فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

طالع بینی ازدواج متولدین دی

طالع بینی ازدواج متولدین دی
طالع بینی ازدواج متولدین دی

طالع بینی ازدواج متولدین دی | جهت اطلاع از طالع بینی ازدواج متولدین دی و خصوصیات متولدین این ماه در ادامه این مطلب از فال چکاوک با ما همراه باشید.

مرد متولد دی

اگر بتوانید پا به خلوت درون یک مرد متولد دی بگذارید، با کمال تعجب در نهاد او موجودی می‌بینید سرشار از شادی و نشاط، و دستخوش رؤیاهای طلایی و آرزومند دستیابی به بی‌قیدی و آزادی‌های بی‌حد و حصر که همه این تمایلات و آرزوها به طور سربسته در وجود او مخفی مانده و به ندرت عرض وجود می‌کند.

طالع بینی ازدواج متولدین دی

طالع بینی ازدواج متولدین دی
طالع بینی ازدواج متولدین دی

در هفته‌ها و حتی ماه‌های اول آشنایی خود با یک مرد متولد دی این توهم به شما دست می‌دهد که رسیدن به منصب عالی را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌دهد و اگر از وی پرسیده شود که بین شما ( عشق ) و یک مقام برجسته باید یکی را انتخاب کند بدون کوچکترین تردید مقام را انتخاب خواهد کرد، اما اگر فقط قدری حوصله به خرج بدهید،‌ خواهید دید که قضاوت شما تا چه حد اشتباه آمیز بوده است و در سینه او چه قلب گرم و عاشق پیشه‌ای در حال تپیدن است. پس از پی بردن به حقیقت امر بهتر است به آنچه که دستگیرتان شده اکتفا کنید.

به عبارت دیگر هرگز انتظار نداشته باشید که گفتار و رفتار وی نشان دهنده این انتخاب درونی باشد زیرا مرد متولد دی کمتر به عشق خود اعتراف می‌کند. در حقیقت سیاره زحل با قدرت خود هرگز اجازه نخواهد داد که اعترافات صادقانه بر زبان متولد دی ماه ظاهر بشود و اندیشه‌ها و تمایلات باطنی او آشکار گردد.

فال چکاوک

مرد متولد دی چنین وانمود می‌کند که اصلا نیازی به تعریف و تمجید ندارد و حتی به هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم به شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش می‌گردد، اما حقیقت این است که او با تمام وجود خواهان آن است که مرتبا به وی بگویید که چه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی است. مرد متولد دی جاه و مقام را به ثروت ترجیح می‌دهد و قلبا مایل است مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند ولی گمنام. حتی ثروت برای او وسیله کسب قدرت و شهرت است.

طالع بینی ازدواج متولدین دی

زن متولد دی

زنان متولد دی ماه افرادی با سلیقه، جذاب، عاقل و هوشیار هستند. آن‌ها معمولا افرادی باحیا، خوش رو، خوش بیان، اجتماعی و باادب هستند. آن‌ها می‌توانند خود را با هر شغلی تطبیق دهند؛ می‌توانند مسئول یک فروشگاه، رهبر یک موسسه، فروشنده بوتیک، معلم و یا زنی خانه دار باشند. و همچنین زنانی پر از شوق و اشتیاق زندگی و علاقمند به جلب توجه هستند.

 جلب رضایت اطرافیان برایشان بسیار مهم است و در صورتی که نتوانند جلب توجه دیگران را به خود جلب کنند سخت غمگین می‌شوند. مهربانی یکی از ویژگی‌های بارز زنان دی ماهی است. آن‌ها عاشق زندگی هستند و سعی می‌کنند همیشه ظاهر خود را حفظ کنند و حتی اگر وضع مالی خوبی نداشته باشند اجازه نمی‌دهند کسی متوجه این موضوع شود. آن‌ها معمولا افراد هنرمندی هستند و منزلشان همیشه از تمیزی برق می‌زند. از ویژگی‌های منفی زنان دی ماهی می‌توان کم طاقتی، لجاجت و بی حوصلگی را نام برد. آن‌ها دلباخته فرزندان خود هستند و دلسوزانه وظایف مادرانه خود را انجام می‌دهند.

فال چکاوک

معمولا افراد جاه طلبی هستند و دوست دارند در محل کار خود شاخص باشند. آن‌ها به معنای واقعی شریک زندگی هستند و در زمان مشکلات با تمام وجود به کمک همسرشان می‌شتابند و بار خانواده را به دوش می‌کشند. برخلاف ظاهر آرامشان بسیار احساساتی و از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و بانزاکت هستند. آن‌ها معمولا زنانی جذاب و زیبا هستند و همیشه از اینکه شوهرشان زن زیبای دیگری را به آن‌ها ترجیح دهد واهمه دارند. زنان دی ماهی افراد مهربانی هستند و به نیازمندان کمک می‌کنند.

برخی از زنان متولد دی به شاعری، نقاشی و آهنگسازی روی می‌آورند تا از این راه کسب شهرت بکنند. علاقه این زن به پیشرفت و جاه طلبی خیلی زود جلب توجه می‌کند، همیشه سعی دارد یک پله از مکانی که در آن قرار دارد، بالاتر برود تا سرانجام به هدف نهایی برسد، اما در این کار هرگز خودنمایی نمی‌کند و جار و جنجال به راه نمی‌اندازد، در کمال آرامی و بدون سر و صدا قدم به قدم هدف خود را تعقیب می‌کند و به قول معروف آهسته اما پیوسته می‌رود.

امید است این توهم به شما دست نداده باشد که او همه چیز را فدای جاه طلبی و شهرت پرستی می‌کند. اگر در طی روزها و ماه‌های قبل از ازدواج بتوانید او را تا حدی مطمئن سازید که پس از گفتن بله در منزل از اختیارات تام برخوردار خواهد بود و شما هم مردی هستید که آینده درخشانی دارید، آن وقت خواهید دید که چطور حاضر می‌شود با کمترین شرایط کم پای سفره عقد بنشیند.

طالع بینی ازدواج متولدین دی
طالع بینی ازدواج متولدین دی

طالع بینی ازدواج متولدین دی

خصوصیات اخلاقی مرد متولد دی

قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد، و در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر از ویژگی‌های مهم مرد متولد دی ماه است. پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز، او مقام را به ثروت ترجیح می‌دهد. مرد متولد دی دیواری به ظاهر غیر‌قابل عبور به دور خود می‌کشد، او در عین حال تا حدی خشن و بسیار مصمم است.

خصوصیات اخلاقی زن متولد دی

زن متولد دی با نظم و اراده خاص خود می‌تواند رهبری احزاب و مؤسسات خیریه را بدست آورد. از لحاظ شغلی با هر کاری قابل تطبیق است.

در منزل هم ممکن است همکار و مشوق صمیمی شوهرش یا مطیع بی‌چون و چرای او باشد، به این ترتیب صدور یک حکم کلی درباره چنین موجود متنوعی واقعا غیر ممکن است، اما در عوض یک اصل درباره او مسلم است و ان این است که در هر لباسی ومصدر هر کاری که باشد، بر اعمال و رفتار خود کاملا مسلط می‌باشد.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@


×

ارتباط با منشی استاد چکاوک

× ارسال پیام به منشی استاد چکاوک
تک نیت رایگان در تلگرام