فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور 

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور 
طالع بینی ازدواج متولدین شهریور 

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور | جهت اطلاع از طالع بینی ازدواج متولدین شهریور و خصوصیات متولدین این ماه در ادامه این مطلب از فال چکاوک با ما همراه باشید.

مرد متولد شهریور

مرد متولد شهریور در عشق بیشتر در جست و جوی كیفیت است و به همین دلیل وقایع عاشقانه زندگی او از نظر كمیت هرگز چشمگیر نیست و تازه اغلب این موارد محدود نیز به عاقبت غم انگیزی منتهی می‌شوند.

عكس العمل او به هنگام شكست در عشق به این صورت است كه خود را به شدیدترین وجهی كه برایش امكان دارد،‌ در كارش غرق می‌كند، از اجتماع كناره می‌گیرد و از آن پس بیشتر از گذشته احتیاط به خرج می‌دهد.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور 

شما در روابط خود با مرد متولد شهریور خیلی زود متوجه می‌شوید كه برای جلب نظر او باید دوباره بیشتر فعالیت كنید و دوباره بیشتر از دانش زنانه خود استفاده نمایید.

زندگی این شخص بر پایه صداقت استوار است، و فقط به دلایل بسیار قوی و یا به خاطر یك زن فوق العاده ممكن است خط مشی خود را موقتا تغییر بدهد. او خیلی راحت‌تر از مردانی كه تحت تأثیر صور فلكی دیگر هستند، می‌تواند مجرد زندگی كند و چون ذاتا به سرنوشت معتقد است اگر دید كه با كسی رابطه عاشقانه پیدا نمی‌كند، خیلی راحت آن را به پای سرنوشت غیر قابل تغییر خود می‌نویسد و وضع خود را می‌پذیرد و به همین دلیل هم شما بسیاری از متولدین این ماه را می‌بینید كه تا میانسالی مجرد باقی مانده‌اند و شكایتی هم ندارند.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور 
طالع بینی ازدواج متولدین شهریور 

مرد متولد شهریور

این مردمجموعه‌ای است از كمال هوشمندی و ثبات قدم، او به علت بی‌اعتنایی كه در مقابل زن‌ها از خود نشان می‌دهد به سرعت نظر آن‌ها را به خود جلب می‌نماید، اما با ادامه همین بی‌اعتنایی خیلی هم زود قلب آنان را می‌شكند.

معمولا مردها وقتی قلب زنی را می‌شكنند، یا احساس غرور می‌كنند و یا احساس ندامت، در حالی كه او به علت داشتن حس شدید انتقاد و ایرادگیری، خود را با بی‌تفاوتی كامل تبرئه می‌كند.

او گاهگاهی نظم زندگی خود را كنار می‌گذارد و به قول معروف پر هیاهو می‌شود، به این وسیله می‌خواهد از قابلیت خود در انجام امور مختلف اطمینان حاصل كند. اگر بر حسب تصادف موقعی با او بر خورد كردید كه یك چنین دوره‌ای را می‌گذراند، مطمئن باشید كه این حالت تصنعی و زودگذر است و او به محض آنكه به مقصود رسید، دوباره شیوه سابق و طبیعی زندگی خود را در پیش می‌گیرد.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور 

زن متولد شهریور

زن شهریور ماهی معمولا کم‌توقع، محجوب، کم‌حرف، محافظه‌کار، کم‌رو و خجالتی است. این افراد علاقه دارند تا اغلب کارهای خود را خودشان به تنهایی انجام دهند. مردان و زنان شهریور ماهی هر دو مرد معمولا با ملاحظه و منطقی بوده و از قدرت تجزیه‌ و تحلیل خوبی برخوردار هستند. زنان شهریور ماهی شهامت بالایی دارند و در مورد افراد زندگی و خانواده خود شدیدا مسئولیت‌پذیر هستند. همین امر سبب می‌شود تا وابستگی بین اعضای خانواده و همچنین زن و شوهر شهریور ماهی بسیار زیاد شود.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور 

زنان شهریور ماهی اغلب دارای قدی متوسط و بعضا بلند هستند و آن‌ها سرخ رو، نیک سیرت، پاک دامن، صبور و کمی حسود می‌باشند. دروغ و حرام با زنان شهریور ماهی سازگار نمی‌باشد و این زنان اغلب در زندگی با مشکلات و مصیب‌هایی مواجه می‌شوند که جز صبر و توسل به خداوند چاره‌ای نخواهند داشت همچنین آن‌ها اغلب با چهار خطر در زندگی شان مواجه می‌شوند و باید از آتش‌ دوری نمایند.

