقعیت‌های مناسب زندگی بهره گیری لازم را كرده باشد، بعید به نظر می‌رسد كه آینده درخشانی در پیش داشته باشد.

وقتی می‌گویم كه آینده درخشانی نخواهد داشت منظورم آینده خانوادگی اوست كه شامل حال شما، فرزندان شما و زندگی شما می‌گردد. در حالی كه ممكن است از نظر خصوصی وضع رضایت بخشی داشته باشید.

بسیاری از متولدین اسفند كه قدرت ریسک كردن را ندارند، از صمیم قلب به آنچه دارند، دلخوش و راضی می‌شوند بدون اینكه توجه داشته باشند كه همسر و فرزندان ایشان ممكن است اصلا راضی نباشند.

در یک چنین مواردی او حداكثر رضایت خاطر را از رویاهای طلایی خویش به دست می‌آورد و یک لقمه نان و پنیر را برای زنده ماندن كافی می‌داند.

فال چکاوک

زن متولد اسفند

زن متولد اسفند در بهار مانند پرندگان سرشار از عشق و هیجان است. در تابستان لباس کوتاه را فراموش نمی‌کند. در پاییز با اشتیاق تمام در کنار شما به تماشای مسابقه فوتبال( که ممکن است هیچ چیز از آن نداند) می‌نشیند و در حالی که دست خود را برای گرم کردن به داخل جیب کت شما کرده است. مرتبا راجع به جریان بازی از شما سئوالاتی می‌کند.

و زمستان بسان یک دختر شاد و جذاب لباس اسپورت می‌پوشد و به این ترتیب در یکایک دقایق زندگی لحظه‌ای با ظرافت‌ها و جذابیت‌های زنانه فاصله پیدا نمی‌کند. بی‌جهت نیست که گفته‌اند زن متولد اسفند کندو است و مردها هم زنبور عسل این کندو هستند. ناراحت ترین مرد در جوار زن متولد اسفند احساس آرامش می‌کنند.

پس از چند دقیقه گفت و گو مرد آشکارا درک می‌کند که به علت اشتباهات خود مورد سرزنش او قرار نمی‌‌‌گیرد و مشکلاتی را که با آن‌ها مواجه می‌باشد، ناجیز و غیر قابل بحث می‌شمارد.

از آن گذشته زن متولد اسفند همیشه ایمان راسخ دارد که شکست‌های مرد زندگی او به علت ندانم کاری‌های دیگران است.

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند

او هرگز شوهر خود را مجبور نمی‌کند که قدم‌های سریع‌تری در زندگی بردارد، موقعیت اجتماعی این مرد هر چه که باشد، برای او کافی و حتی بهترین است.

پس از ازدواج ممکن است قدری به جان شما نق بزند، این نق زدن‌ها گاهی حالت گوشه و کنایه هم پیدا می‌کند،‌ در حالی که شما هرگز نمی‌توانید از خود عکس العملی نشان بدهید زیرا جذابیت زن متولد اسفند حربه‌ای نیست که مرد بتواند در مقابل آن مقاومت کند.

به علاوه فرض کنیم( آن هم بر فرض محال) که از کوره در رفتید و اوقات تلخی به راه انداختید، خیال می‌کنید چه خواهد شد؟

با نرمش خاص خود را در زیر چتر حمایت شما قرار خواهد داد و لحظه‌ای با کمال تعجب مشاهده خواهید کرد. که حریف با شما در یک جبهه قرار گرفته است و شما بر علیه موجودی که دیگر وجود خارجی ندارد و نمی‌دانید کیست و کجاست، دارید می‌جنگید.

طبیعی است با برخوداری از یک چنین ظرافت‌های زنانه‌ای و با توجه به ضعفی که مردها در مقابل آن دارند، زن متولد اسفند به راحتی می‌تواند نقاط ضعف و معایب خویش را ازچشم مرد زندگی خود بپوشاند.

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند
طالع بینی ازدواج متولدین اسفند

فال چکاوک

خصوصیات اخلاقی مرد متولد اسفند

مرد متولد اسفند ممكن است واجد همه آن چیزهایی باشد كه شما خواهان آن هستید باشد و یا برعكس فاقد همه آن‌ها باشد.

مرد متولد اسفند آدم ضعیف النفسی نیست و عیب كار فقط در این است. كه گاهی چشمک‌های یک ستاره آنقدر نظر او را به خود جلب می‌كند كه متوجه طلوع خورشید نمی‌گردد.

طبیعی است كه تمام متولدین این برج این چنین رویایی نیستند اما یقین داشته باشید كه اكثرا اینطورند.

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند

خصوصیات اخلاقی زن متولد اسفند

جذابیت جزء وجود دختری است که در ماه اسفند متولد شده است. و پی‌بردن به آن هم نیازی به خواندن کتب و مقالات ستاره شناسی ندارد.

به موازات این جذابیت نقاط ضعفی نیز در وی وجود دارد. اما آنچه که در بدو امر نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد، ظرافت و حالت زنانه غیر انکار اوست.

دختر متولد اسفند از سنین میانسالی به بعد با تمام وجود خویش خواهان آن می‌گردد. که سر ظریف خویش را روی شانه‌های پهن و قدرتمند مردی قرار بدهد و در پناه وی احساس کند که مورد حمایت قرار می‌گیرد. و موانع و مشکلاتی که بر سر راه وی قرار می‌گیرند، یکی پس از دیگری به وسیله مرد محبوب خود از میان برداشته می‌شود.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

×

ارتباط با منشی استاد چکاوک

× ارسال پیام به منشی استاد چکاوک
تک نیت رایگان در تلگرام