فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

طالع بینی و خصوصیات متولدین اردیبهشت

طالع بینی و خصوصیات متولدین اردیبهشت
طالع بینی و خصوصیات متولدین اردیبهشت

طالع بینی و خصوصیات متولدین اردیبهشت | خانم‌ها و آقایانی که در ماه اردیبهشت متولد شده‌اند دارای ویژگی‌های اخلاقی متفاوتی می‌باشند و اگر شما تمایل دارید با ویژگی‌های متولدین اردیبهشت ماه آشنا شوید بهتر است طالع بینی این افراد را مطالعه نمایید.

طالع بینی و خصوصیات متولدین اردیبهشت

خصوصیات کامل اردیبهشتی‌ها


اگر عصبانی شود طوفان بپا می‌کند، مستعد کشاورزی، هرکاری را به پایان می‌رساند، رئیس فعّال و لایق، با همه کنار می‌آید، خود سر، نجیب، عاشق خانه و خانواده، عاشق طبیعت، عاشق رفتار ملایم، کمک رسان، دارای قلبی بزرگ، با صفا، مسلّط به نفس، دارای عزّت نفس، عاشق گل و زیبائی، بی‌تفاوت نسبت به دشمنان، میانه رو، رفیق و دوست بسیار شیرین،شیک پوش، علاقه‌مند به موسیقی، قدر شناس، مخالف عجله، دارای تحمّل زیاد، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد.

فال چکاوک

خصوصیات شخصیت متولدین اردیبهشت


شخصیت یک اردیبهشتی عالی است. او مورد اعتماد می‌باشد.

تغییر پذیری شخصیتش غیر قابل تغییر و در مواردی بسیار کم تغییر می‌کند.

دور اندیش است.

سعی می‌کند منطقی و حساب شده عمل کند.

جدی است و در کارش دقیق می‌باشد اما گاهی این جدی بودن از مصمم بودنش می‌کاهد چرا که در برخی موارد دچار اشتباه می‌شود.

این فرزند دوم بهار، در شخصیت خود خوی یک دندگی دارند.

در برخی لحظات به طرز فاجعه باری حق به جانب عمل می‌کنند.

سعی می‌کنند از قدرت خود برای منافع خود بهره ببرند.

جدی و سخت گیر می‌شوند. جر و بحث فراوان می‌کنند.

دوست دارند زندگی یک نواخت و خود بینانه خود را ادامه دهند هر چند بدانند اشتباه است.


خصوصیات و ویژگی‌های متولدین اردیبهشت


سعی می‌کنند کسی را ناراحت نکنند. با همه کنار بیایند. کمتر کسی را دلخور کنند. اما گاهی جدی بودن آن‌ها کار دست شان می‌دهد.

در مواقعی کنترل خود را از دست می‌دهند. آن‌ها در این حالت تند خو شده و کاسه و کوزه را به هم می‌زنند.

آن‌ها شوخ هستند. به هنر اعتقاد دارند. آثار هنری را دوست دارند. با آن که همه چیز را بصورت منظم دوست دارند اما گاهی خارج از قائده هم حرکت می‌کنند.

مثلا یکهو وسط یک مهمانی شروع به بذله گویی بیش از حد می‌نمایند. بیش از حد می‌خورند. سعی می کنند نفرت خود را از شخصی با رفتار نشان دهند. اما در دل خود خیلی احساس گناه در این موارد ندارند.

اردیـبـهشتی‌ها و عشق و احساس


یک متولد اردیبهشت عشق را می‌فهمد. محبت را درک می‌کند.

عشق مانند یک غریزه در او وجود دارد.

با آن که احساساتی هستند در عین حال کم رو و خجالتی هم هستند.

به گفته خیلی‌ها ، اریبهشتی‌ها خانه دوست و صادق و با وفا می‌باشند.

در زندگی زناشویی اشخاصی ثابت قدم و مهربان و دلسوزند.

همسری با ملاحظه و دقیق هستند. توقعات کمی از همسر و فرزند خود دارند.

در مواقعی سعی می‌کنند خانواده را فقط برای خود بدانند و به دیگران در بر قراری ارتباط با آن‌ها حسودی کنند ولی در جمع هیچ گاه از خانواده دل نمی‌کنند.

کینه دل هستند. یعنی اگر همسرشان به آنها محبت نکند کینه به دل می‌گیرند.

سعی کنید به این موجودات محبت کنید زیرا محبت به آن‌ها روی خوش زندگی را به شما نشان می‌دهد.

