فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

ماهی در فال قهوه

ماهی در فال قهوه
ماهی در فال قهوه

ماهی در فال قهوه | مشاهده ماهی در فال قهوه بسیار مرسوم است. نقش ماهی در فال قهوه به طور کلی نشان دهنده تغییر، سلامتی، هشیاری بیشتر، خلاقیت، باروری، ارتقا محدودیت‌ها و خوش شانسی است.

فال چکاوک

فال قهوه

دانستن در مورد آینده و اتفاقات پیش رو جذاب‌ترین رویداد در طول تاریخ برای بشر بوده و خواهد بود.

فال قهوه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار ساله است زیر شاخه علم پنهان شناسی (نهان شناسی) می‌باشد.

می‌توان گفت فال قهوه همواره از پر رونق ترین موارد طالع بینی بوده و است و این اشتیاق با گسترش روزانه مصرف قهوه در جهان روز به روز در حال بیشتر شدن است.

می‌توان گفت علاوه بر اینکه یک شغل برای گروه خاصی از افراداست. در خیلی از محافل دوستانه و کافی شاپ گرفتن فال قهوه به عنوان سرگرمی و می‌توان گفت به عنوان هنر در حال رشد می‌باشد.

ماهی در فال قهوه

ماهی در فال قهوه
ماهی در فال قهوه

پیدایش اولین فالگیران قهوه در جهان

رد تاریخی ما اگرچه از شرق دور و چشم بادامی‌ها شروع شد. در نهایت آن چیزی که امروزه به عنوان فال قهوه و نحوه گرفتن آن می‌شناسیم. پیشینه‌اش به اروپا و افتخارش به چشم آبی‌ها می‌رسد.

داستان از این قرار است که امپراطوری عثمانی جنگ‌های زیادی در قرون ۱۶ و ۱۷ میلادی با اروپا از جمله کشور اتریش داشت. در این بین سربازان و فرماندهان عثمانی از آنجایی که به یک ماده انرژی زا احتیاج داشتند و سال ها بود که قهوه را به عنوان ماده‌ای نشاط آور و انرژی‌زا می‌شناختند، در هر سرزمینی که برای نبرد می‌رفتند، همیشه هزاران کیلو قهوه جزئی از آذوغ‌شان بود.

زمانی هم که به اروپا یورش بردند، این دانه‌های شگفت انگیز را همراه داشتند. اما از بخت بد آن‌ها و البته از خوشبختی اروپاییان، در محاصره شهر وین شکست خوردند و مجبور به عقب نشینی شدند. در همین حین هم پانصد گونی قهوه را در این شهر جا گذاشتند تا نصیب یک تاجر لهستانی شود و نخستین قهوه خانه اروپا را با آن‌ها تاسیس کند.

دیری نگذشت که قهوه به نوشیدنی طبقه‌ متوسط اروپا تبدیل شد و تعداد زیادی قهوه خانه در اروپا به راه افتاد. اصطلاح باریستا، به معنای فردی که بتواند نوشیدنی‌های مختلفی از قهوه تهیه کند و در این کار استاد باشد نیز در همین دوران بر سر زبان‌ها افتاد.

اینجا بود که نخستین فالگیران قهوه به صورت رسمی کارشان را شروع کردند. این افراد که عمدتا خانم بودند و به Cup Women شهرت داشتند، کار خود را در پاریس شروع کردند و سپس آن را در آلمان گسترش دادند.

فال قهوه چیست و چگونه انجام می‌شود؟

فال قهوه معمولاً با قهوه ترک انجام می‌گیرد. در قهوه ترک از پودر قهوه آسیاب شده ریز استفاده می‌شود که بطور کامل در آب جوش حل نمی‌شود. تفاله‌های آن در ته فنجان باقی می‌ماند طالع بینی با تفسیر این تفاله‌ها انجام می‌شود.

دقت به این نکته ضروری است در بیشتر محافل فال قهوه به دلیل تعداد بالای متقاضیان دیگر زمانی برای تهیه قهوه ترک نمی‌گذارند.

