فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

طالع بینی و خصوصیات متولدین تیر

طالع بینی و خصوصیات متولدین تیر
طالع بینی و خصوصیات متولدین تیر

طالع بینی و خصوصیات متولدین تیر | اگر شما تیر ماهی هستید یا حداقل یکی از اطرافیان شما متولد تیرماه است حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید!

خصوصیات کلی متولدین تیرماه:

خیلی حسّاس، سریع الانتقال، رویایی، عاشق خانه و خانواده، منزوی، عاشق مهتاب، عاشق فرزند، علاقه‌مند به کشاورزی، گاهی آرام و گاهی طوفانی، خجالتی، بسیار با سلیقه و شیک پوش، پشتیبان اقوام، دارای قوی‌ترین احساسات، بهترین آشپز، علاقه زیاد به گل، دارای حس پدرانه یا مادرانه، با وفا، رفیق باز، صرفه جو و اقتصادی، محتاج به کمک دیگران، پر محبّت، مطیع همسر، تا حدودی خسیس، متنفّر از انتقاد، با هوش، اهل قهر و آشتی، در آشتی پیش‌قدم نمی‌شود، همسری با وفا، غمگین در روزهای ابری، گاهی خوب و گاهی بد، خیالاتی، عاشق عتیقه و اشیاء کهنه، اهل تدارک و آذوقه، مادیّ‌گرا و پول پرست، رک گو، خودخواه ومغرور، تا حدودی سطحی نگر، صبور و آرام، حافظ اسرار، علاقه زیاد به مادر، عاشق تعریف و تمجید، مهمان نواز عالی، خیلی ظریف، شکیبا، صمیمی، محافظه کار، اهل ریسک نیست، میهن پرست، انتقامجو، وسواسی، رئوف و مهربان.

طالع بینی و خصوصیات متولدین تیر

مردان متولد تیر

متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب كارشان منظم و پول فراوان به دست می‌‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‌كنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‌‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‌شوند. به طور كلی در زندگی ممكن است گرفتار مشكلات زیاد شوند .

متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاك هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند كه علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگ‌ها حساسیت دارند و به صورتی، سرم‌ه‎ا و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‌دهند و این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود. بهتر است رابطه‌شان را با خویشان قطع نكنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‌شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‌بینند. چیزهای گرم و تر برای آنان نافع است. اگر از سن ۵ سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روزهای یكشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

زنان متولد تیر

متولدین این ماه عموماً دارای قدی متوسط و بعضاً بلند بالا، سرخ رو، نیك سیرت و پاكدامن، صبور كمی حسود هستند. دروغ و حرام با آن‌ها سازگار نیست. این زنان بعضاً در زندگی با مشكل و مصیبتی مواجه می‌‎شوند كه جز صبر و تحمل و توسل به خداوند، چاره‌ای ندارند. اینان اغلب با چهار خطر در زندگی مواجه می‌شوند. باید از آتش دوری كنند. این زنان بهتر است مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشكل نشوند. در عین حال هرگاه غمگین شوند و یا با مشكلی مواجه گردند، بهتر است ذكر خدا بگویند تا از غم و مشكلات رهایی یابند. این زنان در روی یكی از اعضاء بدن، نشانی دارند كه آنان را نزد دیگران عزیز می‌كند.

طالع بینی و خصوصیات متولدین تیر

نکات خاص رفتـاری متولد تیر:


تحت هیچ شرایطی متولد تیر ماه را دسـت نیندازید؛ متولدین تیر ماه برای ارضای خواسـته خود به دنبـال عشق و محبت خالص، حقیقی و ابدی هسـتند.
آن‌هـا از دریافت گل و هدایای مختلف لذت زیادی مـی‌برند؛ به آن‌هـا توجه زیادی نشان دهید؛ آن‌ها از این که ساعات طولانی را بـا همسر یا عزیزانشان در محیطی صمـیمـی و گرم سپری کنند، خیلی به وجد مـی‌آیند.
آن‌هـا عاشق خانه و خانواده‌شان هسـتند ؛ همـیشه تـاریخ‌هـای مهم مثل سالگرد تولد، ازدواج یا اولین روز آشنایی‌تـان را به یاد داشته بـاشید و به آن‌هـا هدیه بدهید.
دوسـت دارند مورد عشق و علاقه کامل طرف مقابلشان قرار بگیرند پس به آن‌هـا عشق بـی‌قید و شرط بورزید و محبت کنید.
از دریافت کارت‌هـای تبریک در مواقع مختلف لذت مـی‌برند ؛ هرگز و تحت هیچ شرایطی، آن‌هـا را دسـت نیاندازید و مسخره‌شان نکنید چون ممکن اسـت شوخی‌هـای شما را خیلی جدی بگیرند و احساساتشان خدشه‌دار شود.
اگر موقعیت و شرایط مناسب در اختیار آن‌هـا قرار بگیرد، ممکن اسـت برخی مواقع خاص تبدیل به افرادی فریب کار شوند.
آن‌هـا روابط دوسـتـانه تدریجی را ترجیح مـی‌دهند؛ همواره به اعضای خانواده آن‌هـا احترام بگذارید تـا مورد احترام آن‌هـا قرار بگیرید.