طالع بینی کلی متولدین اردیبهشت:

ماه اردیبهشت دومین ماه از منطقه البروج است که سمبل ثروت و چیز‌هاى مادى و زمینى است. سرمایه گذاری‌هایى که در ارتباط با زمین انجام مى‌گیرند مانند سرمایه گذارى در املاک، باغبانى، صنعت الوار و چوب برى، معدن، نفت و کشاورزى، براى متولد اردیبهشت بسیار متناسب هستند. معمولا متولد اردیبهشت از طریق این نوع سرمایه گذاری‌ها ثروتمند مى‌شوند. از طرف دیگر سیاره‌ی رهبر شما (ونوس) امواجى از خلاقیت هنرى و استعدادهایى دراین زمینه‌ها به شما داده است، در نتیجه طبیعت شما مخلوط عجیبى از استعدادهاى تجارى و تمایلات هنرى مى‌باشد. نتیجه تمام این‌ها این است که علایق و سلیقه‌هاى خود را در زندگى‌تان، به طور عجیبى قابل تقسیم به قسمت‌هاى مختلف و غالبا متضاد مى‌بینید.

طالع بینی و خصوصیات متولدین اردیبهشت

جاه طلبی‌ها و فعالیت‌های‌تان به طور مداوم شما را بین مسایل اقتصادى و تجارى و مسایل هنرى نوسان مى‌دهند. افکارى که به دو سوى مختلف کشیده مى‌شوند، ممکن است باعث سقوط و انحطاط شما در زندگى شوند و شما بایستى بر علیه این وضع جبهه بگیرید. تعلیم و تربیت صحیح در اوان نوجوانى براى شما بسیار ضرورى است، زیرا بدینوسیله مى‌توانید قبل از اینکه خیلى دیر بشود، شغل دلخواه خود را پیدا کنید.

شما زمانى متولد شده اید که انرژى خورشید، در بهار، تمام زندگى را به شوق و بیدارى فرا مى‌خواند. این انگیزه شما را از نظر فکرى و معنوى گوش به زنگ و از نظر عاطفى مشتاق مى‌کند و باعث مى‌شود که دائما در فعالیت و تحرک باشید. شما تنوع را دوست دارید و عملا شروع یک پروژه جدید یا تغییر مکان به یک محل تازه شما را خوشحال مى‌کند. فکر سازنده، فعال و خلاق شما ایده‌هاى بسیارى براى داستان نویسى، سرودن آواز، اختراعات و … پیدا مى‌کند که مى‌تواند براى شما پولساز باشد به شرط اینکه آن‌ها را تعقیب کنید.

فال چکاوک

طالع بینی و خصوصیات متولدین اردیبهشت
طالع بینی و خصوصیات متولدین اردیبهشت

در این قسمت است که شما یک نقطه ضعف دارید: مغز بسیار فعال شما, مقدارى باعث بوالهوسى‌تان مى‌شود و مستعد این موضوع مى‌شوید که چیزى را به خاطر چیز تازه رها کنید و برایتان مشکل است که علاقه و توجه خود را متمرکز کنید و نگاه دارید.

موفقیت از نظر شما، پول داشتن و بدست آوردن چیزهایى است که مى‌توان با پول خرید. شما زندگى تجملى را دوست دارید و از آن لذت مى‌برید: خانه مجلل، وسایل لوکس، ماشین‌های آخرین مدل و … شما هم جوینده هستید و هم داراى احساس مالکیت مى‌باشید و از تمام چیز‌هاى خوب این دنیا لذت مى‌برید. خوشبختانه این خصوصیت به دنبال چیز‌هاى خوب رفتن را با یک دست و دلبازى غیر معمول، به حالت تعادل در مى‌آورید. گرچه این خصوصیات مى‌تواند نشانگر حساسیت شما نسبت به تملق باشد.

فال چکاوک

مستعد دست و دلبازى زیاد هستید، ولى بهتر است تا حدودى این تمایل خود را کنترل کنید تا دیگران به شما مسلط نشوند و به طور غیر منصفانه‌اى مسئولیت‌های‌شان را به شما تحمیل نکنند. همچنین باید مواظب این نکته باشید که پولى را که به مدت طولانى پس انداز کرده‌اید ناگهان به خاطر یک موضوع غیر مطمئن از دست ندهید. بهترین کار براى شما این است که به طور مداوم پس انداز کنید، براساس منطق سرمایه گذارى کنید و تمام دارایی خود را در روی یک موضوع سرمایه گذاری نکنید. البته این کار براى طبیعت شما آسان نیست، ولى بهتر است سعى خودتان را بکنید.

