فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

طالع بینی و خصوصیات متولدین خرداد

طالع بینی و خصوصیات متولدین خرداد
طالع بینی و خصوصیات متولدین خرداد

طالع بینی و خصوصیات متولدین خرداد | هر یک از افراد با توجه به ماه تولد و ارتباط ماه تولدشان با اجرام آسمانی دارای روحیه و اخلاقیات خاصی می‌باشند که آن‌ها را از متولدین سایر ماه‌های سال متمایز کرده است که برخی از این خصوصیات جدی هستند. خصوصیات متولدین خردادماه نیز با سایر ماه‌های سال متفاوت است و اگر شما با زن یا مرد خردادماهی آشنا شده‌اید بهتر است قبل از هر چیز با ویژگی های اخلاقی وی آشنا شوید.

راز‌‌هـای رفتاری متولد خرداد

خردادی‌هـا به سمت افرادی فرهیخته جذب مـی‌شوند؛ متولدین خردادماه از راه‌هـای عجیب و پیش‌بـینی نشده، به دنبـال ارضای خواسـته‌هـای خود و دسـتیابـی به محبت هسـتند. آن‌هـا از داشتن دوسـتان متعدد و ارتبـاطات متفاوت به وجد مـی‌آیند.

برای راه یافتن به قلب آن‌هـا، بـاید سخت تلاش کنید، چون آن‌هـا از دسـت و پنجه نرم کردن بـا هر چالشی لذت وافر مـی‌برند؛ آن‌هـا ذاتا به سمت افراد فرهیخته و صاحب نظر جذب مـی‌شوند.

آن‌هـا از گفت ‌و گو‌هـای طولانی شب هنگام لذت مـی‌برند. اگر مایلید ارتبـاطتان را بـا آن‌هـا حفظ کنید، بـاید گاه و بـی‌گاه آن‌هـا را به حال خود رهـا کنید و در حقیقت، آن‌هـا را از آزادی طبـیعی‌شان محروم نسازید.

همـیشه چیز‌هـای تازه و جدیدی بر‌ایشان فراهم آورید تا دچار یـکنواختی در یـک ارتبـاط نشوند، در غیر این صورت به محض کسل شدن از طرف مقابلشان دل‌زده مـی‌شوند و بـی‌درنگ، آن ارتبـاط را قطع مـی‌کنند.

زمانیـکه آن‌هـا بـا شما حرف مـی‌زنند، شنونده خوبـی برایشان بـاشید؛ از پیروی از آداب قدیمـی و کهنه دسـت بکشید و در عوض بـا جریان نوین روز پیش بروید تا همـیشه در قلبشان جای خاصی داشته بـاشید.

فال چکاوک

خصوصیات اخلاقی مرد متولد خرداد ماه


با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و آزار است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه‌اش بیزار است.

متولدین این ماه اغلب دارای قدی متوسط بوده، خوشرو خوش زبان و صادق هستند.

اینان اغلب افرادی صبور و کاردان هستند. عیب دیگران را می‌‎پوشانند و از افراد حسود و برخواه دلتنگ می‌شوند. معمولاً به یاد خدا هستند و از پدر و مادر خیر و نفع می‌‎برند. اینان اغلب در سینه، پشت یا چهره نشانی دارند که برایشان نیک است و آنان را نزد دیگران عزیز می‌کند.

عموماً از راه تجارت یا کشاورزی، پول خوبی به دست می‌‎آورند.

برخی سفر‌‌های طولانی در طالع دارند که از آن سود خواهند برد.

عموماً از مادرانی خوب متولد می‌‎شوند.

روزی حلال نصیبشان می‌‎شود.

اینان عموماً طبعی سرد و‌ تر دارند.

روز‌های یکشنبه و پنجشنبه، برای آنان خوش یمن است. در طالع اغلب اینان دو زن دیده می‌شود که از آن‌ها خیر و نفع می‌برند.

خصوصیات اخلاقی زن متولد خرداد ماه


زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی‌ثبات، خیلی بیش از اینکه طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما نیاز دارد. عاشق تغییر و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه‌هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می‌ایستند.