ابتدا مقداری از قهوه داخل فنجان را می‌نوشند و سپس نعلبکی را بروی فنجان می‌گذارندو سپس با آداب خاصی در جهت عقربه‌های ساعت و به سمت قلب خود بر می‌گردانند. بعد فالگیر به تفسیر اشکال داخل فنجان می‌پردازد.

در واقع اشکال داخل فنجان حاصل تصویر سازی ذهنی فالگیر می‌باشد و با تصویر سازی آن‌ها بصورت صور فلکی، اجسام، حیوانات و … ابتدا با بیان تک تک این اشکال و تفسیرشان شروع به ارتباط آن‌ها به یکدیگر می‌کند.

چه کسانی فال قهوه می گیرند؟

متقاضیان فال قهوه معمولا افرادی هستند با اعتماد بنفس پایین، حساس، نا امید و دارای مشکلات و دغدغه‌های ذهنی که هرکاری برای حل شدن مشکلاتشان انجام می‌دهند. شنیدن حرف‌ها و تفاسیر فالگیر که معمولا خوب است به آن‌ها امید و انگیزه می‌دهد و سپس این حرف‌ها ذهنشان نقش می‌بندد.

اکثرا با حالی خوب از پیش فالگیر می‌روند. اما بزودی باز هم برای گرفتن فال بر می‌گردند و آن را به دوستان و آشنایان خود هم پیشنهاد می‌دهند ناگفته نماند خیلی‌ها هم فقط به پیشنهاد دوستانشان جهت سرگرمی و وقت گذارانی نزد فالگیر می‌روند مشکل خاصی هم در زندگیشان ندارند و شنیدن گفته‌های فالگیر فقط برایشان جذاب است.

فال چکاوک

فال قهوه
فال قهوه

تعبیر و تفسیر ماهی در فال قهوه

ماهی در بالای فنجان قهوه

سازگاری با محیط وشرایط را نشان می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی با همه جور شرایطی کنار آمده و در جریان حرکت زندگی قرار بگیرید.

ماهی در میانه فنجان قهوه

میانه فنجان وضعیت تعادلی را نشان می‌دهد. شما به راحتی نمی‌توانید خود را با محیط تطبیق دهید. باید به خودتان مدتی زمان دهید تا تغییرات در محیط را درک کرده و با آن سازگار شوید.

ماهی در پایین فنجان قهوه و چای

فضای کاری و محیطی که در آن مشغول به فعالیت هستید هیچ تطابقی با شما ندارد. در این شرایط فقط باید صبر و تلاش کنید تا به وضعیت پایدار برسید. همانطور که گفت ماهی نمادی از خوش شانسی و اخبار خوب است، پس امید به آینده روشن را از دست ندهید. موانع سخت را یکی یکی کنار گذارید و تنها به آنچه که در ذهنتان است فکر کنید. شما آنقدر توانمند هستید که به هدف خود خواهید رسید.

اگر ماهی وارونه باشد: اهمیت دادن به کارها، رفع موانع ومحدودیت‌ها

ماهی کج: خلاقیت در آینده، شناسایی مسیر شغلی

ماهی سفید: نگرانی‌های غیر ضروری در زندگی

همانگونه که ماهی خود را با جریان آب و حرکت آن تطبیق می‌دهد شما نیز می‌توانید سازگار شوید. هم سوشدن با جریان آب انرژیتان را خواهد گرفت ولی با صبر، تلاش و امید به آینده می‌توانید محکم و استوار به مسیرتان ادامه دهید. اگر بدانید که چه آینده‌ای در انتظارتان است. تمامی سختی‌های این مرحله از زندگی را به راحتی آب خوردن پشت سر خواهید گذاشت. اگر چندین ماهی در فنجان قهوه‌تان مشاهده کردید بدین معناست که شور و انرژی وصف ناپذیری برای غلبه بر مشکلات دارید.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فـال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

تک نیت رایگان در تلگرام