شاید خودتان هم متوجه شده باشید که گاهگاهى به وسیله یک نیروى مرموز و یا غریزه درونى، راهنمایى مى‌شوید. به این الهام گوش کنید. اولین تصمیم شما، بر عکس فروردین ماهى ها اکثر اوقات تصمیم درستى است.

طالع بینی و خصوصیات متولدین اردیبهشت

اگر زمان زیادى براى تصمیم گیرى صرف کنید، بخصوص اگر به عقاید دیگران توجه نمایید، احتمال این هست که بین عقاید مختلف دچار سرگردانى بشوید. شما طبیعتا مسایل را به درستى ارزیابى مى کنید و قضاوت سریع شما معمولا درست و دقیق مى باشد.

زمانى که بر طبق تمایلات اولیه خود عمل مى کنید بسیار منور الفکر و با عزم هستید. اینگونه دست به عمل زدن شما را از اشتباهات بعدى مصون مى دارد. ضرورت تصمیم گیرى سریع شما را متمایل به مثبت بودن و زیاده طلبى مى کند.اینها صفاتى هستند که نباید بگذارید به صورت دیگرى تغییر شکل بدهند و صورت لجاجت و کله شقى به خود بگیرند. از آنجایى که شما میل دارید و مى توانید کنترل زندگى دیگران را به دست بگیرید، باید در جستجوى شغلى در کارهاى اجرایى باشید.

طالع بینی و خصوصیات متولدین اردیبهشت

از لحاظ عواطف و احساسات، سیاره ونوس هادى شماست و باعث مى شود که در اردیبهشتى ها احساسات ناگهانى جسمانى قویا گسترش یابد. شما فوق العاده عاطفى هستید و بسیار مهربانید، ولى این صفات به علت عدم تظاهر شما به آنها باعث سوتفاهم شده و کسانى که دوستشان دارید این احساسات شما را در نمى یابند.

فال چکاوک

بایستى شما را آگاه کنیم که بزرگترین نقطه ضعف شما در مسایل عشقى است و اگر در این قسمت از زندگى خود، نظم و ترتیبى قایل نشوید، ممکن است بارها به تلخى دلشکسته بشوید. اینها از طبیعت عاطفى شما سرچشمه مى گیرد و این واقعیت که حساس، رمانتیک و کمى بى ثبات هستید . نگذارید طبیعت احساساتى شما بهترین قسمت وجود شما را تحت تاثیر قرار بدهد، زیرا این موضوع باعث اتلاف انرژى شما مى شود، ولى اگر تغییر شکل یابد این انرژى عظیم عاطفى مى تواند شما را به جایگاه های رفیعى برساند.

رازهای رفتاری متولدین اردیبهشت


حس حسادت اردیبهشتی ها را تحریک نکنید ؛ متولدین اردیبهشت تابع احساسات و عواطف درونیشان هستند و در عین حال به احساسات طرف مقابلشان نیز احترام کامل میگذارند از این رو، همسران آنها بسیار خوشبخت خواهند بود. آنها عاشق مواد غذایی هستند و غذا خوردن، برای آنها بسیار محترم است، پس تا جای ممکن، غذاهای مورد علاقه‌شان را بپزید.

برای راه یافتن به قلب آنها محیطی خیال‌انگیز به همراه یک موسیقی رمانتیک و آرام و چند شمع در گوشه‌ای فراهم آورید و محبت کردن و لی لی به لا لا گذاشتن آنها را هرگز فراموش نکنید.

فال چکاوک

خصوصیات و ویژگی‌های متولدین اردیبـهشت ماه:

نماد: گاو

عنصر وجود: خاک

فلّز وجود: مس

شخصیّت: ثابت

رنگ محبوب: آبی آسمانی

سنگ خوش یمن: یاقوت کبود و زمرد

سیّاره: ونوس

تأثیر پذیر

بـا سیاست

فکردهنـده استراتژیک

اردیبـهشت یعنی طفل شیرخوار طبیعت

شعار: من دارم

رنگ خوش یمن: صورتی

ویژگی‌های مثبت و منفی اردیبـهشت ماهی‌ها بصورت کلی

اردیبـهشت ماهی‌ها افرادی صبور، قابل اعتماد، مهربـان، بـا پشتکار، مصمم و قانع، دلسوز و بـامحبت، آرام، بـا استقامت و اطمينان بخش هستنـد. همچنین آن‌ها فردی حسود، یک دنـده و لجبـاز، انحصار طلب، انعطاف ناپذیر، لذت جو، غضب آلود، خودخواه هستنـد.

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید
فال چکاوک
آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

تک نیت رایگان در تلگرام