فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

طالع بینی و خصوصیات متولدین شهریور

طالع بینی و خصوصیات متولدین شهریور
طالع بینی و خصوصیات متولدین شهریور

طالع بینی و خصوصیات متولدین شهریور | در این این مقاله از فال چکاوک طالع بینی و مشخصات و خصوصیات اخلاقی متولدین شهریور‌ماه را برایتان آماده کرده‌ایم با ما همراه باشید.

طالع بینی و خصوصیات متولدین شهریور

مشخصات کلی متولدین زن و مرد شهریور ماه:

اهل اعتدال و میانه روی؛ کمک رسان؛ اهل انتقاد؛ معتمد؛ وفادار؛ با ایمان؛ رام نشدنی؛ بی‌ریا و بی‌تزویر؛ خوش قلب؛ چشم و گوش بسته؛ با شرم و حیا؛ ثابت قدم؛ مورد حسد قرار می‌گیرد؛ دور از جرّ و بحث؛ گول زرق و برق را نمی‌خورد؛ فرشته خو؛ خیلی درس‌خوان؛ چابک؛ خیال پرداز؛ دارای ذائقه قوی؛ حسّاس؛ شاد و سر حال؛ دقیق؛ وظیفه شناس؛ خوش هیکل و خوش تیپ؛ سالم و تندرست؛ اهل سازش؛ سود جو؛ خجول؛ بد پیله؛ واقعاْ ساعی و کوشا؛ سرمایه‌دار؛ کمال گرا؛ صبور و آرام؛ عاشق سلامت خود؛ متّکی به نفس؛ خونسرد و خوددار؛ عاشق کامپیوتر؛ روشنفکر و دانشمند؛ قابل انعطاف؛ وسواسی؛ پر انرژی؛ مبتکر؛ با انضباط و مستقل؛ کاردان و لایق؛ نکته سنج؛ خود کفا؛ پر توقّع؛ اهل همدردی؛ زود رنج؛ قاطع؛ دور اندیش؛ خرده گیر و خورده بین.

طالع بینی و خصوصیات متولدین شهریور
طالع بینی و خصوصیات متولدین شهریور

طالع بینی متولدین شهریور؛ مرد متولد شهریور:


آتش عشق این مرد بسیار کم شعله اما جاودانه و با حرارت است. مجموعه‌ای است از کمال و هوش و ثبات قدم. بر انگیختن احساساتش کار دشواری است. او می‌تواند سال‌های سال بدون اینکه قلبش برای کسی بتپد زندگی کند. به کوچک‌ترین چیز‌متنهائی که مورد علاقه همسرش است فکر می‌کند و به آنها اهمیت میدهد.

در ادامه طالع بینی متولدین مرد شهریور ماه خواهید خواند:

مردان شهریوری صبر و تحمل زیادی در عشق دارند. آن‌ها اگر کسی را مناسب خودشان تشخیص بدهند تا سالیان سال به پایش می‌نشینند و از هیچ فداکاری‌ای در این مسیر دریغ نمی‌کنند. آن‌ها در تحمل دردهای جسمی و روحی هم سرآمد هستند به شرط آنکه حمایت شما را احساس کنند.

فال چکاوک

طالع بینی متولدین شهریور ؛ زن متولد شهریور:


بسیار احساساتی، بی‌ریا و تزویر، خوش قلب، خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده، در مناسبات خود با او سعی کنید از جر و بحث پرهیز نمائید.در هیچ کاری زیادهروی نمی‌کند و خوب می‌تواند از خود مراقبت کند.در مقابل اقرار به گناهان خویش سرسختی عجیبی نشان می‌دهد.

در ادامه طالع بینی متولدین زن شهریور ماه خواهید خواند:

این زنان بهتر است مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشکل نشوند. در عین حال هرگاه غمگین شوند و یا با مشکلی مواجه گردند، بهتر است ذکر خدا بگویند تا از غم و مشکلات رهایی یابند. این زنان در روی یکی از اعضاء بدن، نشانی دارند که آنان را نزد دیگران عزیز می‌‎کند .

طالع بینی و خصوصیات متولدین شهریور

رفتار زنان شهریور ماهی:


این زنان از منظر عشق قلبشان خیلی گرمتر از آن است که به ظاهر نشان می‌دهد. به همین خاطر اگر از او عشق پرشوری نمی‌بینید دلیلی بر بی احساسی او نیست. پس به خاطر داشته باشید که از روی ظاهر رفتار او با خود و دیگران زود قضاوت نکنید. احساسات عاشقانه او مانند آتش زیر خاکستری است که هر آن امکان دارد که خاکسترش کنار برود و شما را شگفت‌زده کند.

اگر در برخی مواقع رفتار زن شهریور ماهی انتقاد آمیز باشد، راه چاره‌ای هم برایتان دارد و به عبارت دیگر انتقاد او را به حساب عیب جویی نگذارید. بعد از گذشت یک یا دوسال از زندگی مشترک با او متوجه خواهید شد که زنی بسیار دقیق و با هوش است و اگر چیزی یا کسی باعث ناراحتی او نشود خیلی شاد و سر زنده و مجلس آراست.

برخی از شهریوری‌ها به سلامتی خود خیلی اهمیت می‌دهند و امکان دارد که ورزشکاری غیر حرفه‌ای یا حرفه‌ای باشند، پس لوازم ورزشی و گرمکن از علایق آن‌ها به شمار می‌رود و شما می‌توانید با خرید آن‌ها خوشحالشان کنید. بعضی از متولدین این ماه، روحیه‌ای خلاق دارند و همیشه ایده‌های هنری گوناگونی دارند. وسایل نقاشی و الگوهای طراحی و گرافیکی از دیگر لوازم مورد علاقه این گروه است. جالب است بدانید یکی دیگر از علایق بانوی شهریوری بازی‌های فکری است، آن‌ها به وسایل ساده بیش از هر چیزی علاقه مند هستند.

طالع بینی و خصوصیات متولدین شهریور
طالع بینی و خصوصیات متولدین شهریور

ویژگی رفتاری مردان شهریور ماهی:


مردان شهریوری (mahe shahrivar) مانند سایر متولدین نیاز به تغییر، دگرگونی و تحول دارند. این افراد برخی اوقات نظر خود را طوری عوض می‌کنند که شما احساس می‌کنید قصد اذیت کردنتان را دارد. مردان شهریوری در ابراز احساسات کمی ضعیف عمل می‌کنند و معمولا پدر خوبی برای فرزند خود نیستند. برای این مردان بسیار دشوار است که خودمانی رفتار کنند. در عین حال این مردان، پدرانی منضبط هستند و فرزندان در صورتی که حرف شنوی نداشته باشند، بسیار عصبانی خواهند شد. پدر شهریوری گاهی فراموش می‌كند كه او مدیر مدرسه نیست یا حتی اگر باشد، خانه مدرسه نیست. او باید بفهمد كه تعلیم و تربیت همه چیز نیست و عاطفه و محبت مهم‌تر است. در هر مرحله‌ای از زندگی كه این نكته را بفهمد و به درستی رفتار كند، مردی خشنود و با احساس خواهد بود.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فـال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

تک نیت رایگان در تلگرام