طالع بینی و خصوصیات متولدین تیر

رازهای رفتاری متولدین تیر ماه


تحت هیچ شرایطی متولد تیر ماه را دست نیندازید و متولدین این ماه برای ارضای خواسته خود به دنبال محبت خالص و عشق ابدی و حقیقی می‌باشند.
به آن‌ها توجه زیادی را نشان بدهید.
همیشه تاریخ‌های مهم مانند سالگرد تولد و سالگرد ازدواج یا اولین روز آشنایی‌تان را در خاطر داشته باشید و به آن‌ها هدیه بدهید.
زنان و مردان متولد تیر تمایل دارند مورد عشق و علاقه کامل طرف مقابل خود قرار بگیرند بنابراین بهتر است به آن‌ها عشق بی‌قید و شرطی را بورزید.
تیر ماهی از دریافت کارت تبریک در مناسبت‌های مختلف لذت زیادی می‌برند.
هرگز و تحت هیچ شرایطی تیر ماهی‌ها را دست نیاندازید و آن‌ها را مسخره نکنید زیرا ممکن است شوخی‌های شما جدی بگیرند و احساسات آن‌ها خدشه‌دار شود.
اگر شرایط و موقعیتی مناسب در اختیار تیر ماهی قرار بگیرد ممکن است آن‌ها در برخی مواقع خاص به افراد فریبکار تبدیل شوند.. آن‌ها به داشتن روابط دوستانه تدریجی علاقه‌مند می‌باشند.
همواره به اعضای خانواده‌آن ها احترام بگذارید تا مورد احترام‌شان قرار بگیرید.

طالع بینی و خصوصیات متولدین تیر
طالع بینی و خصوصیات متولدین تیر

طالع بینی مرد متولد تیر


کمی بخیل و پول دوست، اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه‌ها، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاه‌ترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پر‌چانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه‌دار شود فورا به لاک خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

متولدین تیرماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‌کنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‌دهند و گاه گرفتار تهمت می‌شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند.

متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگ‌ها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‌ای و گاه قهوه‌ای علاقه نشان می‌دهندو این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود. بهتر است رابطه‌شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‌شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‌بینند. چیزهای گرم و تر برای آنان نافع است. اگر از سن ۵ سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روزهای یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

فال چکاوک

مشكل اصلی شما با او، این است كه می‌خواهد مادرش باشید. احساسات او نسبت به مادرش حد وسط ندارد. یا عاشق اوست و یا از او متنفر است. بیزاری او از مادرش گاه سبب می‌شود تا از هر زن دیگری (حتی شما) بیزار شود، یا این كه مادر را آنقدردوست دارد كه شما احساس می‌كنید فراموش شده‌اید پس از مادر شوهر هم نفرت پیدا می‌كنید.

بیش از آنكه با او پیوند زناشویی بندید بد نیست بفهمید روابط او با مادرش چگونه است. اگر او از آن مادرهای پاك باخته است كه پسرش را ننر بار آورده، حتماً با او مشكل پیدا می‌كنید. اگر نمی‌دانید او مرد است یا موش یا بچه یا خرچنگ، تله‌ای كار بگذارید تا بفهمید او چیست؟!

او در گذشته زندگی می‌كند و ناخودآگاه به دنبال شریكی است كه یاد آور مادرش باشد. او به ریشه‌ها اهمیت زیادی می‌دهد و اغلب در شهرستانی كه متولد شده زندگی می‌كند و همانجا هم می‌میرد. حتی گاهی خانه دوران كودكی‌اش را سال‌ها بعد مجدداً می‌خرد و همانجا زندگی می‌كند.

طالع بینی و خصوصیات متولدین تیر

طالع بینی و خصوصیات متولدین تیر
طالع بینی و خصوصیات متولدین تیر

معمولاً زاده عادت است و باید مراقب باشد تا عادت‌های بدی كسب نكند، چون عادت‌های قدیمی را دیر فراموش می‌كند. او به دنبال شریكی است كه برایش مادری كند، اما اگر شخص مناسبی را پیدا نكند با قوم و خویش و دوستان درگیری عاطفی پیدا می‌كند به طوری كه دهان همه از تعجب باز می‌ماند.

او پدری فداكار و تو دل برو است. با این وجود احساسات او بیشتر مادرانه است تا پدرانه، مثلاً پس از یك روز سخت كاری، در خانه پیش بند می‌بندد و بدون نق و نوق برای بچه‌ها آشپزی می‌كند. او از اعضای خانواده مراقبت می‌كند، آخر هفته بچه‌ها را بیرون می‌برد و حتی از قناری هم مواظب می‌كند. او ذاتاً پدر است و برایش خیلی سخت است كه خودش بچه نداشته باشد، در این صورت دوستان و همكاران را بچه‌های خود می‌داند.