متولدین زن این ماه عموماً سفید و سرخرو و خوش قد و بالا و شوهر دوست می‌‎باشند. اینان مهربان چرب زبان، گاهی خودخور و زود رنج می‌‎باشند. این زنان اغلب نیک اندیش بوده و به دوستان و خویشان نیکی می‌کنند. از حرافی و شوخی‎‌های بی‌مورد پرهیز می‌کنند و بیشتر طالب ارتباط با افراد دانا و فهیم می‌‎باشند.

این زنان اغلب از درد شکم رنج می‌‎برند که علت آن معمولاً از سردی و خشکی است. مصرف کوبیده سنبل خطایی همراه با زیره و قرنفل، در ناشتا به اندازه یک قاشق چاپخوری، برای آنان مفید می‌باشد. اغلب این افراد خال یا نشانی بر سینه دارند، که نشان از اقبال آن‌هاست. اینان در اوایل زندگی رنج بسیار می‌بینند، اما عاقبت به خیر می‌شوند. باید غیبت را ترک کنند و از خدا غافل نشوند. زیرا اغلب از دست و زبان خودشان در رنج و عذاب هستند.

متولدین زن این ماه مسافرت زیادی با فرزندان خود خواهند داشت. لباس‌های آبی و همچنین انگشتر الوان و انگشتر زمرد برای این زنان مناسب خواهد بود.

طالع بینی خورشیدی متولدین خرداد


۱.طالع مرد متولد خرداد:

مردان خردادی در روابط زناشویی و معاشرت با زنان تنوع‌طلب و ماجراجو هستند. حال و احوال عاشقانه این مردها ثبات ندارد و معروف است که اکثرا دو زن اختیار می‌کنند، حتی در ماه عسل ممکن است عروس را بگذارند و بروند. خلاصه اگر با چنین مردانی می‌خواهید معاشرت کنید حواستان را جمع کنید. از طرفی دیگر شما در رابطه با چنین مردی کاملا احساس تامین شدن، خواهید کرد چون می‌دانید که هر وقت به او نیازمند شدید سریعا به کمک شما می‌شتابد. ولی این را هم بدانید که نمی‌توانید او را یک جا نگه دارید و وقتی که او به جایی می‌رود واقعا معلوم نیست کی پیش شما برگردد! خلاصه اینکه بزنید به بی‌خیالی.

با این وجود آن‌ها پدر خوبی برای فرزندان خود هستند، به طوری‎‌که ممکن است فرزندان را بیش از حد لوس کنند. یک مرد خردادی خیلی ذوق و شوق دارد، عاشق هنر است و کم پیش می‌آید حسادت کند. اما در کنار این صفات خوبش بدقول بودنش تو ذوق می‌زند. مرد خردادی خوش‌صحبت و مردم‌دار است. چون از تنهایی به شدت نفرت دارد و دوست دارد همیشه در جمع باشد. پس دوست دارد به مهمانی برود، مهمانی بدهد و با مردم معاشرت کند.

طالع بینی و خصوصیات متولدین خرداد

علاوه بر این هم صحبت خوبی نیز هست! چون در گفتگو نکته‌سنجی و ذوق به خرج می‌دهد. یک مرد خردادی به صد شیوه مختلف به نامزدش ابراز علاقه می‌کند. او به شیوه‌هایی علاقه‌اش را نشان می‌دهد که نظیرش را هیچ جای دیگر ندیدید. اما پس از یک دیدار عاشقانه، ممکن است ناگهان با نامزدش تماس گرفته و قرار ملاقات بعدی را کنسل کند. سپس در میان یک دنیا شک و نگرانی باز سر و کله‌اش پیدا شود با یک شاخه گل در دست! به هر حال خیلی به دنبال علت این رفتارهای وی نباشید، زیرا خودش نیز توجیه مناسبی برای آن ندارد.