زنان شهریور ماهی بهتر است مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشکل نشوند همچنین آن‌ها در زمان‌هایی که غمگین هستند یا با مشکلاتی مواجه می‌شوند بهتر است ذکر خدا را بگویند تا از غم و مشکلات رها شوند. زنان شهریور ماهی روی یکی از اعضای بدن خود نشانی دارند که به واسطه آن نزد دیگران عزیز شده‌اند.

زن متولد شهریور

عشق زن شهریوری از آنچنان گرمی و خلوصی برخوردار است كه بدون شک مورد حسادت دیگران قرار می‌گیرد، اما این گرمی و مخصوصا حصول اطمینان از خلوص آن ممكن است مدتی وقت بگیرد.

این درست است كه عشق، چه از نظر جنبه‌های احساسی و چه از نظر جنبه‌های جسمانی، برای یک زن متولد شهریور چنان مهم به نظر نمی‌رسد و در او نوعی صبر و تحمل بی‌پایان نسبت به ابراز آن مشاهده می‌گردد، اما هستند تعدادی زیادی از مردانی هم كه معتقدند در امور احساسی و عشقی باید خیلی آهسته و رمانتیک قدم برداشت و پیش رفت. با او جر و بحث نكنید.

زن متولد شهریور جانبدار كمال است، اما این حرف مفهومش این نیست كه خودش هم از هر نظر كامل است. نقاط ضعف او گاهی اوقات خسته كننده می‌شوند.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور 

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور 
طالع بینی ازدواج متولدین شهریور 

آیا هرگز پیش نیامده است كه یك چنین زنی را در انتظار گذاشته باشید؟ او وقتی عصبانی است، سر و صدا و داد راه نمی‌اندازد، در و دیوار را به هم نمی‌ریزد و بشقاب‌ها را روی سر شما نمی‌شكند، اما اگر مورد آزار و اذیت قرار بگیرد، ممكن است تمام این كارها از او سر بزند.

خصوصیات اخلاقی مرد متولد شهریور

مردان متولدین شهریور ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. مردان متولد شهریور نیز همانند زنان این ماه معمولا علاقه‌ی زیادی به داشتن فرزند دارند و قسمت عمده‌ی زندگی خود را وقف خانواده‌ی خود می‌کنند. زنان و مردان شهریور ماهی هر دو روحیه بسیار حساسی دارند. این زوج اصلا کینه‌ای نیستند ولی اگر یک بار دلشان را بشکنید دیگر به حالت عادی برنمی‌گردند و قطعا رابطه‌شان با هم تمام می‌شود. در ازدواج زن و مرد شهریوری عشق و احترام دو مولفه بسیار مهم است که هر دو به آن معتقدند

خصوصیات اخلاقی زن متولد شهریور

زنان شهریور ماه در کل بسیار آرام و صبور هستند. این افراد هرگز مانند سایر افراد رفتار نمی‌کنند. زنان شهریور ماهی به ندرت عصبانی می‌شوند و اصلا به دنبال دردسر نیستند. امکان ندارد زن شهریور ماهی یک دفعه غیبش بزند. از ویژگی اصلی آن‌ها خوددار بودن است، پس هیچ وقت همانند متولدین سایر ماه‌ها امکان ندارد فوران کند و یا همواره جذاب و لوند باشد. پشتکار زن مرداد ماهی سبب می‌شود که دستیار خوبی باشد و هر رئیسی به او واقعا اعتماد کند. او فمینیست سرسختی است ولی می‌خواهد که او را مثل یک انسان باهوش با حقوق خودش بپذیرید.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

×

ارتباط با منشی استاد چکاوک

× ارسال پیام به منشی استاد چکاوک
تک نیت رایگان در تلگرام