طالع بینی زن متولد تیر


عجب نشانه رضایت بخشی است ! تیر یكی از بهترین برجها برای تولد زنان است .دختر متولد برج تیر بسیار حساس است و از نیروهای مرموزی دراین زمینه برخوردار است.

دختر متولد تیر نسبت به واژه‌ها حساسیت خاصی دارد و لازم است كه به احساسات و عواطف خود آگاه باشد و به آن‌ها نظم دهد، چون در غیر اینصورت مثل تكه‌های از هم گسیخته یك قایق شكسته، در دریای زندگی به این سو و آن سو می‌رود. او می‌تواند چون یك آتشفشان دچار فوران احساسات شود و اطرافیان را بترساند و گاهی نیز چنان درگیر حسادت می‌شود كه فرار از چنگال او برای همه مشكل می‌شود.

زن متولد تیر، خیلی یك دنده است و این خصلت او گاه دوست داشتنی است چون سماجت او را در رسیدن به خواسته‌هایش كمك می‌كند اما از نظر عاطفی، افتضاح است چون نمی‌داند چه وقت، كجا و چرا توقف كند. او قادر نیست بفهمد یك رابطه كی تما م شده و اگر تصویری مبهم و نادرست از پایان رابطه داشته باشد آنقدر سماجت می‌كند و به طعمه و چنگ می‌زند تا عشق و علاقه هر دو طرف به نفرت تبدیل شود.

طالع بینی و خصوصیات متولدین تیر

احساسات زن متول تیر گاه به حد افراط می‌رسد و به جای آنكه از او آدمی عاشق، مهربان، دلسوز، آرام، فادار، محافظ و رام بسازد، آشفتگی به بار می‌آورد. او از نظر دیگران آدمی مرموز، دسیسه چین و زود رنج است. در واقع دیگران احساسات او را بد تعبیر می‌كنند و تلاش می‌كنند تا از او دوری كنند اما احساسات و دلبستگی‌های او بسیار قوی است و تمام این سوء تعبیر‌ها ناشی از غرور اوست.

این زن اگر آدم مثبتی باشد، بسیار همدل، پر احساس و یاری بخش است واگر احساساتش را بدرستی جهت دهد و خود را به شكلی درست و غیر مستقیم وقف شریك كند همه چیز عاشقانه پیش خواهد رفت. اما، امان از وقتی كه همه چیز را خراب می‌كند ، گریه و شیونی سر می‌دهد كه آن سرش ناپیدا است.

زن متولد تیر اگر وجودش را سازمان بخشیده باشد، محشر است. او از شریك خانواده و هركس كه برایش مهم است، صادقانه و با نظم و مقررات خاص محافظت می‌كند. او در موقع لزوم دیگران را توبیخ نیز می‌كند. اگر او منفی باشد خجالت می‌كشد كه دیگران را مواخذه كند، البته زن متولد تیر پس از نطق آتشین، یا دعوا با دیگران خود خوری می‌كند و فكر می‌كند آیا كارش درست بود یا نه و حسابی گریه خواهد كرد. مهم این است كه او بلاخره نظرش را می‌گوید و عاقلانه عمل می‌كند.

فال چکاوک

بیشتر زنان متولد تیر جمع و جور و خوش هیكل هستند. برخی هم به شكل دلچسبی خپل هستند.

دختر متولد چهارمین برج در منطقه البروج معمولاً زیاد لبخند می‌زند. او گرم و خودمانی است و رفتاری مادرانه دارد. از این رو بودن در كنار او، لذت بخش است. او دوست داشتنی است و عاشق بچه است و اگر بچه نداشته باشد او یك حیوان خانگی نگهداری می‌كند.

اشتباه نكیند، زندگی خانوادگی مانع روشنفكری او نشده است. او می‌تواند در عین همدلی و منطق فمینیست باشد، و در این مورد مانند متولدین برخی برجها سرسخت تند و متعصب نیست.

بی‌شك زن متولد تیر بهترین مادر است اما از آنجا كه انحصار گری در خون اوست، جدا شدن بچه‌ها از خانواده، وی را دچار دلشوره می‌كند. چون جدا شدن از خانواده برای خودش هم سخت بوده است. حتی وقتی بزرگ می‌شود بیشتر وقتش را با ایل و تبارش می‌گذراند. نمونه بارز این زن، رئیس من است كه بیشتر وقتش را با خانواده می‌گذارند چون زندگی‌اش حول كسب و كارش می‌چرخد. مثل بقیه زنهای متولد این برج وقتی اسم دوستانش را بپرسی، از تعداد انگشتان دست تجاوز نمی‌كند.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فـال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

تک نیت رایگان در تلگرام