اگر به عنوان نامزد یک چنین مردی، صبر و حوصله به خرج بدهید، می‌توانید به ادامه رابطه و حتی پیشنهاد ناگهانی ازدواج او امیدوار باشید. پیشنهادی که بعید است، رد کنید! به هر حال اگر او را واقعا دوست داید و می‌خواهید همسرش شوید سریعا جواب مثبت بدهید چون یک وقت می‌بینید نظرش عوض می‌شود. این دوگانگی را بگذارید پای برج تولد او که نمادش دوقلو است! اصلا این چندگانگی خلقی و روحی خرداد ماهی‌ها به خاطر این است که دوست دارند همواره مرموز جلوه کنند! حتی برای همسرشان! اما به چه قیمتی؟ آن‌ها ممکن است به افرادی که عاشقان هستند اخم کنند یا با کسانی که قلبا از آن‌ها متنفر هستند، صمیمی شوند. از اینرو افرادی که با خرداد ماهی‌ها سر و کار دارند هیچوقت از میل باطنی و عقاید آن‌ها نسبت به خودشان مطمئن نیستند، حتی اگر همسر وی باشند. پس خیلی خودتان را سر این مسائل اذیت نکنید. برای تحت نفوذ گرفتن یک مرد خردادماهی کافی است از نظر روحی پشتیبان او باشید. نگران نباشید او اصلا مرد خودخواهی نیست و برخلاف سایر مردان، از زنان باهوش بسیار خوشش می‌آید.

طالع بینی و خصوصیات متولدین خرداد

شعر «نو که اومد به بازار، کهنه می‌شه دل‌آزار» دقیقا اشاره به این افراد دارد! آن‌ها به سادگی دوستان قدیمی‌شان را فراموش می‌کنند. البته این کارشان از روی قدرنشناسی نیست، کلا طبیعت‌شان این شکلی است. خیلی از مردان خردادی چند بار ازدواج می‌کنند، آن هم در سن کم. البته این موضوع برای تمام متولدین خرداد صدق نمی‌کند، ولی با اطمینان می‌شود گفت اگر دو همسر نداشته باشند از چیزهای دیگر مثل اتومبیل، آپارتمان، شغل، مدرک تحصیلی، حیوان خانگی، ریش تراش، سرگرمی، هدف و… دوتا دارند. دو شخصیتی بودن این افراد بر امور مالی‌شان نیز اثر می‌گذارد.

آن‌ها گاهی بسیار دست و دلباز و گاهی بسیار خسیس هستند. البته دست و دلبازی‌شان بیشتر است چون اصلا به اندوختن مال علاقه ندارد. بهترین شغل برای این مردها خبرنگاری است. چون علاوه بر این که به عرضه کردن ایده‌های نو علاقه دارند قابلیت عجیبی در کسب اخبار و شایعات دارند. مردان خرداد بعضی وقت‌ها بد زبان می‌شوند. درست است که همراه با شوخی و لبخند حرف‌شان را می‌زنند ولی همین حرف تا عمق وجود آدم را می‌سوزاند. آن‌ها همچنین طاقت شنیدن انتقاد به ویژه از رفتارهای عاشقانه خود را ندارند.

۲. طالع زن متولد خرداد ماه:


زنان خردادی خوش سر و زبان، با چند شخصیت گوناگون و قوه تخیل بسیار قوی هستند. با سلیقه بودن، ماجراجویی کردن و بی‌ثباتی از ویژگی‌های بارز آن‌ها است. در مورد زنان خردادماهی این جمله معروف است که اگر با آن‌ها ازدواج کنید گویا یک حرم‌سرا دارید! دلیلش صفات متنوع و البته ضدونقیض این زنان است.

آن‌ها گاهی فعال، گاهی بی‌تحرک، گاهی جذاب، گاهی غمگین، گاهی پرحرف، گاهی ساکت و خلاصه هر بار یک جور هستند! با این حال اگر شخصیت یک زن خردادماهی را زیر ذره‌بین ببرید می‌بینید که در میان این همه شخصیت متفاوت که دارد، یک موجود رمانتیک و خواستنی جلب نظر می‌کند که اگر کشفش کنید خوشبخت‌ترین مرد زمین می‌شوید. که البته کشف این موجود واقعا کار آسانی نیست و برای همین سر و کله زدن با این زن کار سختی است. یک زن متولد خرداد در دوران جوانی پر از رویاها و افکار عاشقانه است.

