فال چکاوک ثبت نام برای گرفتن تک نیت رایگان

طالع بینی و خصوصیات متولدین فروردین

طالع بینی و خصوصیات متولدین فروردین
طالع بینی و خصوصیات متولدین فروردین

طالع بینی و خصوصیات متولدین فروردین | طبیعتاً فال متولدین فروردین برای کسانی که متولد این ماه هستند و یا دوستان نزدیک و فامیلی دارند که تولدشان در این ماه است، می‌‎تواند جالب باشد و حس مثبتی به آن‌ها القاء کند. از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم تا فال متولدین فروردین ماه را با شما به اشتراک بگذاریم.

طالع بینی و خصوصیات متولدین فروردین

طالع بینی متولدین فروردین؛ مرد متولد فروردین

رک و راست، عاشق پیشه، حسود، پر توقع و ریاست طلب، هرگز به گذشته فکر نمی‌کند، رفتار و قیافه‌اش جوان‌تر از سنش به‌نظر می‌رسد، از زن خجول، ملالت آور و منفی باف بیزار است.


طالع بینی متولدین فروردین؛ زن متولد فروردین


او بیش از هر زن دیگری در دنیا می‌تواند بدون مرد زندگی کند. دارای قابلیت‌های زیادی است بطوریکه تقریبا از عهده انجام هر کاری از فروشندگی تا نخست وزیری بر می‌آید. خوش بین است و خواهان داشتن کاری در خارج از منزل می‌باشد. عصبانیت‌هایش ظاهری و مهربانیش عمیق و واقعی می‌باشد.

خصوصیات اخلاقی متولدین فروردین ماه


متنفّر از مداخله دیگران، فعّال و جنجالی، با شهامت، با مطالعه، هوشیار و زرنگ، صاحب عقیده، مبتکر، مقتدر، اهل بخشش، اهل تنوّع، با حس مسئولیّت، پر انرژی، اهل کشمکش و ستیز، سالم و پرقدرت، پرجنب و جوش، فعّال، عجول، رک و بی‌پروا، زود عکس العمل نشان می‌دهد، لایق و کاردان، عاشق قدرت، بی صبر و طاقت، قادر است مدّتها تنها باشد، اهل امر و نهی، طرّاح، اهل هیجان، حادثه جو، پرتوقّع، ریاست مآب، با اعتماد به نفس، سازنده، به گذشته فکر نمی‌کند، جوان‌تر از سنش، شایسته، ماجراجو، روشنفکر، دقیق، اشتباه خودرا نمی‌پذیرد، با مدیریّت عالی، خودخواه، گاهی سرکش، بی‌ریا، گاهی خشک و یک دنده، مخالف دوز و کلک، در باطن ضعیف‌تر از ظاهر است، مددکار، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی، هوشمند.

فال چکاوک

طالع بینی و خصوصیات متولدین فروردین
طالع بینی و خصوصیات متولدین فروردین

ویژگی‌های مرد متولد فروردین


رک و راست، عاشق پیشه، حسود، پرتوقع و ریاست طلب، هرگز به گذشته فکر نمی‌کند، رفتار و قیافه‌اش جوانتر از سنش به‌نظر می‌رسد، از زن خجول، ملالت آور و منفی باف بیزار است.

ویژگی‌های زن متولد فروردین


او بیش از هر زن دیگری در دنیا می‌تواند بدون مرد زندگی کند. دارای قابلیتهای زیادی است بطوریکه تقریبا از عهده انجام هر کاری از فروشندگی تا نخست وزیری بر می‌آید. خوش بین است و خواهان داشتن کاری در خارج از منزل می‌باشد. عصبانیت‌هایش ظاهری و مهربانیش عمیق و واقعی می‌باشد.

راز‌های رفتاری متولد فروردین


طالع بینی متولدین فروردین، در کارهای خصوصی متولدین فروردین ماه دخالت نکنید، متولدین فروردین ماه به دنبال ارضای خواسته‌ها و توقعات خود هستند و در این زمینه، بسیار خودمحور و خودبین به شمار می‌آیند.

هرگز نگذارید متولدین فروردین ماه به راحتی دل شما را به دست آورند وگرنه به همان آسانی نیز شما را از دست خواهند داد و تا ابد فراموش‌تان می‌کنند.

طالع بینی متولدین فروردین، آن‌ها به سمت افرادی جذب می‌شوند که شخصیتی مستقل و آزاده از خود بروز دهند و هر روز برای آن‌ها به منزله آغازی جدید است، پس خودتان را آماده مواجهه با هر واکنش غیرمنتظره از سوی آن‌ها کنید.

طالع بینی و خصوصیات متولدین فروردین

در مقابل آن‌ها، سربلند و مغرور ظاهر شوید و همیشه آن‌ها را تحسین کنید و به وجودشان افتخار نمایید.

هرگز مزاحم آن‌ها نشوید و در کار‌های خصوصیشان دخالت نکنید و آن‌ها را مورد انتقاد قرار ندهید؛ دوستانشان را بپذیرید و از آن‌ها خرده نگیرید.

هرگز از متولد فروردین ماه پول قرض نگیرید و اگر به درخواست‌های آن‌ها، پاسخ منفی دهید، باید منتظر مشاهده واکنش‌هایی بسیار تند و غیرمنطقی از سوی آن‌ها باشید.

۱۰ حقیقت جالب از فروردین ماهی‌ها


مهربان‎‌ترین زاده در بین زادگان سایر ماه‌ها است.
عمل‌گرا و نتیجه‌محور هستند.
انرژی بسیار بالایی دارند.
خلاقیت آن‌ها مشهود و زبان‌زد است.
بیشتر از دنبال کردن عقلشان، از قلبشان پیروی می‌کنند.
وفاداری آن‌ها می‌تواند شما را متعجب کند.
رهبری در آن‌ها عجین شده است.
اغلب آن‌ها برونگرا هستند.
اعتماد بنفس بالایی دارند.
رفتار‌های ویژه و منحصر بفردی از خود نشان می‌ دهد.

فال چکاوک

طالع بینی و خصوصیات متولدین فروردین
طالع بینی و خصوصیات متولدین فروردین

شعار فروردین‌ماهی‌ها

“من هستم.”

نماد فروردین ماه

قوچ

گل متولدین فروردین‌ماه

بابونه: دقت، خلوص و عشق واقعی

نخود شیرین: محبت، صداقت، خونگرمی

درخت متولدین فروردین ماه

بید مجنون: دوری از فشار روحی، علاقمند به زندگی خانوادگی، سرشار از امید و رویا، حس ششم عالی

عنصر متولد فروردین ماه

آتش

حیوان ماه تولد فروردین
قوچ

نماد روح و ضمیر متولد ماه فروردین
شیر

رنگ متولدین فروردین ماه

سفید شفاف

سنگ متولدین ماه فروردین

الماس: قدرت بالا، خودداری زیاد، تعادل

برای فال و تک نیت رایگان چکاوک کلیک کنید

فـال چکاوک

آیدی اینستاگرام: _pishgoo_@

تک نیت رایگان در تلگرام