طالع بینی و خصوصیات متولدین خرداد

او دختری‌ است دم‌دمی مزاج و بی‌ثبات که یک روز عاشق و روز بعد فارغ می‌شود. پس میزان دوگانگی و احساساتی بودن او به سنش بستگی زیادی دارد، هر چه جوان‌تر، بدقلق‌تر! او اگرچه ممکن است سنگدل به نظر برسد اما واقعا سرشار از احساس است. تنها راهی که بشود احساسات وی را دید ابراز احساس به است، آن‌ هم دو برابر میزانی که زنان دیگر را راضی می‌کند. بیشتر از اینکه از رفتارهای زنان خردادماهی عصبانی شوید، با آن‌ها مهربانی کنید تا اثرش را ببینید.

در عین حال گاهی او را به حال خودش بگذارید. چون بهتر است که دوگانگی‌های وجودش را درون خودش نگهدارد و با شما شریک‌ نشود. زنان خردادماهی در شور و نشاط بخشیدن به یک مهمانی سوت و کور معرکه هستند. آن‌ها به آسانی می‌توانند یک مرد را از فکر گرفتاری‌های بزرگش در بیاورند. طبیعتا خانه‌داری صرف برای آن‌ها سخت است. چون او از یکنواختی بیزار است. با وجود این شخصیت هزار رنگ، این زن شدیدا دلش می‌خواهد که یک نفر را عاشقانه از صمیم قلب دوست داشته باشد. هرچند که این نیاز خودش را انکار می‌کند. مثلا می‌شود گفت که او عاشق بچه است! ولی ترجیح می‌دهد که این امر را همسرش و دیگران ندانند.

طالع بینی و خصوصیات متولدین خرداد

همراهی این زن مثال‌زدنی است. یعنی او را با خودتان به هر کجا که ببرید می‌بینید که به آن جا علاقه‌مند است. از موزه بگیرید تا باشگاه مشت‌زنی! البته ساده‌لوح نباشید، او می‌خواهد از تمام این فرصت‌ها برای شناخت ابعاد مختلف وجود شما استفاده کند چون بسیار زیرک است. زنان خردادماهی به سادگی عشق قدیمی‌شان را فراموش می‌کنند. مگر آنکه این عشق همیشه و همواره در جوارشان باشد. دست خودشان نیست، آن‌ها ذاتا شیفته تغییر و تحول هستند و می‌شود گفت که حتی به آن نیاز دارند. البته در وفاداری این زنان شک نکنید، آن‌ها در رابطه متعهد هستند، فقط باید نیازهای قلبی‌شان را ارضا کنید.

زنان متولد خرداد شم اقتصادی قوی دارند. پس اگر شما تاجر هستید می‌توانید با او مشورت کنید. او به شما ایده‌های جالبی می‌دهد و شما با راه دادن او به فضای کسب و کارتان متوجه افزایش درآمد خود خواهید شد. البته توجه داشته باشید که او خودش را زن شما نمی‌داند بلکه خودش را همسر شما می‌داند! پس بسیار استقلال‌طلب و خود مختار است. اگر به دنبال یک زن پایه می‌گردید، زنان خرداد ماهی گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شوند.

فال چکاوک

چون فقط کافی است به او یک پیشنهاد سفر بدهید، او بدون معطلی وسایلش را جمع می‌کند بدون اینکه بپرسد هتل رزرو کرده‌اید یا نه؟ اصلا با چه وسیله‌ای سفر خواهید کرد؟ درست است که او در زنانگی واقعا هزارچهره دارد، اما مادری سرحال و خندان است. او اجازه نمی‌دهد فرزندان مانع فعالیت‌هایش بشوند چون به خوبی می‌تواند آن‌ها را سرگرم امورات مختلف کند و قوه تخیل قوی‌ای دارد. البته در مراقبت از آن‌ها تمام تلاشش را می‌کند. این بچه‌ها هم مثل مادرشان خود مختار و مستقل می‌شوند و هر چه بزرگتر شوند بیشتر عاشق مادرشان می‌شوند. شما باید بسیار به این زن متولد خرداد توجه کنید تا دچار لغزش نشود، چون خودش بسیار بی‌پروا و بی‌باک است. بنابراین به یک رفیق یا همسر محافظه‌کار نیاز دارد که هرازگاهی مهارش کند تا بتواند زندگی خوبی داشته باشد.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فـال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

تک نیت رایگان در تلگرام